مقالات

راهنمای خرید فرش ماشینی

سیرتا پیاز فرش کاشان
راهنمای خرید فرش ماشینی  ،با توجه به وجود انواع کالا با درجه کیفی مختلف در بازار  هر شخص باید قبل از خرید کالای مورد نظر خود از اطلاعاتی نسبت به آن کالا برخوردار باشد.
در ادامه مطالب ، به نکاتی در رابطه با خرید فرش ماشینی خوب اشاره می کنیم تا مشتری با خیالی راحت به خرید فرش ماشینی بپردازد و از اطلاعات کافی در خرید فرش ماشینی برخوردار شود.
در نتیجه مشتری از خرید فرش خود لذت برده و فرش متناسب با بودجه و دکوراسیون داخلی خانه خود تهیه می کند . در ادامه مطالب با نحوه خرید بهترین فرش آشنا خواهید شد.

راهنمای خرید فرش ماشینی

خرید بهترین فرش ماشینی

بیشتر خریداران فرش به جای آن که به کیفیت و نوع فرش دقت داشته باشند به قیمت فرش توجه می کنند و برای آنها مهم نیست چه فرشی می خرند و معیار اصلی آن قیمت فرش ماشینی است .
اکثر افرادی که به دنبال خرید فرش ماشینی خوب و با کیفیت برای دکوراسیون منزلشان هستند در هنگام ورود به فروشگاه فرش با این سوالات رو برو می شوند:
فرش ماشینی چی بخرم ، بهترین فرش ماشینی چه فرشی است ، فرش ۷۰۰ شانه بهتر است یا فرش ۱۲۰۰ شانه ، بهترین جنس فرش ماشینی چیست ، بهترین تراکم فرش ، طرح های پر فروش فرش چه نوع فرشی هستند ، چه فرشی بادوام تر است ، بهترین مارک فرش ماشینی چیست ، فرش چند شانه خوب است ، فرش ماشینی مناسب برای دکوراسیون
بیشتر فرش های امروزه در بازار فرش ماشینی ، فرش های ۵۰۰ شانه ، فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه هستند و اگر بخواهیم از لحاظ قیمت و کیفیت فرش آنها را باهم مقایسه کنیم باید گفت در بین آنها فرش ماشینی ۷۰۰ شانه بیشترین فروش را داشته است چرا که این فرش ها از لحاظ نوع بافت و جنس معمولا در یک راستا هستند و قیمت فرش های ۷۰۰ شانه نسبت به قیمت فرش های دیگر پایین تر است.

راهنمای خرید فرش درجه یک

فرش ماشینی مناسب برای دکوراسیون

امروزه طرح و نقش های زیادی با تراکم و شانه های مختلف از فرش در بازار وجود دارد و مشتریان را در خرید فرش ماشینی گمراه می کنند و این سوال پیش می آید که چه فرشی بخرم ؟ فرش تندیس خاطره برای سهولت در انتخاب فرش ماشینی خوب برای منزل شما عزیزان نکات زیر را فراهم آورده تا بسیار آسان فرش مناسب منزل خود را تهیه کنید :

نکته اول

از مهم ترین نکات در خرید فرش در نظر گرفتن شیوه استفاده از فرش و مکان پهن کردن فرش است . برای مثال فرشی که در سالن پذیرایی پهن شده است به طور معمول رفت و آمد بر روی آن بسیار زیاد است و فرشی که در اتاق خواب یا آشپزخانه پهن شده باشد معمولا رفت و آمد بر روی فرش کم تر است . در انتخاب فرش برای چنین مکان هایی باید فرشی بادوام و مقاوم را برای مکان های پر رفت و آمد ، همچنین فرشی لطیف با رنگ شاد برای فضا های کم رفت و آمد را در نظر گرفت . فرش مناسب سالن پذیرایی ، فرش های با تراکم بالا مانند فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه و فرش مناسب برای اتاق خواب فرش های با تراکم پایین مانند فرش ماشینی ۷۰۰ شانه می باشند.

نکته دوم

در انتخاب بهترین فرش ماشینی باید به سبک زندگی خود نیز توجه داشته باشیم . اگر در خانه کودکی دارید یا از حیوان خانگی نگهداری می کنید از فرش هایی استفاده کنید که طرح و نقش شلوغی داشته باشند تا کثیفی را بر روی خود نمایان نکنند . و اگر خانواده ای کم جمعیت هستید می توانید از فرش هایی استفاده کنید که رنگی روشن با طرح و نقش کمتری داشته باشند.

نکته سوم

اگر فرشی را برای مکانی در نظر گرفته اید که در معرض گرد و غبار و کثیفی می باشد ، فرش های زمینه تیره مانند : فرش زمینه سرمه ای ، فرش های زمینه آبی کاربنی و آبی نفتی و … کثیفی و گرد و خاک را به طور واضح نمایان می کنند و مناسب چنین مکان هایی نیستند و همچنین فرش های زمینه کرم نیز جای پا را مشخص می کند . بهترین فرش ها برای مکان هایی که در معرض گرد و خاک هستند ، فرش هایی با زمینه فیلی و دودی می باشند.

نکته چهارم

اگر فرشی را برای مکانی کوچک در نظر دارید و دوست دارید فضای خانه بزرگ تر نشان داده شود از فرش هایی با زمینه روشن استفاده کنید زیرا چنین فرش هایی فضای خانه را از آنچه که هست بزرگ تر نشان می دهد و اگر فرشی برای مکانی بسیار بزرگ و خلوت در نظر دارید فرشی با طرح و نقش شلوغ و با زمینه تیره انتخاب کنید تا فضا و محیط خانه را جذاب تر و شوغ تر نمایان کند . فرش های زمینه تیره فضایی دنج ، گرم و صمیمانه به وجود می آورند.

نکته پنج

هیچ گاه برای ست کردن فرش با مبل یا ست کردن فرش با اثاثیه منزل از یک رنگ استفاده نکنید و همیشه از رنگ های تضاد مانند سفید و مشکی یا کرم و قهوه ای استفاده کنید تا اثاثیه منزل زیباتر و جذاب تر نمایان شوند . اثاثیه یک رنگ ، فضا و محیط خانه را کسل کننده می کند.

نکته ششم

بیشتر افراد در خرید فرش ماشینی ، فرشی را برای منزل انتخاب می کنند که دور تا دور خانه را بپوشاند ، اما این کار اشتباه است . همیشه سعی کنید فرشی را خریداری کنید که فاصله آن با دیوار ها حد اقل نیم متر باشد تا پایه های عقبی وسایلی چون مبل بر روی زمین قرار بگیرد . چنین دکوراسیونی برای خانه های جدید و امروزی بسیار مناسب است و فضا را بسیار زیبا می کند.

راهنمای خرید فرش ماشینی 700شانه

بهترین شانه و تراکم برای فرش

از ویژگی های مهم فرش ماشینی شانه و تراکم فرش است و مشتری باید بداند مناسب ترین شانه و تراکم برای فرش چیست. به تعداد گره یا ریشه در هر متر مربع از طول و عرض فرش ماشینی تراکم و شانه می گویند. هرچه شانه فرش ( ریشه در عرض فرش ) بیشتر باشد فرش ریز نقش تر یا به عبارتی دستبافت گونه می شود و هرچه تراکم فرش بیشتر باشد فرش سنگین تر و متراکم تر می شود و با افزایش شانه و تراکم ، فرش ضخیم و لطیف تر می شود. با این حال انتخاب فرش ماشینی به عهده خود مشتری و با توجه به نوع سلیقه آن است و می تواند فرش هایی با زمینه خلوت تر که شانه کم تری دارند را خریداری کند یا بالعکس اما پیشنها ما به مشتریان ، خرید فرش ماشینی با تراکم بالا است زیرا تراکم بالا سبب با دوام بیشتر فرش می شود نا گفته نماند ، فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه دارای طرح و رنگ بسیار بی نظیری هستند.

بهترین نخ فرش

الیاف به کار رفته در فرش ماشینی انواع مختلفی دارد که می توان به : اکریلیک هیت ست ، پلی استر ، بی سی اف ، پلی پروپلین اشاره کرد که امروزه بهترین الیاف فرش ماشینی از بین اینها اکریلیک هیت ست شده است که بالاترین درجه کیفی فرش ماشینی به چنین فرش هایی که از جنس اکریلیک هستند تعلق می گیرد.
راهنمای خرید فرش ماشینی کاشان

بهترین مارک و برند فرش ماشینی چیست؟

فرش ماشینی در شهر ها و استان هایی چون فرش کاشان ، فرش مشهد ، فرش تبریز ، فرش اصفهان بافته می شود. مارک و برند فرش ماشینی دلیل بر کیفیت و قیمت فرش نمی باشد بلکه بهترین فرش ماشینی با بالاترین درجه کیفی فرش ، فرشی است که توسط بهترین دستگاه ها و الیاف بافته شود. کاشان شهر فرش و پایتخت فرش ماشینی و فرش دستباف است. تمامی کارخانجات فرش ماشینی کاشان که در زمینه بافت فرش ماشینی پیشگام هستند فرش های خود را با بهترین کیفیت ، بافته شده توسط بهترین و بروزترین دستگاه های بافت روز دنیا HCP ، HCI ، Schonherr و با بهترین الیاف ، صد در صد اکریلیک هیت ست شده به دست مشتری می رساند. در نتیجه بهترین برند و مارک فرش به فرش های تولید شده در شهر کاشان تعلق می گیرد.

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی

امروزه با بالا رفتن مشغله های کاری نمی توان وقت زیادی را صرف خریدن کالاهایی چون فرش کرد به همین دلیل وبسایت هایی در زمینه خرید فرش ماشینی و فرش دستباف به وجود آمده است. در نتیجه می توانید به خرید مستقیم فرش از سایت معتبر فروشگاهی بپردازید تا وقت و هزینه کمتری در این را از دست بدهید.
راهنمای خرید فرش ماشینی درجه یک

 

 

بهترین و مطمئن ترین وبسایت خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ، تولید کننده و عرضه کننده انواع فرش ماشینی کاشان ، فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه به قیمت درب کارخانه می باشد. فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ضمانت پرداخت وجه می باشد تا مشتری با خیالی راحت و مطمئن به خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه بپردازد.
مشتریان عزیز می توانند با ورود به وبسایت فرش تندیس خاطره کاشان ، فرش مناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب کرده و سفارش دهند تا فرش به مرحله ارسال رسیده و در کوتاه ترین مدت به دست مشتری برسد.
قابل به ذکر است فرش تندیس خاطره کاشان این امکان را فراهم کرده تا مشتری بتواند فرش با ارسال رایگان به تمام نقاط و درب منزل تحویل بگیرد و تمامی وجه فرش را در هنگام تحویل بپردازد.

, , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.