1 - راهنمای خرید فرش

رنگبندی فرش ماشینی

فرش رنگ سیلور 1500شانه

رنگبندی فرش ماشینی 

رنگبندی فرش ماشینی  ،رنگ بندی دکوراسیون منزل و انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون منزل می تواند تاثیر به سزایی در زندگی روزمره  ما داشته باشید و سبب ارامش بیشتر افراد خانواده در اوقاتی که در منزل سپری می کنند داشته باشد.

ترکیب رنگهای مختلف مبل ، فرش ، پرده و دیوارهای اتاقها در صورتی که به درستی و کمی دانش از روانشناسی رنگها انتخاب شود می تواند کمک شایانی به نوع انتخابهای ما داشته باشد .

برای اطلاع از رنگبندی جدید فرش کاشان کلیک کنید

رنگبندی فرش ماشینی

انواع رنگ فرش ماشینی 

انواع رنگ فرش ماشینی به شرح زیر است:

۱- فرش رنگ کرم

برای تولید فضای آرام و شاد رنگ زمینه روشن گزینش فوق العاده ای است. برای تولید چیدمان خاص و قشنگ فرش روشن یکی از مهترین آیتم های طراحان فضاهای داخلی می باشد. رنگهای روشن مانند سپید، کرم و نقره ای سبب تولید فضای شاد، متقارن و دیده نواز می شود، به همین عامل برای چیدمان اتاق های پذیرایی و تالار ها گزینش قابل قبولی خواهد بود. فرش روشن فضای داخلی را بزرگتر، شادتر و روشن تر نشان می دهد.

 

رنگ بندی جدید فرش

۲-فرش رنگ طوسی

پرفروش ترین رنگ فرش سال در میان سایر محصولات فرش ماشینی  است. که در طیف رنگی فرش طوسی، فرش فیلی، فرش دلفینی، فرش خاکستری و فرش ترمه ای ایجاد می‌شود.

 

رنگ های فیلی و دلفینی جزء به روز ترین نوع رنگ های فرش می باشد که در سالهای گذشته بازار  فوق العاده ایی دارا بوده است، رنگ فرش فیلی در محدوده رنگ طوسی و نقره ای است که هم چون فرش های روشن فضای داخلی را  روشن و شاد، ولی در مقایسه با فرش های روشن نظافت روزمره کمتری نیاز دارد و به اصطلاح چرک تاب است.

 

فرش رنگ طوسی

۳-فرش رنگ سرمه ای

در بازار فرش ماشینی به رنگ فرش سیاه شناخته می شود و بسته به زاویه روشنایی مقدار ی  رنگ سرمه ای تیره در آن به چشم می خورد.

فرش رنگ سرمه ای در رنگهای رنگ فرش آبی رنگ، فرش کاربنی و فرش متالیک گروه بندی می‌شود. برای ست فرش و مبل دقت به رنگ فرش و رنگ دیگر اشیا حاض اهمیت می باشد، فرش سرمه ای در زمره فرش تیره قرار می گیرد.

 

فرش جدید رنگ سرمه ای

رنگ هایی که در فرش ماشنی استفاده می شود عموما بین ۵ تا ۱۲ رنگ در نقش فرش می باشد که برای رنگ زمینه از رنگهای مثل سرمه ای ، ابی فیروزه ای ،کرم ، انتخاب شود  .

در یک دستگاه بافت فرش ماشینی ۱۰ رنگ امکان بافت زمینه نیز با ۱۰ رنگ مختلف وجود دارد که با توجه به نیاز بازار و هنر طراحان برای رنگ زمینه با توجه به نوع نقشه رنگها انتخاب می شود .

انتخاب بهترین رنگ زمینه برای فرش ماشینی نیاز به بررسی رنگ دیگر وسایل منزل از قبیل مبلمان و پرده و دیوار پوش ها دارد .در این میان می توانید رنگ کرم و سرمه ای فرش ماشینی را با تمامی دکورها ست کنید  .

فرش

, , , , , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.