4 - نقشه و طرح فرش

فرش طرح حوض نقره

فرش کاشان

فرش طرح حوض نقره

تنوع رنگ و طرح در فرش های ماشینی بسیار زیاد است و افراد می توانند با توجه به سلیقه و علایق خود فرش موردنظر خود را انتخاب کنند در این مقاله قصد داریم یکی از انواع فرش ماشینی به نام حوض نقره را معرفی کنیم. که یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین طرح ها در بین فرش های ماشینی است. همچنین به ویزگی های این فرش طرح حوض نقره می پردازیم.

 

همان طور که گفته شد این فرش یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی است. فرش حوض نقره دارای ظرافت و زیبایی خاصی است و به دلیل داشتن طرحهای خشتی بر روی فرش ، معمولا به عنوان یک فرش کلاسیک شناخته می شود. این فرش نماد اصالت فرش ایرانی است و استفاده از این فرش در دکوراسیون خانه  رنگ و بوی  سنتی و کلاسیک می دهد. این فرش در انواع شانه و تراکم مانند ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافت می شود. در ادامه مطلب با دیگر ویژگی های فرش زیبای حوض نقره می پردازیم.

 

 

فرش حوض نقره در شانه های مختلف

در ابتدا باید با مفهوم شانه آشنا شوید. شانه به مجموعه گره هایی گفته می شود که در یک متر از عرض فرش قرار گرفته اند و هرچه تعداد این گره ها بیشتر باشد فرش ریزبافت تر می شود. بنابراین تراکم عرضی در فرش ۷۰۰ شانه حوض نقره ۷۰۰ می باشد. یعنی در هر متر از فرش حوض نقره ۷۰۰ گره وجود دارد. در فرش ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ نیز به همین صورت بافت می شود. در فرش های ۱۰۰۰ شانه حوض نقره تعداد گره های موجود در هر متر ۱۰۰۰ گره و در فرش های ۱۲۰۰ شانه حوض نقره تعداد گره های موجود در هر متر ۱۲۰۰ گره است.

جهت خرید فرش حوض نقره از کارخانه با شماره تلفن : ۰۹۱۲ ۲۴۲ ۰۹۹۰ تماس بگیرید.

 

تراکم های مختلف حوض نقره

به تعداد گره هایی موجود در طول فرش تراکم فرش گفته می شود. از نظر دوام  هرچه  تراکم فرش بیشتر باشد  دوام و استحکام فرش بیشتر است. همچنین تراکم فرش باعث نرمی ولطافت فرش می شود. فرش های حوض نقره در تراکم های مختلفی بافت می شود. تراکم در فرش های ۷۰۰ شانه حوض نقره ۲۵۵۰ و در فرش های ۱۰۰۰ شانه حوض نقره ۳۰۰۰ و در فرش های ۱۲۰۰ حوض نقره ۳۶۰۰ است.

 

نخ به کار رفته در فرش حوض نقره

یکی از مهمترین شاخص ها در خرید فرش جنس نخ استفاده شده در فرش است.الیاف به کار رفته در فرش حوض نقره تمام اکرولیک و  دارای ۸ رنگ  است. در فرش حوض نقره نخ های به کار رفته بدون حساسیت و بدون آبرفت است. در این فرش از الیاف هیت ست شده استفاده شده است و فرش ها بدون پرز هستند.

 

ابعاد فرش حوض نقره

یکی از مهم ترین مزیت هایی که این محصول نسبت به فرش های مدرن و فانتزی دارد این است که این فرش برای هر ابعاد و اندازه ای از اتاق ها تولید و ارائه شده است. این موضوع سبب شده تا افراد به راحتی بتوانند چندین فرش با ابعاد مختلف و از یک طرح داشته باشند این موضوع موجب می شود که بتوان به راحتی دکوراسیون را منظم و زیبا چید و از بودن در چنین دکوراسیونی لذت برد.

 

 

نقش و طرح حوض نقره

همان طور که گفتیم طرح حوض نقره یکی از طرح هایی است که در بین عموم بسیار محبوبیت دارد .فرش حوض نقره جز فرش هایی است که فرایند هیت ست درمورد آن انجام شده و همین مساله مانع از پرزدهی آن می شود. درخصوص الیاف تارو پود نیز غالباً از الیافی همچون پلی استر، پنبه و جوت استفاده می شود که بسیار انعطاف پذیر بوده و در مدت زمان استفاده فرش دچار شکستگی نمی شود. فرش ماشینی حوض نقره با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا بافته شده که توسط شرکت وندویل بلژیک ساخته شده اند. این فرش کلاسیک هم دارای طرح اصیل و سنتی است که همین امر سبب می شود بتوانیم این محصول را یک فرش اصیل ایرانی بدانیم. از این محصول می توان در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی استفاده کرد.

 

 

 

فرش زیبای حوض نقره برای جهیزیه

تقریبا همه نو عروس ها به دنبال فرش هایی با رنگ های زیبا و مناسب برای جهیزیه ی خود هستند که بتواند با طرح خود علاوه بر زیبایی با لوازم های موجود در منزلشان هارمونی و هماهنگی داشته باشد. این محصول اگر مطابق با سلیقه شما باشد یکی از محبوب ترین طرح و نقش هایی است که برای خانه هلی مجلل و لوکس پسندیده می شود. فرش حوض نقره در ابعاد مختلف می تواند می تواند به عنوان پوششی مناسب برای اتاق های مختلف خانه ی تازه عروس ها باشد.

 

خرید اینترنی فرش

شما می توانید فرش ۱۲۰۰ شانه حوض نقره را به دو روش تهیه و خریداری فرمایید روش اول مراجعه به فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان می باشد. روش دوم روش خرید اینترنتی است که توصیه ما به شما عزیزان هم روش دوم می باشد. خرید اینترنتی دارای مزیت های مختلفی است یکی از مزیت های خرید اینترنتی صرفه جویی در هزینه هاست، در خرید اینترنتی شما می توانید بسیاری از هزینه های تمام شده محصول بکاهید. هزینه هایی نظیر هزینه های حمل و نقل از کارخانه تا فروشگاه و هزینه نگهداری از محصول در فروشگاه از قیمت نهایی محصول کاسته می شود ضمن این که شما با این کار می توانید تا حد زیادی در زمان خود هم صرفه جویی کنید.

جهت خرید فرش حوض نقره از کارخانه با شماره تلفن : ۰۹۱۲ ۲۴۲ ۰۹۹۰ تماس بگیرید.

 

پایین ترین قیمت

با خرید مستقیم از کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان شما می توانید فرش دلخواه خود را به نرخ کارخانه خریداری فرمایید. شرکت تندیس خاطره کاشان این امکان را فراهم آورده که شما خریدی بدون واسطه را انجام دهید و با حذف واسطه ها باعث شده مقدار زیادی از هزینه ها کاهش پیدا کند. شما میتوانید برای اثبات این امر قیمت فرش مورد نظر خود را با قیمت های شرکت ما مقایسه کنید.

 

گارانتی

کلیه محصولات موجود در شرکت تندیس خاطره کاشان شامل گارانتی می شود و حتی در پاره ای از موارد امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد. در صورت عدم تطابق محصول با محصولی که انتخاب و خریداری کرده اید شما می توانید حداکثر تا یک هفته و با تایید کارشناسان اقدام به مرجوع کردن محصول خود فرمایید. البته مزیت های فراوانی در خرید از فروشگاه تندیس خاطره کاشان اعم از تخفیفات ، هدایا و …ارائه شده است که شما میتوانید با مراجعه به شبکه های اجتماعی ما از انها مطلع شوید.

 

برای خرید مستقیم فرش از تندیس خاطره کاشان یکی از آیکن های زیر را انتخاب کنید.

 

ارتباط با ما

, , , , , ,

 

فرم تماس با ما

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.