1 - راهنمای خرید فرش

فرش رنگ سرمه ای جدید

فرش گل برجسته

فرش رنگ سرمه ای جدید

فرش رنگ سرمه ای جدید ، فرش به عنوان نوع خاص و پر طرفدار کف پوش، یکی از مهم ترین وسایل منزل محسوب می شود که بی شک حضور آن در فضای خانه الزامی است. در خانه های امروزی لازم است تا که خانه به کمک فرش پوشیده شود و کاربرد و زیبایی در کنار یکدیگر قرار گیرد.

بخش های مختلف خانه نیاز به کف پوش دارند اما هر فضا کف پوش مخصوص خاص خود را می طلبد. برای مثال رنگ و طرح و ابعاد و … انتخابی برای آشپزخانه با آنچه برای پذیرایی یا اتاق خواب انتخاب می شود بسیار متفاوت خواهد بود.

 

فرش ها در طیف رنگی گسترده از تیره گرفته تا روشن در بازار وجود دارند و انتخاب اینکه کدام رنگ برای خانه مناسب تر باشد، بر عهده صاحب خانه خواهد بود. شما به عنوان خریدار می توانید با در نظر گرفتن کاربرد فضای خانه و زیبایی دکوراسیون انتخاب کنید.

 

توجه داشته باشید آنچه مهم و ضروری است داشتن آگاهی از اصول زیبایی و کاربرد خانه و ویژگی های فرش است تا بتوانیم انتخابی صحیح و اصولی داشته باشیم. رنگ های به کار برده شده روح فرش را تعیین می کند، در دکوراسیون داخلی منزل رنگ فرش ماشینی تأثیر بسیاری دارد و جلوه خانه را تعیین می کند.

 

فرش سرمه ای

 

سرفصل مطالب :

فرش رنگ سرمه ای جدید

طرح های فرش سرمه ای کلاسیک سنتی و مدرن

نکات کلیدی در انتخاب فرش سورمه ای

خرید فرش زمینه سرمه ای از کارخانه فرش کاشان

 

فرش رنگ سرمه ای جدید

رنگ سرمه ای رنگی خاص و شیک است که برای هر فضایی جالب نخواهد بود اما اگر درست و اصولی انتخاب شود می تواند زیباترین دکوراسیون را به ارمغان آورد. شیک و خاص بودن رنگ سورمه ای آن را بسیار پرطرفدار کرده است.

 

فرش سورمه ای رنگ را به راحتی می توان با سایر رنگ های موجود در فضای دکوراسیون داخلی ست کرد و یکی از مهم ترین اصول زیبایی ست بودن و هماهنگ بودن است.

 

رنگ سورمه ای در انواع طرح های مدرن و فانتزی، کلاسیک و سنتی تولید و عرضه می شوند. انتخاب فرش با شماست و در نهایت شما تصمیم خواهید گرفت که رنگ سورمه ای را برای کدام قسمت خانه خریداری نمایید و در کنار آن چه رنگ هایی را به کار بگیرید.

 

فرش ۷۰۰ شانه سرمه ای برای مکان های پررفت و آمد، فرش ۱۲۰۰ شانه سرمه ای و ۱۰۰۰ شانه برای پذیرایی مناسب است. فرش های ۱۵۰۰ شانه گل برجسته سرمه ای را بهتر است در مکان های لوکس پهن کنید.

 

فرش زمینه سرمه ای

 

مقاله مربوطه: فرش  زمینه سرمه ای

 

فرش ۷۰۰ شانه سرمه ای

طرح های فرش ماشینی بسیار متنوع هستند. این تنوع در سه دسته کل شامل فرش های کلاسیک، فرش های سنتی و فرش های مدرن جای می گیرند و هر دسته به خودی خود طبقه بندی هایی دارد. انواع فرش های افشان، شاه عباسی ، بوته جقه ، طرح های هندسی و … فرش هایی هستند که با رنگ زمینه سورمه ای در بازار قابل تهیه هستند.

 

عمده خریداران بدنبال خرید فرش سورمه ای سنتی و کلاسیک هستند و زیبایی طرح های کلاسیک را در رنگ زمینه سورمه ای دو چندان می دانند. خانه های بزرگ و پر نور برای فرش های ماشینی سورمه ای بسیار مناسب هستند و میزان نورگیری خانه نقش مهمی در انتخاب رنگ دارد.

اگر شما برای فضایی بزرگ و با نور کافی قصد خرید فرش دارید، می توانید طیف رنگی تیره را هم در انتخاب های خود جای دهید. قبل از انتخاب فرش ماشینی به مطابقت و همخوانی رنگ ها توجه کافی را داشته باشید.

 

اگر فضای منزل شما کوچک است و از طرفی رنگ سرمه ای را برای این فضا می خواهید بهتر است از فرش سرمه ای طرح افشان استفاده کنید.

 

فرش سرمه ای جدید

نکات کلیدی در انتخاب فرش ماشینی سورمه ای

در طراحی دکوراسیون خانه اهمیت زیادی که باید با دقت بدان پرداخت موارد زیر است چراکه هنگام خرید فرش ماشینی در رنگ زمینه سورمه ای:

۱- فضا از نور کافی برخوردار باشد.

۲- تنوع رنگی همسان و هم خوانی در محیط وجود داشته باشد.

۳- اگر فرشی را لازم نداریم، به صورت لوله شده در کنار دیوار قرار دهیم. تا زدن روشی درستی باری نگهداری طولانی مدت فرش نیست.

۴- متناسب با ابعاد فضای خانه انتخاب کنید. اگر فرش بزرگ باشد علاوه بر از بین رفتن زیبایی فضا، نحوه نگهداری موجب می شود فرش آسیب ببیند.

۵- برای انتخاب فرش سورمه ای دقت کنید برای کدام فضای خانه فرش می خواهید. برای مثال فرش پذیرایی باید اندکی کوچک تر از فضای پذیرایی انتخاب شود در حالی که بهترین گزینه برای اتاق خواب فرشی است که بتواند تمامی فضای اتاق را بپوشاند.

 

فرش جدید سرمه ای

خرید فرش زمینه سرمه ای از کارخانه فرش کاشان

برای خرید هر فرش ماشینی در هر طرح و رنگی بهترین مکان، خرید فروشگاه اینترنتی فرش کاشانک است. این فروشگاه اینترنتی از گروه تولیدی فرش کاشانک است که بهترین ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. خرید فرش سورمه ای از این سایت مزیت های زیر را به همراه دارد. از جمله:

 

۱- امکان خرید فرش سورمه ای در هر طرح و نقشه ای، به هیچ عنوان نمی توان تمامی طرح های تولید شده از گروه تولیدی را در یک فروشگاه فیزیکی دید چراکه تنوع بسیار زیاد است و انبار کردن فرش ماشینی به دلیل شرایط خاص نگهداری هزینه بر و دشوار است.

 

۲- امکان خرید ارزان قیمت فرش سورمه ای در عین کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر از فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است چرا که در این روش خرید تمامی هزینه های واسطه حذف می شوند.

 

۳- ارسال رایگان فرش درب منزل دیگر ویژگی فروشگاه اینترنتی است که ما را مجاب به خرید آنلاین می کند.

فرش

خرید فرش سرمه ای, خرید فرش سرمه ای کاشان, فرش, فرش تندیس خاطره, فرش جدید رنگ سرمه ای, فرش رنگ سرمه ای جدید, فرش سرمه ای, فرش سرمه ای جدید, فرش سرمه ای کاشان, فرش ماشینی سرمه ای, قیمت فرش سرمه ای

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.