6 - فرش

فرش ارزان قیمت

فرش کاشان

فرش ارزان قیمت

ازکجا فرش ارزان قیمت بخریم؟ فرش باغ ملک سرمه ای طرح ۷۰۰ شانه بافته شده بانخ ابریشم مصنوعی و ورژن در تراکم ۲۱۰۰ و تراکم ۲۲۵۰ ، فرش مشتری پسند و زیبا میباشد . یکی از دلایل علاقه مندی مشتری به فرش قیمت مناسب آن است که زود کثیف نمیشود و جای پا نمی افتد. عکس فرش باغ ملک به صورت فرش ارزان قیمت در طرح ۷۰۰ شانه بافت میشود .

 

فرش ارزان قیمت

فرش ارزان ۷۰۰

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان  توجه به شرایط بد اقتصادی بعضی از خانوادهای محترم و هزینه اولیه سنگین زوجهای جوان اقدام به تهیه فرش ارزان قیمت از نوع مرغوب نموده ایم که معمولا به عنوان فرش طرح ۷۰۰ شانه شناخته می شود. این مدل فرش ها دارای تراکم ۲۱۰۰ و ۲۲۵۰ و وزن تقریبی ۳۷ کیلو در یک فرش ۱۲متری هستند و تا حدودی توانسته ایم فرش ارزان قیمت به دست دوستان برسانیم.

 

این نکته هم حائز اهمیت میباشد که وقتی در جامعه خرید فرش ارزان قیمت نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است، یکی از دلایل آن صدق بر همین مطلب است که فرش ارزان که از فروشگاههای اینترنتی معتبر خریداری شده است مورد رضایت بیشتر مردم بوده است.

برای خرید فرش ماشینی ارزان و خرید فرش ته انباری، باید دقت کرد فرش دارای برچسب کارخانه باشد و مشخصات فرش برروی برچسب نوشته شده باشد و چون ممکن است فرش کهنه باشد که به مرور زمان برچسب آن کنده شده باشد. فرش در هفته های اول پرز میدهد ولی اگر مدام پرز بدهد و آن هم به مقدار زیاد نشان از بی کیفیت بودن نخ خاب فرش میدهد.

همیشه فرش ارزان قیمت به معنای بی کیفیت بودن فرش نیست بلکه میشود فرش خوبی را با قیمت مناسبتر بدست آورد اگر به مراکز اصلی آن مراجعه کنیم . فروشگاه اینترنتی بست بافت چون با اکثر کارخانه ها در ارتباط میباشد پلی است برای اطلاع پیدا کردن مشتریان از موجودی فرش ارزان قیمت و فرش ته انباری آن کارخانه ها . فرش ارزان قیمت عرضه شده در شرکت فرش تندیس خاطره فرشهایی باکیفیت نخ ایرانی و بافته شده با دستگاه ۷۰۰ شانه تکسیما ، واندویل ، اچ سی پی ، ونخ ایرانی باکیفیت وهیت ست شده میباشد که طول عمر زیادی دارد .

 

خرید اینترنتی فرش ماشینی ارزان

 یک کارخانه تمام محصولات را ندارد که در معرض دید مشتری قرار دهد و یا اینکه مشتری به کارخانه مراجعه میکند ولی فرش مد نظرش را انجا نمیبیند و یا کسی نیست که او را راهنمایی کند و همچنین باید هزینه هنگفتی باید صرف رفت و امد کند و خطرات بین راهی نیز جای خود دارد.  به همین خاطر فرش تندیس خاطره کاشاندر سایت خود انواع فرش ارزان قیمت .فرش ۷۰۰شانه .فرش ۱۰۰۰.فرش ۱۲۰۰شانه ارایه میکند.

 

سوالی دارید؟ از پشتیبانی ما بپرسید!

, , , , , , , , , , , , ,

 

جهت مشاهده وب سایت فرش تندیس یلدای کاشان کلیک کنید.

 

فرم تماس با ما

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.