1 - راهنمای خرید فرش

فرش آبی فیروزه ای

فرش کاشان

فرش آبی فیروزه ای

فرش آبی فیروزه ای یکی از رنگ‌های اصیل و پرطرفدار در حوزه فرش است. رنگ فرش یکی از اولین و مهمترین آیتم ها در زمان خرید فرش است که انتخاب درست ان نتیجه ای خوب و ارزشمند در پی خواهد داشت. فرش های ماشینی با رنگبندی های متنوعی تولید می شوند که فرش زمینه آبی فیروزه ای از رنگ های پرطرفدار فرش ماشینی کاشان می باشد. این رنگ قالی کاشان فضای خانه را شاد و دلباز می کند و نسبت به فرش های زمینه ابی دارای نور بیشتری است.

فرش ماشینی زمینه فیروزه ای با انواع مبلمان کرم و سفید و حتی طلایی ست می شود و قابلیت ست شدن با مبلملن سرمه ای را نیز دارد. این رنگ زیبایی قالی کاشان جایگاه خاصی در هنر ایرانی دارد و این امر باعث شده تا جلوه ای آرامش بخش در دکوراسیون به وجود آورد. رنگ آبی فیروزه ای اندکی تم سبز بیشتر از رنگ آبی آسمانی دارد و در مقایسه با فرش زمینه آبی کم رنگ، یک رنگ لایت است.

 

فیروزه ای جزء رنگ های سرد به شمار می رود و بیشتر با رنگ های گرم ترکیب می شود. برای ست کردن فرش فیروزه ای با دکوراسیون خانه باید به سبک دکوراسیون و رنگ سایر لوازم دکوری توجه داشت. بهترین رنگ پرده برای فرش ماشینی آبی فیروزه ای، رنگ های کرم و قهوه ای و بهترین رنگ وسایل برای هماهنگی با این فرش از طیف رنگ های گرم است.

 

فرش ماشینی آبی

 

انواع فرش ماشینی زمینه آبی

فرش آبی فیروزه ای شامل فرش‌های ۱۲۰۰شانه، ۱۰۰۰شانه، ۷۰۰شانه و ۵۰۰شانه می‌باشد. هر دسته بندی از این فرش‌ها توضیحات و نکاتی دارد که به طور واضح توضیح میدهیم.

فرش ماشینی زمینه آبی فیروزه ای۱۲۰۰شانه

 

قالی ماشینی ۱۲۰۰ شانه زمینه فیروزه ای با هشت رنگ جذاب با هارمونی زیبا تولید و معادل فرش دستباف ۸۵ رج است. قالی های ماشینی زمینه آبی فیروزه ای هزار ودویست شانه کاشان با نخ خاب صد در صد اکریلیک بافته می شوند و ضد حساسیت و بدون پرز هستند. زیبایی این محصولات در کنار کیفیت بسیار بالای نخ خاب و نخ تار و پود باعث به وجود آمدن یک فرش ماشینی ممتاز و ایده ال شبه دستباف شده است.

 

این قالی های دستبافگونه در طرح های زیبایی بافته می شوند که فرش ماشینی زمینه آبی فیروزه ای دستبافگونه طرح افشان یکی از زیباترین فرش های فیروزه ای ۱۲۰۰ شانه است که با تراکم طولی ۳۶۰۰ بسیار ریز بافت و ظریف تولید می گردد. طراحی خلوت و بدون ترنج قالی افشان فیروزه ای برای دکوراسیون های شلوغ بسیار مناسب است و فضاهای کوچک را بزرگتر و وسیع تر نشان می دهد.

 

تنوع در دسته قالی های ۱۲۰۰ شانه زمینه فیروزه ای از تمامی قالی های کاشان بیشتر است. به همین خاطرافرادی که به دنبال ست کردن فرش ۱۲۰۰ شانه آبی فیروزه ای با دکوراسیون خود هستند می توانند از ترکیب فیروزه ای با رنگ کرم و یا طوسی و بژ استفاده کنند  وجود طرح و نقوش زیاد در طراحی قالی های فشره تراکم ۳۶۰۰ آبی فیروزه ای هزار ودویست کاشان دست مشتری را در انتخاب وسایل خانه و چیدمان دکوراسیون باز نگه می دارد و امکان انتخاب رنگ های بیشتری را به وجود می آورد.

 

فرش ماشینی زمینه آبی فیروزه ای ۱۰۰۰ شانه 

قالی های هزار شانه آبی فیروزه ای یکی از انواع پرفروش قالی دستبافگونه زمینه ابی فیروزه ای درجه یک کاشان هستند که با تراکم طولی بالا شباهت زیادی به فرش دستباف اصیل ایرانی دارند. این رنگ زمینه از قالی هزار شانه، بهترین رنگ فرش ماشینی برای پذیرایی است زیرا علاوه بر زیبای فراوان کمتر کثیف می شود و تمیز کردن ان نیز بسیار راحت است.

 

برای ست کردن قالی رنگ زمینه ابی فیروزه ای ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ کاشان در دکوراسیون خانه باید از ترفند تیره و روشن در رنگ دیوار، مبلمان، کوسن یا آیتم های تزئینی خانه استفاده نمود.

 

این قالی شبیه دستباف کاشان به دلیل طرح و نقوش زیاد با انواع دکوراسیون ها ست می شوند و قابلیت به کار رفتن در دکوراسیون های لوکس را نیز دارا می باشد. در ترکیب دکوراسیون فرش فیروزه ای هزار شانه می توان از ترکیب رنگی کرمی، طوسی یا بژ برای زیبایی دکوراسیون کمک گرفت تا از یکنواختی رنگ ها جلوگیری کرد. قرار گرفتن فرش ماشینی شبه دستباف هزار شانه فیروزه ای در کنار مبلمان کلاسیک سبب ایجاد ترکیبی زیبا و جذاب می گردد و فضایی شیک و مدرن به منزل می بخشد.

 

 

فرش ماشینی زمینه آبی فیروزه ای ۷۰۰ شانه در دکوراسیون

فرش آبی فیروزه ای شامل قالی های ۷۰۰ شانه از دسته محصولات پرطرفدار بازار فرش هستند که به دلیل دوام بالا و قیمت ارزان این محبوبیت را به دست آورده اند. فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ رنگ زمینه آبی فیروزه ای به اشکال مختلف مستطیل، گرد و بیضی تولید می شود و ازتنوع طرح و نقشه بسیار بالایی برخوردار است.

قالی رنگ آبی روح تازه ای به خانه می دهد و با وجود سایزهای متفاوت در انواع مکانهای خانه کاربرد دارد. فرش ماشینی شش متری آبی فیروزه ای ۷۰۰ شانه یکی از پرکاربردی ترین سایز های فرش زمینه فیروزه ای هفتصد شانه برای پذیرایی و تکمیل کردن دکوراسیون است. این رنگ زمینه قالی ماشینی هفتصد شانه اصل کاشان در دکوراسیون خانه فضایی گرم و درعین‌ حال شیک ایجاد می‌کند و برای سِت مبلمان و فرش اتاق نشیمن و فرش اتاق غذاخوری ترکیب مناسبی است.

 

,,,,,,,,,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.