1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

فرش ماشینی مدل باغ معلق

فرش ماشینی

فرش ماشینی مدل باغ معلق

فرش ماشینی مدل باغ معلق ،فرش طرح باغ معلق یکی دیگر از تولیدات مجموعه کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان می باشد. فرش کاشان  مدل باغ معلق فرش ۷۰۰ شانه و دارای تراکم ۲۵۵۰ می باشد. درباره طراحی این فرش زیبا می توان از ترنج متفاوتی که در مرکز فرش خودنمایی می کند صحبت کنیم که به صورت طرحی خورشیدی شکل خودنمایی می کند . بوم فرش به کمک یک قابی مستطیل شکل که خود با استفاده از طرح های مدور ترکیب شده است از حاشیه جدا شده است .

 

حاشبه فرش طرح باغ معلق را نواری مسنطیل شکل تشکیل داده است که با استفاده از طرح های ریز از گل و بوته های زیبا طراحی و نقش بندی شده است و به جذابیت فرش اضافه کرده است. فرش ۷۰۰ شانه کاشان طرح باغ معلق را می توانید در ابعاد استاندارد ۱۲ ، ۹ و ۶ متری از سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان خریداری نمایید . علاوه بر این ، شما می توانید این فرش را در سایر ابعاد استاندارد چون قالیچه ، پادری و کناره خریداری نمایید .

 

فرش طرح باغ معلق ۷۰۰ شانه

شانه و تراکم دو جزء مهم و جدانشدنی در فرش معرفی می شود . هرچه یک فرش از شانه و تراکم بالاتری برخوردار باشد ، فرش ماشینی کیفیت بهتر و بالاتری خواهد داشت . آیا اطلاعاتی راجع به شانه و تراکم یک فرش دارید ؟

 

فرش های بافته شده در کارخانجات فرش ماشینی از دو نوع تراکم ( تراکم طولی و تراکم عرضی ) برخوردار هستند. شانه یک فرش در واقع تعداد گره هایی است که در واحد عرضی فرش بافته می شود . تراکم طولی اما ، تعداد ریشه هایی است که در طول فرش بافته می شود .

تعداد بالای گره ها در واحد عرضی فرش باعث می شود تا فرش بافت شلوغ تر و ریزتری داشته باشد. می توان گفت که شانه فرش نشان دهنده میزان ریزبافتی فرش است که نقشه یک فرش را به صورت زیباتری مشخص می کند . تراکم یک فرش اما ، نشانه ای از فشردگی و متراکم بودن فرش است . در واقع هرچه یک فرش از تراکم بالایی برخوردار باشد ، فرش متراکم تر و به اصطلاح سفت تر خواهد بود و در برابر سختی و پاخوردگی دوام و مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد .

 

 

 

رنگبندی فرش باغ معلق 

وجود رنگ های متنوع از یک طرح به مشتری این اجازه را می دهد که با توجه به سلیقه و یا نیاز خود به انتخاب رنگ فرش مورد علاقه خود بپردازد. کاشان سرا به شما پیشنهاد می کند که قبل از انتخاب و خرید فرش ، به شناسایی رنگ محیط پیرامون خود بپردازید . لازمه داشتن یک دکوراسیون شیک ، رعایت اصل تناسب رنگ هاست .

 

خوب است بدانید که فرش های با رنگ روشن ، چون فرش آبی رنگ باغ معلق برای محیط هایی که رفت و امد کمی در آن صورت می گیرد مناسب است .چرا که باعث می شود تا دیرتر کثیف شود . علاوه بر این از فرش های با رنگ روشن برای بزرگتر نمایش دادن محیط خانه استفاده می کنند . در مقابل از فرش های با رنگ تیره ، برای دکوراسیون های مدرن استفاده می شود .

 

خرید آنلاین فرش باغ معلق

دنیای امروز به دنیای ارتباطات و تکنولوژی معروف است . در چنین روزگاری ، خرید یک فرش از راه های گوناگونی انجام  می شود  . خرید اینترنتی فرش ماشینی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش های خرید به شمار می رود. در این روش دیگر نیاز به طی کردن مسافت طولانی برای خرید فرش مورد نظرتان نیست . در خرید آنلاین به راحتی می توانید در منزل بنشینید و بدون جایجایی از یک نمایشگاه به نمایشگاه دیگر تنها با لمس یک کلید نسبت به خرید فرش مورد نظر خود اقدام نمایید .

 

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ،یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش فرش ماشینی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز است . شما می توانید در هر بازه زمانی که تمایل داشتید،نسبت به خرید خود اقدام نمایید . شما می توانید به راحتی قبل از خرید فرش مدل باغ معلق به مشاوره با کارشناسان متخصص فرش تندیس خاطره کاشان بپردازید و با توجه به راهنمایی آن ها به خرید فرش اقدام کنید .

لازم نیست نگران قیمت بالای فرش های ماشینی باشید سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان با حذف هزینه هایی اضافی چون حمل و نقل ، دکوراسیون ، حقوق پرسنل و … فرش را به قیمت واقعی (قیمت کارخانه) به فروشنده عرضه می نماید. خرید به قیمت کارخانه ، ارسال رایگان و پرداخت وجه بعد از تحویل فرش از دیگر مزایا و ویژگی های خرید فرش از سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان است .

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.