1 - راهنمای خرید فرش

فرش ماشینی طرح هیوا

فرش 700 شانه

فرش ماشینی طرح هیوا

فرش ماشینی طرح هیوا در رنگبندیهای کرم ،فیلی ،سرمه ای بافت میشود.فرش ماشینی طرح هیوا  فرش۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ طرح و بافت جدید از مجموعه فرش ماشینی کاشان است. هدف اصلی کارخانه فرش کاشان تولید محصولات درجه یک و با کیفیت جهت رضایت مشتریان عزیز است. قدیمی ترین فرش های متعلق به شهر کاشان است. این فرشها عمدتاً دارای طرحهای سنتی و نقشه های دستبافت هستند.

فرش از نکات مهم برای زیبایی منزل و ایجاد آرامش محیط زندگی است. فرش ماشینی به دلیل دوام بالا و قیمت مناسب تر نسبت به فرش های دستبافت مورد استقبال بیشتری قرار میگیرد. تولیدات متنوعی در زمینه فرش ماشینی وجود دارد. خوشبختانه فرش ماشینی با تمام سلایق اجتماعی و فرهنگی بافت و تولید می شود و به دلیل ارزان تر بودن نسبت به فرش های دستبافت اغلب اقشار جامعه توانایی خرید انواع مدل فرش را دارند. برای بافت فرش ماشینی از سه نخ مورد مصرف قرار می گیرد نخ پود ، نخ تار و نخ پود. در فرش های ماشینی می توان تنوع طرح های بیشتری ایجاد کرد.

 

فرش کاشان مدل هیوا

فرش کاشان مدل هیوا ، فرش ها را با رنگ ها و نقوش متنوعی تولید می کند که با تمام سلایق عجین باشد. برای خرید فرش خوب باید نوع فرش و کاربرد آن را در نظر گرفت. فرش های ماشینی توسط ماشین آلات صنعتی مختلفی بافت و تولید می شود که از بهترین ماشین آلات صنعتی می توان به دستگاه های HCIX2 ، HCPX2  وندویل اشاره کرد. قابل ذکر است فرش های بافته شده با نخ های اکرلیک دارای کیفیت و زیبایی بالاتری است. نخ های که در بافت فرش استفاده می شود نخ پلی استر یا ابریشم مصنوعی و یا نخ اکریلیک است .

 

فرش ماشینی کاشان تولیدکننده و عرضه کننده انواع فرش کاشان می باشد. از دلایلی که فرش ماشینی کاشان مورد استقبال عموم و افراد قرار گرفته است می توان طرح های بسیار متنوع  با رنگبندی بالا ، کیفیت و ظرافت در بافت ، استفاده از مواد درجه یک ، قیمت مناسب و ارزان نسبت به فرش های دستبافت و خرید مستقیم و بی واسطه از کارخانه اشاره کرد. یکی از عوامل موثر در محبوب بودن فرش ماشینی کیفیت بالای فرش می باشد . الیافی که در بافت فرش مورد مصرف قرار میگیرد و دستگاه های بافت فرش عامل اصلی افزایش کیفیت محصولات می باشد.

 

کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان

مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان تمام سعی خود را به کار گرفته است تا محصولاتی با کیفیت درجه یک تولید و عرضه کند که مورد استقبال مردم قرار گیرد . از دیگر خصوصیات بارز فرش ماشینی کاشان می توان به تنوع بالا در رنگبندی و نقوش وطرحهای فرش اشاره کرد و در تولیدی فرش کاشان انواع فرش ها با در نظر گرفتن سلایق گوناگون به صورت طرح سنتی ، کلاسیک و فانتزی بافت و تولید می شود.

یکی از پر فروش ترین محصولات در فرش می توان به شاخه ۷۰۰ شانه اشاره کرد فرش های ۷۰۰ شانه به دلیل کیفیت مناسب و ارزان تر بودن و تنوع در طرح و رنگ مورد استقبال نسبت به سایر فرش ها قرار گرفته است . امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولژی در بافت فرش ماشینی انواع فرش ها ۵۰۰ شانه ، ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافت و تولید می شوند . فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه نسبت به فرش های ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه ظرافت و زیبایی بیشتری دارند.

کارخانه ی فرش تندیس خاطره کاشان جهت جلب رضایت مردم از مواد اولیه درجه یک برای بافت فرش استفاده می کند. فرش های تولید شده در کارخانه فرش کاشان دارای ۱۰ سال ضمانت نامه کتبی است . قیمت فرش های ماشینی کارخانه فرش کاشان قیمت مصوب تولید بوده و از سایر فروشگاه ارزان تر می باشد . ارسال فرش از درب کارخانه تا منزل مشتریان عزیز رایگان و به عهده کارخانه می باشد . کارخانه فرش کاشان برای راحتی مشتریان خرید اینترنتی فرش را به صورت آنلاین به مشتریان توصیه می کند.

 

 

,,,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.