1 - راهنمای خرید فرش

فرش زیر قیمت

فرش ماشینی

فرش زیر قیمت

فرش زیر قیمتی یا فرش استوک به فرش هایی گفته می شود که در انبار کارخانه های فرش ماشینی به دلیل تولید زیاد، تغییر مدل های و به اصطلاح دمده شده نقشه فرش های شرکت یا هر دلیل دیگر کارخانه فرش ماشینی آن فروش فرش زیر قیمت کارخانه انجام می دهد؛ یعنی شما می توانید یک فرش ماشینی با کیفیت بالا را حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد زیر قیمت واقعی کارخانه خرید نمایید، اما باید توجه داشته باشید که همیشه این مدل فرش ماشینی زیر قیمتی در انبار کارخانه ها موجود نیست و تحت شرایط خاص شرکت فرش های خود را به حراج می گذارد.

نحوه خرید فرش استوک

همانطور که گفته شد فروش فرش زیر قیمت کارخانه برای محصولاتی است که کمی قدیمی تر شده و کارخانه به دلیل تمایل به تولید فرش های جدید تر می خواهد نقشه های قدیمی را به صورت حراج به صورت فرش زیر قیمتی عرضه نماید، بنابراین در این شرایط شما قدرت انتخاب طرح با رنگ مورد نظرتان را ممکن است نداشته باشد و می بایست تعداد و سایز مورد نیازتان از فرش استوک را برای کارشناسان مشخص نمایید تا با توجه به موجودی طرح های مشخصی را برای خرید فرش استوک دلخواه شما ارسال نمایند.

فرش ۵۰۰ شانه زیر قیمتی ارزان

فرش ۵۰۰ شانه از تولیدات درجه یک و با کیفیتی است که با تراکم های مختلفی توسط کارخانه های فرش ماشینی کاشان تولید می شود، از آنجایی که فرش های جدید ۷۰۰ شانه و فرش ۱۰۰۰ شانه بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص داده اند، افرادی که می خواهند فرش با کیفیت و ارزان تهیه کنند به سراغ فرش ۵۰۰ شانه ارزان قیمت می روند، البته در شرایط خاصی برخی از شرکت ها فرش ۵۰۰ شانه زیر قیمتی نیز می فروشند.

درواقع شما یک فرش ۵۰۰ شانه درجه یک را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی آن می‌توانید سفارش دهید که البته همیشه این شرایط وجود ندارد و برای دریافت موجودی فرش های زیر قیمتی باید از کارشناسان فروش استعلام قیمت بگیرید.

قیمت فرش ماشینی زیر قیمتی استوک

اگر قصد خرید فرش زیر قیمت کارخانه دارید، حتما مشخصات فنی کامل محصولی که به عنوان فرش ماشینی زیر قیمتی به شما معرفی می گردد را از فروشنده سوال نمایید. زیرا فرش ماشینی با تنوع بالایی در کارخانه های فرش ماشینی عرضه می شود و شما نسبت به ارزان بودن فروش فرش زیر قیمت کارخانه باید اطمینان حاص نمایید و نرخ روز فرشی که به شما معرفی شده را بدانید تا درصد تخفیفی که روی فرش استوک برای شما در نظر گرفته شده را حساب کنید و ببینید که آیا ارزش خرید دارد یا نه.

در سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان در مواقعی از سال ممکن است فروش فرش زیر قیمت کارخانه انجام شود و لذا برای دریاف جدیدترین مدل های فرش ماشینی زیر قیمتی کاشان لازم است این مجموعه را دنبال نموده و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در جریان جدیدترین تخفیفات کارخانه فرش ماشینی کاشان قرار دهند.

فرش استوک زیر قیمت

با توجه به اینکه خریداران فرش ماشینی استوک یا همان فرش ماشینی زیر قیمت معمولا خریدشان به صورت عمده بوده و تمامی فرش هایی که به حراج گذاشته شده را با هم خریداری می کنند، ارسال این فرش ها نیز می تواند به صورت دربستی تا شهر خودشان انجام شود و یا اینکه از طریق باربری تعداد فرش های درخواستی شان برایشان ارسال شود، انواع فرش ۵۰۰ شانه اکریلیک، فرش ۷۰۰ شانه اصل درجه یک، فرش ۱۲۰۰ شانه و… می تواند جزء فرش ماشینی زیر قیمتی باشد و تنها کافی است برای دریافت تمامی این محصولات با ما در ارتباط باشید.

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.