1 - راهنمای خرید فرش

فرش عالی مقام

سیرتا پیاز فرش ماشینی کاشان

فرش عالی مقام

 فرش عالی مقام  ، شرکت فرش عالی مقام کاشان با نام تجاری نگین سلیمان مشهد اردهال کاشان از سال ۱۳۷۸ در شهرستان کاشان تاسیس و فعالیت خود را با تولید فرش ۵۰۰ شانه ۸ رنگ آغاز نموده است و در تاکنون با به روز رسانی ماشین الات این شرکت و همچنین خرید ماشین الات روز اروپا و استفاده از بهترین الیاف مورد نیاز بافت فرش ماشینی درحال حاضر انواع فرش های ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه را به بازار فرش ماشینی ایران عرضه نموده است.

کسب نشان استاندارد ملی ایران نشان از کیفیت بالای محصولات شرکت فرش عالی مقام دارد و تمامی محصولات این شرکت شامل گارانتی کیفیت می باشد .

فرش کاشان

قیمت فرش شرکت عالی مقام

فرش های شرکت عالی مقام در سایز های مختلف تولید می گردد و قیمت هر متر مربع از این نوع فرش ۲۶۰.۰۰۰ تومان می باشد .

ابعاد تولید فرش های ۱۲۰۰ شانه ۵۰*۱۰۰ ، ۱*۱.۵ ،۱*۲،۱*۳،۱*۴، ۱.۵*۲.۲۵ ،۲*۳،۲.۵*۳.۵ و۳*۴ هستند که در صورت نیاز می تواندی ابعاد سفارشی از آن را نیز سفارش دهید.

فرش ۱۰۰۰ شانه عالی مقام درحال حاضر قیمت هر متر مربع آن ۲۴۵.۰۰۰ تومان قیمت است و از نظر سایزها نیز همانند فرش های ۱۰۰۰ شانه دارای تنوع می باشد .

فرش ۷۰۰ شانه عالی مقام با قیمت هر متر مربع ۲۲۵.۰۰۰ تومان عرضه می شود و انواع سایزهای استاندارد از جمله پشتی را نیز دارار می باشد .

فرش عالی مقام سالانه ۳۵۰.۰۰۰ متر مربع انواع فرش ماشینی را تولید و مازاد نیاز داخلی کشور را جهت صادرات به بازار کشور های المان ،بلژیک ،  آمریکای جنوبی و عراق ارسال می گردد.

سخن پایانی

برای خرید فرش های ۷۰۰شانه ،۱۰۰۰شانه ،۱۲۰۰شانه ،۱۵۰۰شانه می توانید با مراجعه به سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ورفتن به قسمت محصولات شرکت فرش موردنظر خودرا انتخاب کرده و خرید خود را به راحتی وآسانی انجام دهید.

 

فرش

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.