1 - راهنمای خرید فرش

فرش جدید سال ۱۴۰۰

فرش خاطره کویر

فرش جدید سال ۱۴۰۰

طرح ها وفرشهای جدید فرش سال ۱۴۰۰ در رنگ بندی های  متنوع و در شانه و تراکم های  بالا ارائه می شود. تنوع  طرح و رنگ در فرش های ماشینی دستبافت گونه جدید، بسیار بالاست و روز به روز بر این تنوع افزوده می شود. به گونه ای که خریدار می تواند از میان هزاران مدل فرش جدید،بهترین انتخاب را داشته باشدو بدین صورت قدرت انتخاب خریدار بالا می رود.

 

طرح های جدید به دلیل ظریف و زیبا بودن در شانه و تراکم بالای ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰، ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ و ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ بافته می شوند. دراین نوشته توضیحاتی در مورد فرش جدید سال ۱۴۰۰ورنگهای جدید برای شما ارایه میکنیم .

 

فرش ماشینی کاشان

طرح های فرش جدید

طرح و رنگ فرش تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل فرش پذیرایی و اتاق خواب و … دقت لازم را داشته باشید.

 

اگر شما قصد تغییر در دکوراسیون داخلی منزل خود را دارید بهتر است فرش قسمت های مختلف منزل خود را تعویض کنید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب طرح و رنگ فرش باید به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در منزل توجه داشته باشید.

 

فرش ها در انواع جنس های مختلف نظیر فرش ماشینی و فرش دستباف موجود می باشند که فرش های دستباف گران تر هستند و طرح و رنگ آن ها نیز متفاوت و جذاب تر می باشد همچنین این فرش ها از دوام و کیفیت بیشتری نیز برخوردار هستند.

 

فرش در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون داخلی منزل تان ساده و امروزی به نظر برسد بهتر است طرح فرش راساده انتخاب نماییدو همچنین فرش ها با طرح ریز و درشت برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. فرش های سنتی و کلاسیک باعث می شوند تا فضای منزل گرم و صمیمی تر به نظر برسند

 

فرش سال 1400

معرفی طرح های جدید فرش ۱۴۰۰، جدیدترین فرش سال ۱۴۰۰ کدام است؟

فرش ماشینی شاخه های متنوعی دارد و به دسته بندی های مختلف تقسیم می‌شود. قبل از اینکه به بحث اصلی طرح های جدید فرش ۱۴۰۰ بپردازیم باید با این تقسیم بندی ها آشنا شوید:

 

 

  • فرش ماشینی کلاسیک:

فرش هایی هستند که به سبک سنتی و با الهام از طرح های فرش دستباف اصیل ایرانی طراحی و تولید می‌شوند. فرش کلاسیک خودش به چندین دسته بندی تقسیم می‌شود، مثلا از نظر تعداد شانه به فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۵۰۰ شانه. و از نظر طرح به افشان، لچک و ترنج، خشتی، شکارگاه و تلفیقی.

 

 

  • فرش ماشینی مدرن:

فرش ماشینی مدرن طراحی بسیار متفاوتی با فرش‌های کلاسیک دارد. فرش‌های مدرن عموما با طرح و رنگ فانتزی روانه بازار می‌شوند. انواع فرش مدرن اگر بخواهیم نام ببریم، عبارتند از: فرش کودک، فرش شنل، فرش شگی یا پرز بلند، فرش سه بعدی، فرش وینکور، گلیم فرش، فرش گبه، فرش اتاق خواب.

 

 

  • فرش ماشینی وینتیج:

فرش های وینتیج هم طراحی های مشابه طرح های کلاسیک دارند، البته تفاوت هایی در آنها دیده می‌شود که به موقع در این متن به آنها خواهیم پرداخت. دسته بندی فرش وینتیج بیشتر از نظر تعداد شانه است، مثل ۴۴۰ شانه، ۵۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه.

 

فرش جدید سال

رنگ زمینه فرش چه رنگی باشد؟

 انتخاب رنگ و طرح یک موضوع کاملا سلیقه ای می باشد. یک خبره فرش تنها می تواند بر اساس ماشین آلات بافت و مواد اولیه و تکمیل و آهار یک فرش را تایید یا رد کند و شاید این موضوع برای خرید فرش ماشینی زیاد مهم نباید، اما با این حال یک سری موارد کلی است که باید در مورد انتخاب رنگ فرش به آن دقت کنید.

 

 

اگر خانه شما شلوغ است و محلی که فرش پهن شده، پر رفت و آمد، سعی کنید علاوه بر ست بودن فرش به مبل ها و پرده ها، بحث چرک تاب بودن  آن را نیز در نظر داشته باشید.

 

 

همچنین پیشنهاد ما این است حتی المقدور از فرش های رنگ روشن مثل کرم، سفید یا زرد و صورتی کمتر استفاده کنید، زیرا اگر در مراقبت از فرش تان کوشا نباشید، تبدیل به مشتری دائم قالی شویی ها خواهید شد .

 

 

 

,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.