1 - راهنمای خرید فرش, 5 - دکوراسیون فرش

فرش سرمه ای

فرش 700 شانه

فرش سرمه ای 

فرش سرمه ای یکی از رنگهایی است که براحتی میتوانید با میلمان وپرده ست کنید ودکوراسیون شیک و جدیدی داشته باشیدفرش چه از نوع دستباف چه از نوع ماشینی بر روی فضای خانه تاثیر بسزایی دارد. فرش های ماشینی از جمله وسایل مهم در دکوراسیون خانه هستند که می تواند فضای خانه را متحول کنند.

 

قالی های ماشینی در انواع فرش ماشینی سنتی و فرش ماشینی مدرن به دلیل داشتن طرح و نگاره های زیبا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. رنگ و طرح فرش از مهمترین عواملی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشت.

 

فرش های ماشینی درجه یک کاشان، زیباترین رنگ و طرح را در میان تمامی قالی های ماشینی ایرانی دارند. این محصولات در رنگ های: فرش ماشینی سرمه ای، فرش ماشینی کرم، فرش ماشینی فیلی، فرش ماشینی ابی، فرش ماشینی لاکی و … تولید و عرضه می شوند. رنگ های از جمله سرمه ای و کرم از رنگ های پرفروش قالی ماشینی کاشان هستند که می توانند دکوراسیون ها را خاص و منحصر به فرد کنند. هر یک از فرش های ماشینی بسته به شانه و تراکم ان ها با رنگ مورد نظر جذابیت خاصی را ایجاد می کنند.

 

فرش ماشینی ۱۲۰۰شانه سرمه ای

فرش سرمه ای رنگِ ماشینی در تراکم های: قالی ۷۰۰ شانه ماشینی، قالی ۱۰۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰ شانه تولید و روانه بازار می شوند.

 

رنگ زمینه سورمه ای فرش ۱۲۰۰شانه کاشان به دلیل تعداد شانه و تراکم بالا از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است و بیشتر برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک به کار می رود، چرا که این نوع سبک ها نشان دهنده اصالت و اقتدار هستند و می توانند به عنوان بهترین تکمیل کننده باشند.

 

مهمترین مزیت فرش ۱۲۰۰ شانه سرمه ای نسبت به دیگر فرش ها ظرافت و لطافت آن است. تراکم ۳۶۰۰ این گونه از قالی کاشان در بافت و ظرافت ان تاثیر گذار است زیرا هر مقدار شانه و تراکم بالاتر رود از ضخامت فرش کاسته می شود و بر لطافت و ظرافت فرش افزوده می شود.

 

قالی دستبافگونه ۱۲۰۰ شانه زمینه سورمه ای رنگ بسیار آرامش بخشی دارد و از دسته رنگ های سرد می باشد. این فرش ماشینی شیک در تضاد با رنگ سفید است و می تواند به خوبی به برجسته شدن وسایل اطراف خود کمک کند. رنگ سرمه ای قالی ۱۲۰۰ شانه از ترکیب رنگی سیاه و آبی به وجود می آید و از رنگ های تیره فرش ماشینی محسوب می شود.

 

تمامی طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه سرمه ای اکریلیک بدون هیچ گونه پرزدهی هستند و در طولانی مدت حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کنند. طرح افشان سرمه ای هزار و دویست شانه ضخامت کمتری از فرش های ۷۰۰ شانه دارد ولی در عوض ظرافت و دوام بالاتری دارند.
فرش های سرمه ای ۱۲۰۰ شانه با هر طرح و مدلی می تواند به عنوان فرش ماشینی پذیرایی و حتی فرش اتاق خواب نیز به کار گرفته شوند. رنگ های روشن و نشاط آور حس بی خوابی را به افراد منتقل می کنند و لی فرش های ماشینی سرمه ای ۱۲۰۰ شانه علاوه بر نرمی و لطافت باعث می شوند حس ارامش به افراد منتقل شود.

 

 

فرش سرمه ای در دکوراسیون

البته در هنگام خرید فرش ماشینی سرمه ای باید به طرح و نقشه فرش نیز توجه داشت. ریز و یا درشت بودن طرح قالی ۱۲۰۰ شانه سرمه ای و طیف رنگی ان برای تلفیق فرش با دیگر اجزای خانه بسیار مهم است.

 

طرح افشان قالی ۱۲۰۰ شانه دستبافگونه سرمه ای به خاطر طرح های شلوغ بهتر است در کنار دیوارهای خیلی روشن پهن گردد تا زیبایی خود را بیشتر نشان دهد. رنگ سرمه ای قالی های ۱۲۰۰ شانه کاشان به دلیل خاصیت منحصر به فردی که دارند باید با پرده ای ساده و بدون طرح ست شوند تا نظم و ترتیب بهتری به مکان دهند. از این قالی های ماشینی زیبا بیشتر در مکان های بزرگ و خانه های لوکس استفاده می شود زیرا رنگ سرمه ای فرش ماشینی ممتاز ۱۲۰۰ شانه ارتفاع سقف اتاق را کوتاه تر نشان می دهد و فضا را صمیمی تر و لوکس تر نشان می دهد.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه سرمه ای در دکوراسیون اتاقق نشمین و اتاق پذیرایی بهترین انتخاب است و با انواع مبلمان زرشکی و خاکستری ست می شود.

انتخاب ترکیب رنگی فرش سرمه ای با مبلمان خاکستری بیشتر درمکان های با متراژ بالا صورت می گیرد و دکوراسیون خانه را اشرافی و مدرن نمایش می دهد. در این دکوراسیون ها بهتر است پرده های سفید رنگ استفاده شود تا زیبایی خانه تکمیل گردد.

در کنار قرار گرفتن قالی ۱۲۰۰ شانه سرمه ای با مبلمان سفید تضادی زیبا را ایجاد می کند و زیبایی خانه را به خاص ترین شکل ممکن در می آورد. برای این ترکیب رنگی باید از پرده ها و مبلمان تیره و سرمه ای استفاده کرد تا تمامی وسایل در یک چرخه ترکیب رنگی قرار گیرند.

 

قالی ماشینی سرمه ای ۱۲۰۰ شانه کاشان با ظرافت بالایی که دارد همچون فرش دستباف جلوه می کند و برای هر نوع دکوراسیونی کاربرد دارد. این قالی های ماشینی لوکس کاشان با طرح و نقوش بسیار پیچیده بافته می شوند و با ترکیب رنگی بالایی که دارند با انواع وسایل ست می شود.

 

فرش ماشینی مدل افشان ۱۲۰۰ شانه سرمه ای از جمله طرح های معروف و پرفروش فرش دستبافگونه کاشان است که با طراحی زیبا باب طبع هر کسی می باشد. این فرش بدون ترنج سرمه ای با الیاف خارجی صد در صد اکریلیک هیت ست شده بافته می شود و دارای ابعاد استانداردی چون: فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان سرمه ای ۶ متری، فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان سرمه ای ۹ متری و فرش ۱۲۰۰ شانه ماشینی طرح افشان سرمه ای ۱۲ متری است .

 

تمامی طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه سرمه ای اکریلیک بدون هیچ گونه پرزدهی هستند و در طولانی مدت حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کنند. طرح افشان سرمه ای هزار و دویست شانه ضخامت کمتری از فرش های ۷۰۰ شانه دارد ولی در عوض ظرافت و دوام بالاتری دارند.
فرش های سرمه ای ۱۲۰۰ شانه با هر طرح و مدلی می تواند به عنوان فرش ماشینی پذیرایی و حتی فرش اتاق خواب نیز به کار گرفته شوند. رنگ های روشن و نشاط آور حس بی خوابی را به افراد منتقل می کنند ولی فرش های ماشینی سرمه ای ۱۲۰۰ شانه علاوه بر نرمی و لطافت باعث می شوند حس ارامش به افراد منتقل شود.

 

 

تلفن فرش کاشان

,,,,,,,,,,,,,,,,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.