1 - راهنمای خرید فرش

راه تشخیص فرش ماشینی خوب

فرش های گلبرجسته چگونه است؟

راه تشخیص فرش ماشینی خوب

راه تشخیص فرش ماشینی خوب راه های تشخیص فرش های ایرانی خوب از بد ساده نیست البته فرش فروشان همانطور که گفتم معتقدند که تشخیص آن برای مردم عادی آسان نیست در حد غیر ممکن ولی بعضی نکات در فرش مشخص کننده مرغوبیت یا عدم مرغوبیت فرش است.راه های تشخیص فرش ماشینی اصل از تقلبی به دلیل تنوع در دستگاه بافت، جنس نخ خاب و تراکم بسیار مشکل است.

 

اما ما در این مقاله  چگونگی تشخیص فرش ماشینی تقلبی و اصل را برای شما توضیح میدهیم و سپس راه های شناخت فرش اصل از غیر اصل رو بیان کنیم .

 

راه تشخیص فرش ماشینی خوب

 

راههای تشخیص فرش ماشینی اصل

۱- وجود عیب های زیادی  در فرش های ایرانی وجود دارد که این ایرادها با کمی دقت در نقشه قالی به چشم می آید به دلیل اصالت نداشتن طرح و رنگ، خلوت بودن و یا شلوغ بودن نقشه، تناسب نداشتن نقش مایه با رج شمار، پخش نشدن صحیح رنگ ها، تناسب نداشتن سطوح با هم، استفاده نکردن از تضادهای رنگی مختلف، کم کردن خودسرانه از تعداد رنگ ها و رعایت نکردن سلیقه مشتریان حاصل می شود.

 

۲- لوله شدن چهار کنار قالی می باشد این مشکل ناشی از تاب داشتن پود ضخیم، سفت کشیدن پود ضخیم یا نازک بافتن گره ها، فاصله دار بودن تارها، سفت و شل بودن تارها، رعایت نکردن اندازه ها، پخش نامنظم چله ها موقع پایین کشی، منظم نبافتن و پخش نشدن چله ها بر سر دار است.

 

https://tandiskhatereh.com

فرش خوب

مشخصه ای که در فرش ماشینی نشان می دهد فرش خریداری شده یک فرش با کیفیت,فرش بادوام , فرش زیبا و فرش ماشینی اصیل است الیاف به کار رفته در فرش می باشند.
فرش ماشینی در این زمینه به بخش های مختلفی تقسیم می شود از جمله فرش ماشینی پشمی , فرش ماشینی از جنس اولفین,فرش ماشینی نایلونی,فرش ماشینی از پلی استر و…
هر یک از این الیلاف به گونه ای مشکالاتی دارند که بهترین آنها فرش ماشینی اکرلیک (آکریلیک) می باشد.این فرش مقاومت بسیار بالایی در برابر نور و گرما,گرد و غبار و… دارد.
راه تشخیص فرش ماشینی خوب

عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

فاکتور های زیادی در قیمت انواع فرش ماشینی تاثیر گذار است. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • شانه و تراکم فرش

 

  • الیاف مورد استفاده در فرش

 

  • برند معتبر تولید فرش

 

  • محل خرید فرش

 

  • سایز و ابعاد فرش

 

و البته فاکتور دیگری نیز در خرید فرش ارزان موثر است. و آن خرید مستقیم از کارخانه فرش ماشینی می باشد.

 

 

عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

فرش ارزان قیمت از کجا بخریم؟

همیشه فرش ارزان قیمت به معنی بی کیفیت بودن آن نیست، بلکه با خرید مستقیم از کارخانه تولید فرش نیز می توانید، فرش خوب با قیمت مناسب بدست آورید.

 

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان به دلیل عرضه فرش با قیمت کارخانه، فرش ارزان قیمت را در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. فرش های تولیدی این مجموعه به دلیل در میان نبودن واسطه ها، قیمت ارزان‌تری دارد. فرش های ارائه شده کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان ارزان تر از بازار فرش می باشد.

 

انواع فرش های با قیمت پایین عرضه شده توسط کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان در طرح های زیبا و جذاب و با بهترین نخ های درجه یک بافته شده اند. استفاده از الیاف هیت ست شده در فرش باعث طول عمر زیاد آن و عدم ایجاد حساسیت و آلرژی می شود.

 

فرش ماشینی

نکته آخر

مشتریان باید توجه کنند که به جز اهمیت قیمت، باید کیفیت فرش را هم در نظر داشته باشند. البته فرش ارزان قیمت پاسخگوی نیازهای خانواد های زیادی خواهد بود. پیشنهاد ما برای این دوستان که بودجه کمی برای خرید فرش ماشینی در نظر گرفته اند، خرید فرش ته انباری یا خرید مستقیم از کارخانه فرش است.

 

برای خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب و خرید فرش ته انباری، باید بسیار دقت کنید. تا فرش ماشینی باکیفیت و خوب خریداری نمایید، حتما توجه کنید فرش دارای برچسب کارخانه و مشخصات باشد. فرش های نو در هفته های اول، مقداری پرزدهی دارند، اما اگر پرزدهی مداوم باشد، نشان از بی کیفیت بودن نخ خاب فرش است.

 

ارتباط با ما

جهت خرید و سفارش انواع فرش ماشینی از درب کارخانه تا درب منزل و مشاوره رایگان برای شما مشتریان عزیز فرش تندیس خاطره با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

فرش

, , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.