1 - راهنمای خرید فرش

فرش بی سی اف جدید

فرش ماشینی

فرش بی سی اف

فرش بی سی اف یکی از محصولات ارزان قیمت در فرش کاشان است ،فرش بی سی اف ۳۵۰ شانه و ۴۴۰ شانه را با خرید مستقیم از درب کارخانه فرش کاشان به صورت عمده می توانید با قیمت ارزان و بدون واسطه تهیه کنید.

 

 افزایش قیمت انواع فرش ماشینی در سالهای اخیر باعث شد تا فرش های بی سی اف ارزان قیمت که به صورت ۳۵۰ شانه و ۴۴۰ شانه بافته می شوند، مورد توجه خریداران و پخش عمده ها قرار بگیرند. این فرش ها با وزن سبک و دستگاه بافندگی معمولی و با نخ بی سی اف تولید می شوند و لذا قیمت تمام شده به نسبت فرش پلی استر و اکریلیک کاشان کمتر است. قیمت فرش بی سی اف در کاشان با توجه به وزن و شانه و تراکم آن تعیین می شود. در گذشته بافت فرش بی سی اف به صورت ۳۵۰ و ۴۴۰ شانه انجام می شد. اما استقبال از این محصول به علت اینکه قیمت فرش بی سی اف کمتر از سایر تلویدات فرش ماشینی بود باعث شد، تولید این مدل فرش به صورت فرش ۵۰۰ شانه نیز انجام شود. کارخانه فرش ماشینی کاشان تولید فرش بی سی اف ارزان قیمت را با توجه به وزن آن انجام می دهد. اگر شما قصد تهیه یک فرش در تیراژ بالا با قیمت مشخص دارید، می توانید با مذاکره در مورد وزن، شانه و تراکم فرش، قیمت نهایی برای هر فرش را تعیین نموده و سفارش بافت دهید.

 قیمت فرش بی سی اف

قیمت فرش بی سی اف با توجه به قیمت روزانه نخ بی سی اف پیوسته در حال تغییر است و اگر قصدتان برای خرید فرش بی سی اف جدی است، بهتر است یکی دو روز قبل از سفارش حتما از کارشناسان فروش مجموعه پرسان پارس لیست قیمت جدید را دریافت نمایید. در زیر به طور کلی و متوسط یک لیست قیمت عمومی برای هموطنان ارائه شده که بر اساس آن می توانند برنامه ریزی های لازم را قبل از سفارش فرش بی سی اف داشته باشند. اما در صورتی که می خواهید خرید داشته باشید، حتما جهت استعلام قیمت فرش بی سی اف با مشاورین مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان در تماس باشید.

پخش عمده فرش ماشینی بی سی اف

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان تنها شرکتی است که در حوزه پخش مستقیم فرش ماشینی بی سی اف از کاشان به سراسر کشور فعالیت دارد و همچنین صادرات انواع فرش بی سی اف را هم به کشورهای منطقه که خریدار اصلی فرش بی سی اف ایران هستند انجام می دهند. با توجه به اینکه ارسال مستقیم از درب کارخانه فرش کاشان بدون واسطه برای مشتریان انجام می شود قیمت فرش بی سی اف هم در این مجموعه مناسب بوده و حداقل میزان ممکن برای افرادی است که قصد خرید عمده و پخش این محصولات را دارند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.