1 - راهنمای خرید فرش

شیک ترین فرش جهیزیه

فرش شیک

شیک ترین فرش جهیزیه

شیک ترین فرش جهیزیه ،انتخاب فرش برای جهیزیه از مراحل سخت خرید می باشد . در انتخاب فرش پذیرایی عروس باید دقت زیادی به خرج داد زیرا طرح و رنگ فرش پذیرایی در زیبایی جهیزیه بسیار مهم است .

 

طرح و رنگ فرش پذیرایی عروس باید با رنگ مبلمان و پرده اتاق پذیرایی ست باشد . بسته به سلیقه و بودجه افراد می توان انواع فرش ماشینی کاشان را برای این کار خریداری نمود .

 

برای انتخاب فرش برای جهیزیه عروس باید فاکتورهایی چون جنس، قیمت، سایز و طرح و رنگ را در نظر گرفت تا انتخابی درست و زیبا داشت .

 

شیک ترین فرش جهیزیه

شیک ترین فرش های پذیرایی عروس

شیک ترین فرش های پذیرایی عروس در دسته های : فرش ۱۰۰۰ شانه ، فرش ۱۲۰۰ شانه ، فرش ترک و فرش ۱۵۰۰ شانه قرار دارند . متراژ و سبک خانه عروس از مواردی است که در هنگام خرید فرش پذیرایی جهیزیه باید در نظر گرفته شود .

 

در هنگام خرید فرش جهیزیه باید حواسمان باشد که فرش از سایز خانه بزرگتر و یا خیلی کوچکتر نباشد تا جلوه ی فرش از بین نرود . در سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان بالاترین تنوع برای فرش جهیزیه عروس وجود دارد که این گزینه دست خریدار را برای انتخاب باز نگه می دارد .

 

فرش شیک برای جهیزیه

فرش اتاق پذیرایی عروس

قطعا فرشی که برای اتاق خواب عروس انتخاب می شود با فرش پذیرایی متفاوت خواهد بود . فرش های ماشینی که شانه و تراکم بالاتری دارند بهترین گزینه برای فرش پذیرایی عروس محسوب می شوند زیرا به فرش دستباف شباهت بیشتری دارند و در ضمن از کیفیت بالاتری برخوردارند .

 

فرش هایی که تراکم بالاتری دارند از نظر پاخور شدن مقاومت بیشتری دارند و در عین حال از زیبایی و ظرافت بالاتری برخوردارند .

 

فرش جهیزیه

الیاف فرش ماشینی پذیرایی عروس

الیاف فرش ماشینی پذیرایی عروس بسیار مهم می باشد . فرش ماشینی که برای فرش پذیرایی جهیزیه عروس انتخاب می شود باید با بهترین نوع نخ خاب بافته شده باشد تا پرزدهی نداشته و در ضمن ضد حساسیت نیز باشد . قالی های اکریلیک کاشان تمامی این خصوصیات را دارا هستند و به راحتی شسته می شوند .

 

قالی های ماشینی اکریلیک از زیباترین فرش های پذیرایی برای جهیزیه عروس به شمار می روند که هم نرمی و لطافت بالایی دارند و هم رنگبندی ان ها بسیار زیبا و خاص است .

 

در هنگام انتخاب زییاترین فرش ماشینی برای پذیرایی عروس باید طرح فرش را نیز در نظر گرفت . قالی های ۱۰۰۰ شانه با طرح های شبیه فرش دستباف می توانند از بهترین انتخاب ها برای فرش پذیرایی عروس باشند .

 

فرش جهیزیه شیک
جدیدترین مدل فرش جهیزیه

جدیدترین مدل فرش جهیزیه ازنوع فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان است . این فرش های زیبا از فرش های لوکس بازار محسوب می شوند که می توانند به عنوان زیباترین فرش ماشینی پذیرایی برای جهیزیه عروس به فروش برسند .

 

انتخاب طرح و رنگ فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه برای پذیرایی عروس بستگی به سبک و رنگ وسایل دارد . معمولا فرش ماشینی که برای جهیزیه عروس انتخاب می شود باید با طرح و رنگ مبل و پرده پدیرایی همخوانی داشته باشد.

 

پس بهتر است فرش ۱۵۰۰ شانه ای که برای پذیرایی عروس انتخاب می شود از جدیدترین طرح های فرش ۱۵۰۰ شانه باشد.

 

شیک برای جهیزیه

فرش ارزان وشیک برای جهیزیه

افرادی که به دنبال فرشی ارزان و در عین حال شیک هستند می توانند قالی های ماشینی ۱۰۰۰ شانه کاشان را برای فرش پذیرایی عروس انتخاب کنند .

 

امروزه عروس خانم ها به دلیل کوچک شدن خانه ها و مدرنیته شدن ، دکوراسیون خانه خود را به سبک اروپایی می چینند . قالی ترک ایرانی از فرش های ماشینی مدرن برای جهیزیه عروس هستند .

 

جدیدترین مدل های فرش ترک با طرح های فرش ایرانی تولید شده و می توانند بهترین فرش برای پذیرایی عروس باشند . قالی های مدرن ترک با رنگ های لایت و شاد جلوه ای زیبا و خاص به اتاق پذیرایی عروس می بخشند . این قالی های زیبا در سه نوع فرش ترک گل برجسته ، فرش ترک ۷۰۰ شانه و فرش ترک دایره ای تولید و روانه بازار می شوند .

 

فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان جزء زیباترین فرش های ماشینی جهان هستند که به عنوان بهترین و زیباترین فرش برای پذیرایی عروس معرفی شده اند . پیشرفت تکنولوژی باعث شده که این فرش های ماشینی با عملیات هیت ست ضد حساسیت و بدون پرز شوند .

 


رنگ فرش از مهمترین ملاک ها برای انتخاب فرش جهیزیه است . فرش های ۱۲۰۰ شانه با رنگ های جدید و زیبا توانسته جوابگوی تمامی سلیقه باشند . این قالی های زیبا با تراکم ۳۶۰۰ و نخ اکریلیک بافته می شوند و بالاترین درجه کیفیت را دارا هستند . طرح های شلوغ قالی ۱۲۰۰ شانه کاشان سبب شده تا با تمامی انواع دکوراسیون پذیرایی عروس قابل ست شدن باشد .

 

 

فرش کاشان

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.