1 - راهنمای خرید فرش

فرش ارزون قیمت

فرش خاطره کویر

فرش ارزون قیمت

فرش ارزون قیمت ،اگر بخواهیم بدانیم منظور از فرش ارزون قیمت چیست باید به چند نکته توجه کنیم اول اینکه فرش ارزون قیمت میتواند به علت پایین بودن کیفیت فرش باشد یعنی بجای الیاف با کیفیت از الیاف و نخ ارزون قیمت و بی کیفیت که قاعدتا طول عمر کمتری دارند استفاده شده است و یا نه، از الیاف خوب و نخ با کیفیت استفاده شده است ولی برای ارزان کردن فرش از وزن فرش کم میکنند. 

 

یعنی مثلا در یک فرش ۱۲متری بجای ۳۷ کیلو نخ اکریلیک ۳۳ کیلو و کمتر استفاده میکنند در نتیجه قیمت تمام شده فرش هم ارزون میباشد. این دسته از فرشهای که به عنوان فرش ارزون  شناخته میشود فرشهای خوبی هستند و برای کسانیکه نمیتوانند پول بیشتری هزینه کنند بسیار مناسب است .فرش ارزون که تشخیص آن سخت میباشد. فرش ارزون قیمت از کجا بخرم ؟سوال خیلی از مشتریان است.  بهترین گزینه فرش ارزون قیمت ارایه شده در سایت فرش تندیس خاطره کاشان میباشد ، که فرش ارزون قیمت و فرش باکیفیت را ارایه میدهد.

 

خرید فرش ارزون قیمت 

خرید فرش ارزون قیمت ،لذا ما در گروه فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان  با توجه به شرایط بد اقتصادی بعضی از خانوادهای محترم و هزینه اولیه سنگین زوجهای جوان اقدام به تهیه فرش ارزان قیمت از نوع مرغوب نموده ایم که معمولا به عنوان فرش طرح ۷۰۰ شانه شناخته می شود. این مدل فرش ها دارای تراکم ۲۱۰۰ و ۲۲۵۰ و وزن تقریبی ۳۷ کیلو در یک فرش ۱۲متری هستند و تا حدودی توانسته ایم فرش ارزون قیمت به دست شما مشتریان محترم برسانیم.

 

این نکته هم حائز اهمیت میباشد که وقتی در جامعه خرید فرش ارزون قیمت نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است، یکی از دلایل آن صدق بر همین مطلب است که فرش ارزون قیمت که از فروشگاههای اینترنتی معتبر خریداری شده است مورد رضایت بیشتر مردم بوده است.

فرش ارزون  ۷۰۰ شانه

پس جمله معروفی که میگوید هر ارزونی بی دلیل نیست. ما آن را اینگونه بازگو میکنیم فرش ارزون  فروشگاه  فرش تندبس خاطره کاشان خوب است. فرش ارزون در همه جای کشور مشتری دارد و خانواده هایی هستند که با خرید این دسته از فرش ارزون قیمت رضایت دارند و کارشان راه می افتد. چه برای جهیزیه عروس چه برای تازه کردن دکوراسیون منزل، با هزینه ای بسیار کمتر و به صرفه تر میتوانند نمایی تازه و شاد و نو به منزلشان بدهند.

 

فرش ارزون  از کجا بخریم؟

برای خرید فرش ماشینی ارزون و خرید فرش ته انباری، باید دقت کرد فرش دارای برچسب کارخانه باشد و مشخصات فرش برروی برچسب نوشته شده باشد و چون ممکن است فرش کهنه باشد که به مرور زمان برچسب آن کنده شده باشد. فرش در هفته های اول پرز میدهد ولی اگر مدام پرز بدهد و آن هم به مقدار زیاد نشان از بی کیفیت بودن نخ خاب فرش میدهد.

 

همیشه فرش ارزون  به معنای بی کیفیت بودن فرش نیست بلکه میشود فرش خوبی را با قیمت مناسبتر بدست آورد اگر به مراکز اصلی آن مراجعه کنیم . فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان چون با اکثر کارخانه ها در ارتباط میباشد پلی است برای اطلاع پیدا کردن مشتریان از موجودی فرش ارزون قیمت و فرش ته انباری آن کارخانه ها . فرش ارزون عرضه شده در سایت فرش تندیس خاطره کاشان فرشهایی باکیفیت نخ ایرانی و بافته شده با دستگاه ۷۰۰ شانه تکسیما ، واندویل ، اچ سی پی ، ونخ ایرانی باکیفیت وهیت ست شده میباشد که طول عمر زیادی دارد این دغدغه که از کجا فرش ارزون  بخریم را تا حدود زیادی میتوانیم برطف کنیم فرش ارزون و باکیفیت مناسب به دست ان دسته از مشتریانی که میخواهند با پول کمی صاحب فرش بشوند میرساند.

 

فرش ارزون  از کجا بخرم که با کیفیت هم باشد

فرش با کیفیت به فرشی اطلاق میشود که از نخ ۱۰۰درصد اکریلیک و الیاف درجه یک استفاده شود و استانداردهای قالی بافی را رعایت کند. معمولا چنین فرش تولیدی چون هزینه تمام شده آن بالاست قیمت فرش هم زیاده ولی اگر بخواهیم همان فرش را ارزون تمام کنیم باید بعضی از پارامترها را دستکاری کنیم مثلا ورزن فرش را سبک کنیم . و یا از نخ درجه پایین تر استفاده کنیم میشود تا حدودی قیمت تمام شده را کم کرد و فرش ارزان با کیفیت تحویل داد.

 

فرش ارزون باکیفیت در بازار به فرشی می گویند که باتوجه به کیفیت نخ ، وزن فرش، برند کارخانه تولید کننده قیمت مناسب داشته باشد.کارخانه هایی که خود به صورت مستقیم عرضه کننده فرش هستند که با قیمت کمتری دست مشتری برسد با یک سری مشکل برای خریداران مواجه شدند.

 

خرید اینترنتی فرش ماشینی ارزون 

به عنوان نمونه یک کارخانه تمام محصولات را ندارد که در معرض دید مشتری قرار دهد و یا اینکه مشتری به کارخانه مراجعه میکند ولی فرش مد نظرش را انجا نمیبیند و یا کسی نیست که او را راهنمایی کند و همچنین باید هزینه هنگفتی باید صرف رفت و امد کند و خطرات بین راهی نیز جای خود دارد. 

 

,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.