1 - راهنمای خرید فرش

خصوصیات فرش ۷۰۰ شانه

خریدفرش برای منازل کوچک

خصوصیات فرش ۷۰۰ شانه

خصوصیات فرش ۷۰۰شانه ،هدف ما از نوشتن این مقاله معرفی فرش ۷۰۰ شانه وخصوصیات فرش۷۰۰شانه است فروش فوق العاده فرش های ۷۰۰ شانه از برند های معتبر و نامی موجب شده تا چرایی این حجم از فروش را در غالب بیان خصوصیات فرش ۷۰۰ شانه ماشینی توضیح دهیم. مزایای و ویژگی های این کف پوش بستری مناسبی را برای انتخاب بهترین فرش مناسب مکان های مختلف خانه فراهم آورده است.
بیان خصوصیات فرش های مد نظر بصورت مختصر و مفید ارائه می شود در حالی که انتخاب فرش انتخابی حساس است و توصیه می شود صاحب خانه بیشترین دقت را به هنگام خرید کف پوش به خرج دهد.
لازم است یادآور شویم، اگر اکنون خواهان خرید فرش هستید و اطلاعات اندکی در مورد بازار کف پوش ها دارید با عنوان گام اول مقالات با موضوعات مختلف از جمله خصوصیات فرش ها با شانه و تراکم مختلف، بهترین مکان خرید، تأثیر فرش بر دکوراسیون و … را مد نظر قرار دهید. پس از مطالعه مقاله حاضر خواهید توانست بنا بر ارتقا اطلاعات در مورد قالی های ۷۰۰ شانه انتخاب شایسته تری داشته باشید.

خصوصیات فرش 700شانه

فرش ۷۰۰ شانه

فرش ها دسته بندی های مختلفی دارند از جمله دسته بندی بر اساس شانه است و بیشترین تفاوت ها در بین فرش هایی است که بر اساس همین ایتم دسته بندی شده اند. حال آنکه فرش ۷۰۰ شانه به خودی خود مشمول سه دسته با نام های فرش ۷۰۰ شانه واقعی، فرش ۷۰۰ شانه تبدیلی و فرش طرح ۷۰۰ شانه می باشد.

 

. چرا خرید فرش ۷۰۰ شانه مطلوبیت بیشتری نسبت به سایر فرشها دارد.

 فرش ۷۰۰ شانه چیست ؟

در توضیحی بسیار کوتاه فرش ۷۰۰ شانه را چنین معرفی می کنیم. فرشی با تعداد ۷۰۰ گره در هر متر عرض خود که بنا بر تراکم تعداد گره های مختلفی در هر متر طول خود تجربه می کند.

برای اطمینان از شانه فرش می توانید ۱۰ سانتی متر از عرض فرش را مد نظر قرار داده و  با شمردن تعداد گره های این ده سانتی متر از شانه فرش اطمینان حاصل نمایید. برای مثال در هر ده سانتی متر فرش ۷۰۰ شانه باید تعداد ۷۰ گره وجود داشته باشد که این عدد قابل تعمیم به یک متر است.

 

فرش700شانه

خصوصیات فرش ۷۰۰ شانه

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه برند های معتبر در سراسر جهان شناخته شده هستند . بدین دلیل که :

۱- کیفیت بالا :

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه ارتفاع نخ خاب مناسبی داشته و در برابر فشار و سایش و … مقاوم هستند. نخ خاب اکریلیک هیت ست شده در بافت فرش های ۷۰۰ شانه با کیفیت خاصیت ارتجاعی داشته و پس از تحمل فشار به حالت اولیه خود باز می گردد.

۲- ضخامت مناسب:

هرچه بر تعداد گره های طولی و عرضی افزوده می شود از ضخامت بافته کاسته خواهد شد. پس فرش های ۷۰۰ شانه نسبت به فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه که کالاهایی لوکس هستند، ضخامت بیشتری دارد. این افزایش ضخامت فرش را برای اتاق خواب، اتاق کودک و سایر فضاهایی که برای نشستن از مبلمان استفاده نمی شود بهترین گزینه نموده است.

۳-طرح های فرش ۷۰۰شانه

طرح های نقش بسته بر فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه زیبایی قابل قبولی دارند.  هرچند افزایش شانه و تراکم ظرافت بافت و استفاده از طرح های خاص و پیچیده را امکان پذیر ساخته است اما طرح های فرش ۷۰۰ شانه هم تأثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون دارند .

 

۴- قیمت فرش ۷۰۰ شانه:

از خصوصیات جذاب فرش های ۷۰۰ شانه قیمت مناسب در عین کیفیت و دوام بالاست. فرش های مد نظر به دلایلی مختلف از جمله طرح های تکراری و تنوع رنگی کم تر نسبت به فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه، تولید در حجم بالا، تخصصی شدن تولید کنندگان نامی در بافت این محصولات، بازدهی بالای نیروی کار و … قیمت مطلوبی دارند.

 

فرش700شانه

انتخاب فرش ۷۰۰ شانه برای کدام فضا مناسب است ؟

قیمت مطلوب فرش ، مقاومت در برابر مواد شوینده و شیمیایی ، مقاومت در برابر تردد و رفت و آمد ، انتخاب از بین طرح ها و رنگ های مختلف ، امکان پهن شدن در فضاهای در معرض الودگی و … تنها تعدادی از ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه است که انتخاب و خرید فرش را تا این حد محبوب کرده است.

 

خرید از فروشگاه اینترنتی موجب شده تا خصوصیات و مزایای خرید انلاین بر خصوصیات فرش های ۷۰۰ شانه افزوده شود و امکان داشتن بهترین فرش با بیشترین مطلوبیت را در اختیار ما قرار دهد.

 

تفاوت فرش700با1200شانه

نکته پایانی

اگر خواهان فرش برای اتاق خواب ، راهرو ، هال ، آشپزخانه و فضاهایی هستید که بیشتر از زیبایی کارکرد فرش و دوام و ماندگاری برایتان اهمیت دارد خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از فروشگاه اینترنتی برند های معتبر به قیمت کارخانه را از دست ندهید. وارد فروشگاه اینترنتی شده و در دسته محصولات به دنبال فرش ۷۰۰ شانه باشید. به علاوه برای جست و جوی سریع تر می توان در موتور جست و جو واژه فرش ۷۰۰ شانه را سرچ کرده و در طول چند ثانیه تمامی فرش های ۷۰۰ شانه موجود در فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان به نمایش در می آیند. پس اطمینان خاطر و خرید بهتر فرش های ۷۰۰ شانه با خصوصیات بی نظیر را از فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره کاشان بخواهید.

 

 

, , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.