4 - نقشه و طرح فرش, 5 - دکوراسیون فرش

فرش زمینه سیلور

فرش رنگ سیلور 1500شانه

فرش زمینه سیلور

فرش زمینه سیلور  ویا نقره ای، یکی از طیف های رنگ طوسی یا خاکستری است و در رده رنگ های سرد قرار می گیرد. رنگ سیلور نمادی از ثروت، هوش، دانش و آینده نگری می باشد. رنگ سیلور از جمله رنگ های خنثی است و باعث ایجاد آرامش و امنیت در فضای خانه می شود. این رنگ انرژی زیادی به اطراف منتقل کرده و بر روی بدن و سلامت تاثیر مثبتی دارد. رنگ نقره ای متالیک یا سیلور از جمله پر طرفدار ترین رنگ های در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد و می تواند با رنگ های تیره و روشن ست شود.

 

فرش کاشان

 فرش ماشینی کاشان رنگ سیلور و نقره ای

فرش رنگ سیلور به دلیل زمینه خنثی که دارد، قابلیت ست شدن با بیشتر رنگ ها را دارد و ظاهری شیک به دکوراسیون می بخشد. فرش رنگ نقره ای از جمله رنگ های جدید و امروزی در بین فرش های مدرن کاشان می باشد. امروزه از فرش هایی با سبک مدرن طرفداران زیادی دارد و در اتاق پذیرایی زیاد استفاده می شود. فرش زمینه سیلور از جدید ترین رنگ فرش سال هستند.

 

اگر فضای اتاق شما کوچک است، پیشنهاد می کنیم از فرش هایی با رنگ زمینه روشن مانند فرش زمینه سیلور استفاده نمایید. فرش هایی با رنگ روشن باعث بزرگتر و روشن تر جلوه دادن فضای اتاق پذیرایی می شوند. فرش سیلور به دلیل چرک تاب بودن، آلودگی را کمتر نشان می دهد. و برای خانه هایی که فرزند کوچک و یا حیوان خانگی دارند بسیار مناسب است.

 

اگر سبک خانه و اتاق پذیرایی شما امروزی و مدرن است، پیشنهاد می کنیم برای فرش کاشان با زمینه سیلور (نقره ای) را انتخاب کنید. ترکیب فرش ماشینی نقره ای با رنگ های سفید، سورمه ای، آبی و سبز فضایی لاکچری و بی نظیر را ایجاد می کند.

 

فرش افشان

فرش ۷۰۰ شانه سیلور

فرش های ۷۰۰ شانه از انواع فرش های ماشینی ارزان و پر فروش هستند. فرش سیلور ۷۰۰ شانه و تراکم ۲۵۵۰ انتخابی عالی برای خریداران می باشد. استفاده از الیافت اکریلیک هیت ست شده در بافت این نوع فرش باعث ویژگی بدون پرزدهی در آن می شود. از دیگر ویژگی های نخ اکریلیک، دوام و عمر بالا و همچنین فاقد آلرژی و حساسیت بودن است.

 

اگر سبک خانه شما مدرن است و به دنبال فرش مناسبی برای آن می باشد، فرش ماشینی کاشان به رنگ نقره ای گزینه خوبی می باشد. استفاده از فرش ماشینی کاشان با رنگ خنثی این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید، آن را با رنگ های دیگر ترکیب نمایید.

 

فرش های ۷۰۰ شانه ضخامت بالایی دارند و خاب بلندی دارند. اگر خانه ای پر رفت و آمد دارید و یا دنبال فرشی نرم و ضخیم هستید. فرش کاشان ۷۰۰ شانه فرشی ایده آل برای شما خواهد بود. فرش کاشان با رنگ مدرن سیلور، گزینه عالی برای خانه هایی با دکوراسیون داخلی امروزی می باشد.

فرش اصفهان

فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه سیلور 

فرش های ۱۰۰۰ شانه تراکم بالاتری در مقایسه با فرش ۷۰۰ شانه دارد، به همین دلیل طرح به صورت زیباتری دیده می شود. اما از نظر ضخامت، نازک تر از فرش ماشینی ۷۰۰ شانه است. اما از نظر کیفیت بالا می باشد و در بافت آن از الیاف آکریلیک هیت ست شده استفاده شده است. فرش های ۱۰۰۰ شانه کاشان با رنگ زمینه سیلور از جمله فرش های پر فروش ماشینی می باشد.

 

فرش های ۱۰۰۰ شانه بافتی نرم با خاب بلند دارند، بافت ظریف آن باعث داشتن جلوه زیبا در این نوع فرش می شود. فرش ماشینی نقره ای را می توان با مبلمان، پرده و دیگر لوازم به رنگ طوسی ست نمود. این ترکیب رنگ ها فضایی شاعرانه به خانه مدرن شما می بخشد. فرش های ماشینی کاشان ۱۰۰۰ شانه سیلور طرح های متنوعی دارند و برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند. از پیشنهاد های عالی در کنار این رنگ فرش استفاده از لوازم منزل با رنگ های گرم و تیره می باشد.

 

فرش سیلور و نقره ای ۱۲۰۰ شانه 

اگر به دنبال خرید فرش های ماشینی بسیار ظریف هستید، فرش کاشان ۱۲۰۰ شانه گزینه خوبی برای شما می تواند باشد. فرش ماشینی با ۱۲۰۰ شانه و تراکم ۳۶۰۰ سیلور از طرح های جدید و زیبا در بین فرش های ظریف است. الیاف مورد استفاده در این نوع فرش نیز مانند دیگر فرش های کاشان با کیفیت درجه یک و اکریلیک هیت ست شده می باشد.

 

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه کاشان به دلیل بافت ظریفی که دارد به فرش دستباف گونه مشهور است. رنگ نقره ای این نوع فرش، بسیار مناسب دکوراسیون های مدرن می باشد. اگر خانه کوچکی دارید و مایل هستید تا فرش ۱۲۰۰ شانه خریداری کنید، فرش افشان با رنگ زمینه سیلور گزینه خوبی برای شما خواهد بود. چون طرح افشان نقوش ساده ای دارد و رنگ نقره ای آن سبب می شود تا محیط خانه بزرگتر جلوه کند.

 

فرش سال 1400

خرید فرش رنگ سیلور و نقره ای از کارخانه

خرید فرش های جدید و مدرن سیلور یا نقره ای در سایز های فرش ۱۲ متری، فرش ۹ متری، فرش ۶ متری و… از فروشگاه فرش تندس خاطره کاشان مقدور می باشد. خریداران محترم می توانند از این مجموعه به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایند.

 

تمام فرش های ماشینی کاشان این فروشگاه دارای کیفیت بالا در بافت و مواد اولیه و همچنین قیمت ارزان می باشد. تمامی تولیدات کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان با قیمت کارخانه و تولیدی به فروش می رسند.

 

فرش

,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.