مقالات

فرش طرح افشان کاشان

رنگ جدید وپرفروش سال

فرش طرح افشان کاشان

فرش کاشان طرح افشان -مشخصات فرش کاشان – ۱۲۰۰ شانه – طرح افشان:

فرش کاشان طرح افشان ، طرح افشان دارای ۱۲۰۰ شانه و با تراکم ۳۶۰۰ است .نخ به کار رفته در آن نخ اکرولیک می باشد که ضمن ریز بافت بودن و ظریف بودن ، ضد حساسیت نیز می باشد .به کارگیری این نخ در فرش مدل افشان به صورت هیت ست شده باعث دیرتر کثیف شدن و زود تمیز شدن این مدل شده است . همچنین تمام مشخصات فرش (فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است.

مهمترین نکته ای که در فرش تندیس خاطره کاشان نمایان است این است که به هیچ عنوان از نخ نا مرغوب استفاده نمی شود مانند نخ پی سی اف نخ پلاستیک و … زیرا استفاده از این نخ ها عمر فرش را کم می کند . تولید کنندگان فرش تندیس خاطره کاشان از بهترین نخ موجود در بازار که نخ اکرولیک می باشد و از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است استفاده می کنند.

 

 

فرش مدرن طرح افشان کاشان

تمام طرح های فرش تندیس خاطره کاشان ۱۲۰۰ شانه اورجینال و برگرفته از فرش های دستبافت ابریشم ایرانی میباشد . ریز بافتی فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان دوباره صنعت فرش ایران را زنده کرده است و باعث افتخار هر ایرانی است که فرش را با هنر ایرانی میشناسند چه فرش ماشینی و چه فرش دستبافت.

دلیل نامگذاری افشان به فرش های طرح افشان

فرش تندیس خاطره کاشان طرح افشان ،در فرش طرح افشان گل ها، برگ ها ، غنچه ها و سایر نگاره ها در کل سطح فرش پراکنده هستند و تمامی سطح فرش را تحت پوشش خود قرار می دهند به همین دلیل است که این نوع طرح را طرح و نقش افشان می گویند.

پراکندگی و حالت افشانی که در این فرش ها وجود دارد این طرح و نقش را به یکی از طرح های ممتاز و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

 

فرش تندیس خاطره کاشان

ویژگی های فرش افشان

فرش طرح افشان کاشان، فرش طرح افشان از ویژگی های خاص خود برخوردار است، در این طرح همه بندها و نگاره هایی که وجود دارند باهمدیگر ارتباط و پیوستگی دارند به گونه ای که این طور به نظر می رسد که طراح نقشه از همان ابتدا که طراحی را شروع کرده است تا انتهای طراحی قلم را از روی کاغذ برنداشته و سبب ایجاد این پیوستگی بین نگاره های مختلف شده است.

فرش طرح افشان کاشان ،یکی دیگر از ویژگی های طرح و نقش افشان این است که در این طرح شاهد وجود قرینه بین گل ها و برگ ها نیستیم و قرینه در این طرح وجود ندارد و در انتها میتوان بزرگترین ویژگی طرح افشان را در بزرگ نشان دادن فضای خانه بدلیل نبود لچک و ترنج در زمینه آن دانست.

یکی از زیبا ترین فرش هایی امروزه در بازار بورس زبان زد خاص و عام است فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان طرح افشان است که در تراکم عرضی ۷۰۰ و تراکم طولی ۲۵۵۰ در ۱۰رنگ بافته و تولید می شوند .

 

ویژگی های فرش افشان

 

از بهترین و بارزترین ویژگی ها و خصوصیاتی که این فرش دارد به کار رفتن جنس تار و پود پنبه و نخ خاب ۱۰۰ درصد اکریلیک هیت ست شده می باشد . برای این که فرش ضد پرز و ضد حساسیت و مقاومت بسیار بالایی داشته باشد باید ازالیاف اکریلیک اسنفاده شود که در تولید فرش طرح افشان از الیاف اکریلیک استفاده می شود .
ویژگی که باعث شده تا این محصول کیفیت و دوام بیشتری داشته باشد ارتفاع ۱۰ میلی متری نخ خاب  آن می باشد . استفاده از الیاف مصنوعی اکریلیک هیت ست شده در رنگ بندی های زیبا و متنوع موجب شده تا نیاز تمامی افراد با سلایق مختلف را را تامین کند .

فرش طرح افشان کاشان، یکی از نمونه فرش های با کیفیت ۷۰۰ شانه که با ۱۰ رنگ اصیل بافته و تولید می شوند فرش طرح افشان است. فرش های ۷۰۰ شانه برای مصرف کنندگانی که از فرش به عنوان مبل استفاده می کنند مناسب تر از فرش های ۱۲۰۰ شانه می باشد زیرا ضخامت بیشتری دارد .

 

 

فرش طرح افشان1000شانه

قیمت فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ۱۲ رنگ طرح افشان از فرش های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ ، ۱۵۰۰ کمتر است .به جرات می توان گفت که طرح و نقشه این فرش از زیباترین طرح های ۷۰۰ شانه می باشد در طرح و نقشه آن ۱۲ رنگ زیبا و اصیل به کار رفته است  که شما می توانید این محصول را در رنگ بندی های مختلف نظیر  فرش کرم افشان،  فرش سرمه ای  افشان خریداری کنید .

فرش طرح افشان کاشان ، کرم افشان برای منازل کوچک و کم نور بسیار مناسب است و به دکوراسیون های کوچک جلوه خاصی می دهد و فضا را باز تر نشان می دهد و سرمه ایی افشان برای منازل بزرگ و جاهایی که رفت و آمد در  آن زیاد است مناسب است زیرا آلودگی را زیاد نشان نمی دهد .

 

 

فرش طرح افشان ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰

فرش طرح افشان کاشان ، یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین فرش های ۱۰۰۰ شانه  کاشان ، طرح افشان می باشد . استفاده از الیاف اکریلیک هیت ست شده و نخ پود پنبه در بافت و تولید این محصول موجب شده تا فرش لطافت و نرمی خوبی داشته باشد .

فرش طرح افشان کاشان ، تعداد شانه و تراکم و همچنین استفاده از هشت رنگ طبیعی  در طراحی این فرش و استفاده از دستگاه های بافندگی مدرن و پیشرفته از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر درجه کیفیت و قیمت  آن می باشد. به دلیل اینکه در تولید این محصول صد درصد از نخ اکریلیک استفاده شده موجب شده تا مقاومت آن در مقابل نور ، گرما و سنگینی اجسام  بیشتر شود .

در نتیجه اگر بخواهیم به  خصوصیات این فرش اشاره کنیم می توانیم به لطافت و نرمی بالا ، ضد حساسیت بودن ، عدم ایجاد آلرژی ، شستشوی راحت ، ثبات رنگی بالا ، فشردگی بسیار بالا در بین الیاف ،استحکام زیاد فرش در مقابل سایش و همچنین طول عمر بالا نمونه ایی از این خصوصیات و ویژگی ها می باشد .

 

فرش طرح افشان کاشان

 

طرح افشان و نقش آن در دکوراسیون

فرش طرح افشان کاشان ، با توجه به ویژگی هایی که فرش های طرح افشان دارند، استفاده از آنها برای خانه هایی که از دکوراسیون لوکس و شیک برخوردار هستند مناسب است.

نداشتن ترنج و عدم استفاده از سبک های قدیمی در این نوع فرش ها از مهمترین دلایل افزایش علاقه مندی به این نوع طرح ها است.

فرش طرح افشان کاشان ، فرش هایی که دارای طرح و نقش افشان هستند از نقشه شلوغی برخوردار می باشند که تعداد گل های ریز و پراکنده زیادی دارند.

فرش طرح افشان کاشان به دلیل همین شلوغی زیاد در بافت فرش های این نوع نقشه باید از الیافی استفاده شود که خیلی ریز و ظریف هستند و در واقع فرش یا قالی باید با شانه و تراکم بالاتر بافته شود و ظرافت به کار رفته شده در بافت نقشه های افشان سبب شده است که این نوع از قالی به فرش های دستباف شباهت بیشتری داشته باشد.

 

فرش کاشان

 

, , , ,

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.