1 - راهنمای خرید فرش

رنگ فرش سال ۱۴۰۰

خرید فرش کاشان

رنگ فرش سال ۱۴۰۰

رنگ فرش سال ۱۴۰۰، اگر به دنبال فروشگاه معتبری جهت خرید رنگ فرش مورد نظر خود هستید ، فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان بهترین و معتبر ترین مرکز فروش رنگ فرش در تنوع بالا و متناسب با انواع سلیقه ها و سبک دکوراسیون ها به صورت آنلاین می باشد که با مراجعه به سایت فرش  تندیس خاطره کاشان می توانید علاوه بر فرش رنگ سال جدید ، از خرید رنگ فرش ماشینی مورد نیاز و مورد پسند خود به راحتی بهره مند گردید . مدیران متبحر این فروشگاه اینترنتی فرش با امکان سازی جستجوی فرش بر اساس رنگ بندی برای مشتریان خود ، دسترسی آن ها را به محصول مورد نظر خود بسیار تسریع بخشیده است . هم چنین خرید اینترنتی فرش به قیمت کارخانه همراه با گارانتی معتبر کیفیت و قیمت تضمین شده و تحویل رایگان فرش درب منزل از دیگر خدمات ارزنده شرکت فرش کاشان می باشد .

 

از آن جایی که از سال ۲۰۰۰ میلادی به بعد هر ساله یک رنگ خاص از طریق نظر سنجی های مردمی و از بین پیشنهادات موسسه پنتون در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا به عنوان رنگ سال انتخاب می شود که طیف وسیعی از طراحی تا صنایع و بازاریابی برندهای مختلفی مانند رنگ فرش سال جدید را تحت تاثیر قرار می دهد و رنگ سال ۲۰۲۱ اعلام شده توسط این شرکت رنگ آبی کلاسیک رنگی ما بین سرمه ای و آبی کاربنی است که رنگی ساده و در عین حال بسیار شیک و زیبا می باشد . این رنگ به عنوان یک رنگ آرامش بخش می باشد که با به کارگیری آن در دکوراسیون منزل می توان به نوعی موجب ایجاد فضایی آرام بخش و منظم در خانه و ایجاد تمرکز روی فکر افراد خانه شد . هم چنین تحقیقات نشان داده است که رنگ آبی تاثیر زیادی روی سلامتی افراد دارد .

 

 

رنگ فرش سال ۱۴۰۰ چیست ؟

صنعت فرش بافی نیز همانند دیگر صنایع که موثر از طراحی داخلی می باشد ، از مد روز تبعیت می کند و سعی می شود همراه با آن پیش رود و به همین علت در سال های اخیر بازار آن بسیار پر رونق گشته است . رنگ فرش در دکوراسیون داخلی تاثیر بسیاری زیادی دارد ، تا جایی که می توان توسط رنگ فرش ، بزرگ نمایی یا ایجاد روشنایی و تناسب سازی در فضا را ایجاد نمود.

 

آبی کاربنی که به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ میلادی انتخاب شده است ، به عنوان رنگ فرش سال جدید ۱۴۰۰ شمسی نیز مورد تایید تولیدکنندگان این صنعت بزرگ قرار گرفته است و در تلاشند تا از این به بعد تمرکز خود را روی تولیداتی از این دست رنگ تیره گذاشته و طبق آن فرش رنگ آبی کاربنی که بسیار نزدیک به رنگ آبی کلاسیک می باشد و سرمه ای و حتی آبی روشن مانند فرش رنگ آبی اطلسی که از مجموعه خانواده فرش رنگ آبی است ، را تولید و روانه بازار نماید تا بتواند پاسخ گوی نیاز روز متقاضیان جهت خرید فرش رنگ سال ۱۴۰۰ برای شروع سال جدید در عید نوروز باشد.

 

تمامی رنگ های موجود در طبیعت از رنگ مکمل برخوردار می باشند و رنگ آبی کاربنی به عنوان رنگی تیره و بی روح و زیبا شناخته می شود که بهتر در ست نمودن با رنگ آبی کلاسیک از رنگ های روشن و شاد استفاده شود تا به لحاظ هارمونی با هم تناسب و هماهنگی داشته باشد .

 

تاثیر رنگ فرش در دکوراسیون خانه

در ابتدا صنعت تولید فرش تولیدات خود را در رنگ هایی مانند کرم و لاکی تولید می نمود که با اهمیت پیدا کردن طراحی داخلی طبق مد ، در تولید این صنعت بزرگ هم سعی می شود از مدل ، طرح و جدیدترین رنگ فرش سال به کار گرفته شود و طبق آن به تولید فرش ماشینی رنگ آبی نیز پرداخته شد . فرش رنگ آبی بر خلاف تن مایه های قرمز و لاکی انبساط دهنده می باشد و با اثر آرامش بخشی قوی که روی سیستم عصبی دارد ،  باعث افزایش قدرت دفاعی در افراد می گردد و فضایی روح انگیز را در منازل ایجاد می نماید . این رنگ با تناژ کم یا به نوعی آبی روشن باعث ایجاد بزرگ نمایی و روشنایی در فضای خانه می شود که به همین علت آن را بسیار مناسب برای آپارتمان و یا خانه های کوچک و کم نور امروزی می دانیم.

 

اما اگر دارای خانه ای با متراژی نسبتا بزرگ هستید و قصد ایجاد دکوراسیون و طراحی مدرن و کلاسیک در فضا را دارید ، پیشنهاد می دهیم از فرش های جدید که بسیار نزدیک به رنگ فرش سال ۱۴۰۰ می باشد ، خریداری نمایید . فرش رنگ تیره باعث تناسب سازی فضاهای وسیع و ایجاد نمایی کلاسیک در منازل می شود .

 

 

بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون کدام است ؟

رنگ به عنوان گزینه ای مهم و بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون همواره مورد توجه طراحان داخلی قرار دارد که بر اساس توصیه های آن ها پیشنهاد می دهیم ، جهت انتخاب بهترین رنگ فرش خانه خود در ابتدا روحیه خود و خانواده تان را در نظر گرفته و اگر دارای روحیه ای هستید که زود چیزی خسته تان می کند و فرش به دلیل گران قیمت بودن ، به عنوان یک وسیله همیشگی در خانه محسوب می شود ، رنگ های روشن و دلباز را انتخاب نمایید ، اما اگر می خواهید فضایی گرم و دل چسب در خانه خود داشته باشید ، پیشنهاد ما به شما خرید فرش رنگ تیره می باشد که بهترین رنگ فرش سال جدید یعنی آبی کلاسیک که بسیار نزدیک به آبی کاربنی و آبی اطلسی است ، می باشد .

 

انتخاب بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون بستگی زیادی به فضای خانه شما دارد که کوچک یا بزرگ باشد و یا دارای نور کم و زیاد باشد و با در نظر گرفتن این معیارها می توانید بهترین رنگ فرش را انتخاب و خریداری نمایید . در طراحی داخلی پیشنهاد طراحان برای خرید فرش با بهترین و مناسب ترین رنگ این است که ، رنگ فرش بهتر است هماهنگ و تیره تر از دیوار و مبلمان و یا غالب دکوراسیون باشد . البته خرید فرش رنگ روشن باعث ایجاد فضای با کفپوشی روشن و دلباز می شود که با توجه به روحیه خود می توانید ، گزینه مناسب را انتخاب نمایید .

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.