مقالات

فرش طرح خشتی

فرش کاشان

فرش طرح خشتی

فرش طرح خشتی تلفیفی از فرشهای سنتی ومدرن است ،فرش طرح خشتی کاشان از محصولات زیبا و اصیل در بین فرش های ایرانی است ه با دستگاه بافندگی فرش ماشینی در انواع رنگبندی های زیبا و جدید تولید می شود.

فرش طرح خشتی از نقشه هایی است که اصالت و قدمت زیادی دارد. ریشه این نقشه به دستبافته های بختیاری ایران بر می گردد و در طول تاریخ به مرور در سطح کشور گسترده شده و توسط بافنده های مختلف در سراسر ایران بافت آن انجام می شده است. امروزه که صنعت فرش ماشینی رونق زیادی گرفته و تا حد زیادی جایگاه خود را در خانه های ایرانی تثبیت کرده است، این نقشه اصیل ایرانی هم با بافت به صورت ماشینی مورد توجه عموم خریداران و علاقه مندان به فرش طرح خشتی قرار گرفته است. کلیت فرش طرح خشتی را همه ما می شناسیم، اما در بافت آن توسط شرکت های مختلف شاهد وجود تغییرات اندکی در طراحی و رنگ بندی آن هستیم که با هدف زیباتر شده و جذابیت بیشتر در طرح فرش خشتی این تغییرات توسط طراحان زبده اعمال شده است.

فرش طرح خشتی کاشان

تولید فرش طرح خشتی کاشان توسط اکثر کارخانه های بزرگ و برتر در چند کیفیت انجام می شود و شما می توانید این نقشه اصیل و زیبا را به صورت فرش طرح خشتی ۷۰۰ شانه، هزار شانه و یا ۱۲۰۰ شانه با رنگ و طراحی متفاوت تهیه نمایید. نمونه های زیادی از فرش طرح خشتی را در این سایت قرار داده ایم که طراحی فوق العاده منحصر به فرد و زیبایی دارند و برای علاقه مندان به این نقشه خاص، قطعا جالب توجه می باشد. در صورتی که طرح خاصی مد نظر شما است و آن را در سایت نمی یابید، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با مشاورین جهت یافتن طرح مورد نظرتان هم در تماس باشید و مدل های جدیدتر از فرش طرح خشتی و دیگر نقشه های جدید و زیبا از انواع فرش به همراه قیمت فرش ماشینی را از کارشناسان دریافت کنید.

فرش طرح خشتی جدید

فرش طرح خشتی شکارگاه در واقع تلفیقی از دو نقشه زیبا و محبوب می باشد، یکی فرش طرح شکارگاه و دیگری همان فرش طرح خشتی که بافت این فرش به صورت فرش ۷۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه توسط شرکت های زیادی انجام شده است و با تهیه این فرش در واقع خریدار دو نقشه اصیل ایرانی را با هم در یک فرش مشاهده می کند. فرش طرح خشتی شکارگاه هرچه با بافت ریزتری تولید شده باشد، جزییات و زیبایی بیشتری از خود جلوه گر می نماید و لذا اگر قصدتان خرید این مدل فرش است، پیشنهاد می کنیم، مدل فرش طرح خشتی شکارگاه ۱۲۰۰ شانه را اولویت اصلی تان قرار دهید تا ظاهر و زیبایی بیشتری را در فرش خود شاهد باشید. البته قیمت فرش ۷۰۰ شانه هم مناسب می باشد و در عین کیفیت بالای این فرش موجب شده خریداران علاقه بیشتری به تهیه این مدل فرش داشته باشند.

قیمت فرش ایرانی طرح خشتی

همانطور که گفته شده فرش طرح خشتی یک نقشه کاملا ایرانی و اصیل است و در دسته فرش های کلاسیک ایران قرار دارد. این فرش زیبا را با خرید اینترنتی فرش به صورت مستقیم از درب کارخانه که کاملا بدون واسطه باشد، بسیار ارزان قیمت می توانید تهیه نمایید. سایت پرسان پارس در همین راستا تولیدات برترین کارخانه های کاشان را به صورت مستقیم به سراسر کشور ارسال می کند و هم تنوع خوب در محصولات داشته و هم قیمت فرش ها و خدمات پس از فروش ویژه و مناسبی دارد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.