1 - راهنمای خرید فرش

فرش خاطره کویرکاشان

فرش خاطره

فرش خاطره کویرکاشان

فرش خاطره کویرکاشان ؛ در سال۱۳۸۰ شرکت فرش تندیس خاطره کاشان، در شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران وبیدگل آغاز به فعالیت کرد و به علت تولید فرش های با کیفیت و با طراحی جذاب و شکیل به سرعت در بازار این صنعت رشد کرد و امروزه فرش کاشان با برند تندیس خاطره کاشان از معروف ترین فرش های عرضه شده در بازار فرش شناخته می شود.

 

یکی از ویژگی های شاخص فرش های برند تندیس خاطره کاشان در نوع طراحی فرش های این مجموعه است، زیرا این مجموعه در طراحی فرش های خود ضمن حفظ اصالت طرح فرش های ایرانی، با خلاقیت و نوآوری طراحان خود، سلیقه نسل جوان جامعه را هدف قرار داده و همواره مطابقت و همراهی طرح و نقش فرش های ماشینی خود با دکوراسیون روز دنیا را مدنظر داشته است.

 

فرش خاطره کویرکاشان

 

انواع فرش های تولید شده در کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان

تنوع فرش های تولید شده در این کارخانه فرش  بسیار زیاد است. این کارخانه در حال حاضر فرش ۱۲۰۰ شانه، فرش ۱۵۰۰ شانه ماشینی را با بهترین کیفیت تولید می کند. انواع فرش گل برجسته یا ساده با طرح های سنتی و مدرن کاشان بافته شده است. تنوع بسیار زیاد طرح و نقش باعث شده برند تندیس خاطره کاشان خریداران زیادی داشته باشد. از جدیدترین محصولات بافته شده در این کارخانه است.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه در این کارخانه به دو شکل برجسته و ساده بافت می شود. پالت های جدید این شرکت با رنگ های سیلور، ذغالی، صدفی و کرم ظاهری فوق العاده مدرن و شیک دارند.

طرح های دستباف گونه ای که در فرش تندیس خاطره کاشان استفاده می شود شهرت زیادی دارد. این طرح ها با پالت های رنگی مدرن بافته می شوند و در هر دکوراسیونی قابل استفاده می باشند.

 

فرش تندیس خاطره کویرکاشان

خرید مستقیم فرش از درب کارخانه

فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان امکان خرید مستقیم از درب کارخانه فراهم کرده است. خرید مستقیم و بدون واسطه فرش از کارخانه منافع زیادی در خرید فرش خواهد داشت.

 

طبیعتا اولین مورد در خرید مستقیم فرش، قیمت فرش است که ارزان تر خواهد بود. در کنار قیمت ارزان تری که فرش در این سایت دارد، کیفیت تضمین شده را هم باید در نظر گرفت. کیفیت انواع فرش و تابلو فرش در فروشگاه تندیس خاطره کاشان با گارانتی ۱۰ ساله ضمانت شده است.

 

ارسال رایگان فرش به سراسر کشور هم از دیگر مزایای خرید اینترنتی فرش ازسایت تندیس خاطره کاشان است. بهترین فرش ماشینی کاشان از فرش فانتزی و مدرن، فرش اصیل و سنتی، فرش کودک، فرش آشپزخانه، فرش وینتیج و … در این فروشگاه با ارزان ترین قیمت ممکن عرضه شده است.

 

فرش خاطره کویر

نتیجه گیری

این مجموعه همواره در زمینه به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا جزو پیشگامان این صنعت بوده و نخستین کارخانه است که در کشور اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های فوق العاده پیش رفته تولید فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ نموده است.

 

علاوه بر این در این مجموعه فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ و همچنین فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ نیز تولید می شود.

 

همچنین فرش های تولیدی این مجموعه با توجه به کیفیت فوق العاده بالای خود علاوه بر استاندارد ملی ایران مفتخر به دریافت استاندارهای کیفیت اتحادیه اروپا نیز می باشد.

 

فرش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.