مقالات

فرش رنگ فیلی

خصوصیات فرش ماشینی 1500شانه

فرش رنگ فیلی

فرش رنگ فیلی  رنگ فیلی از جمله رنگ هایی است که در فرش های سنتی هم دیده می شود. از فرش های سنتی فیلی رنگ، می توان در فضا هایی به سبک کلاسیک و کلاسیک مدرن مورد استفاده قرار گیرند.

 

در فرش های سنتی، پس زمینه با رنگ فیلی با نقوشی به رنگ کرم، طرح های مشکی، قهوه‌ای و… ترکیب می شود. جذابیت رنگ فیلی سبب شده تا در فرش های سنتی نیز علامندان زیادی داشته باشد.

 

فرش کاشان

رنگ فرش فیلی برای منزل

انتخاب فرش رنگ فیلی کاشان با ترکیبی از رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد فضایی پر انرژی در چیدمان خانه ایجاد می کند. ترکیب رنگ فرش کرم یا فیلی را می توان در فضا های مختلف خانه به کار گرفت.

 

رنگ هایی مانند قهوه‌ای، شیری، بژ و کرم در ترکیب با رنگ خاکستری و فیلی دکوراسیونی کلاسیک در خانه خلق می کند. ترکیب فرش رنگ قهوه ای و فیلی باعث می شود فضایی آرام و رسمی به وجود آید. بنابراین این رنگ فرش برای اتاق کار و فضای اداری گزینه مناسبی محسوب می شود.

 

فرش کاشان

قیمت فرش رنگ فیلی 

از جمله محصولات تولیدی کارخانه فرش کاشان، انواع فرش ماشینی فیلی است که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی می باشد. قیمت فرش های این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم از کارخانه بسیار ارزان تر از بازار فرش می باشد. اگر به دنبال خرید فرش فیلی ارزان هستید می توانید فرش مورد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان خریداری نمایید. تمام فرش های ماشینی بافت شده در کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان به قیمت کارخانه یعنی حدودا ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از نمایشگاه های سطح شهر عرضه می شود.

 

فرش ماشینی

خرید فرش رنگ فیلی از کارخانه

خرید انواع فرش ماشینی مدرن و کلاسیک به رنگ فیلی از شرکت فرش تندیس خاطره کاشان مقدور می باشد. کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان تجربه بسیار بالایی در زمینه تولید فرش های ماشینی باکیفیت در ابعاد استاندارد ۶ متری، ۹ متری، ۱۲ متری و… دارد.

 

کیفیت عالی و قیمت ارزان در کنار طرح و نقشه های جدید در رنگ های متنوع مانند فیلی باعث شده تا مشتریان رضایت بالایی از خرید خود داشته باشند. خریداران می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) اقدام به خرید فرش ۱۲۰۰ شانه و ۱۰۰۰ و ۷۰۰ شانه و… با توجه به نیاز و سلیقه خود از این مجموعه را داشته باشند.

 

تولیدات کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان بسیار باکیفیت هستند و در بافت آن ها از الیاف درجه یک استفاده شده است. همه فرش های ماشینی تولید این مجموعه به قیمت در کارخانه و تولیدی فرش به دست مشتریان می رسد.

 

فرش

,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.