1 - راهنمای خرید فرش

فرش با نشان سیب سلامت

فرش رنگ آبی

فرش با نشان سیب سلامت 

فرش با نشان سیب سلامت ،سیب سلامت درحقیقت نشان و علامت فرشهای استاندارد میباشد .این علامت را بر روی محصولاتی که فاکتورهای سلامتی را داشته باشند قرار می دهد.

 

 این نشان از دو رنگ آبی و سبز متشکل شده است. برگ سبزی که به شکل چشم در میان لوگوی سیب سلامت و به رنگ سبز طراحی شده نشان دهنده نظارت سازمان غذا و دارو در جهت سلامت مصرف کننده ها می باشد.

 

این افتخار، تاییدی است بر استانداردهای بالا محصولات ما . این علامت تضمین می‌کند محصولی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد با برترین تکنولوژی‌های جهانی تولید شده و بدون پرز، ضد حساسیت و آنتی‌باکتریال است.

 

فرش تندیس خاطره کاشان این امکان را فراهم کرده که والدین با اطمینان از ضدحساسیت و آنتی‌باکتریال بودن فرش، برای کودکان و خردسالان خود فرش انتخاب کنند. افراد دارای ریه حساس و سالمندان نیز که به پرز محصولات نساجی حساسیت دارند به راحتی می‌توانند از این فرش استفاده کنند

 

متخصصان فرش تندیس خاطره کاشان  تلاش کرده‌اند ضمن تولید محصولی زیبا، فرش را از لحاظ کارآیی، سلامت و ایمنی نیز در بالاترین استاندارد ممکن تولید کنند. در عین حال، به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد بیش از پیش در جهت ارتقا سطح کیفی محصولات خود از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

 

,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.