1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

فرش ماشینی ۶متری

باغ ارم

فرش ماشینی ۶متری

فرش ماشینی ۶متری ،برای محاسبه اندازه فرش، کافی است مهارت های محاسباتی ساده ای را که همه از سال های تحصیلی در اختیار دارند، به کار ببرید. به سادگی طول محصول را در عرض آن ضرب کنید. بنابراین، مساحت فرش ۲×۳ متر – ۶ متر مربع، که در آن ۳ – طول بوم، و ۲ – عرض آن است.

ممکن است کسی فکر کند که دانستن مساحت بوم اصلاً ضروری نیست. با این حال، چنین داده هایی قطعا برای شما مفید خواهد بود.

بنابراین، یک فرش با اندازه ۶ متر مربع بسیار بزرگ است، بنابراین برای اتاق های خیلی کوچک مناسب نیست، زیرا فرش ها به طور بصری فضای کوچکی را پنهان می کنند. در حالت ایده آل، فاصله مبلمان یا دیوارها تا فرش حداقل ۲۵ سانتی متر خواهد بود. اما بهتر از همه، زمانی که چنین فرش های ۲×۳ متر در اتاق های بزرگ قرار می گیرند.

 

فرش ماشینی ۶متری ، همانطور که در بالا ذکر شد، یک فرش با این اندازه در یک اتاق بزرگ زیبا به نظر می رسد.

 

اگر فضا اجازه می دهد، یک بوم را در وسط اتاق ها قرار دهید تا روی محصول تمرکز کنید و حس کامل بودن را به فضای داخلی اضافه کنید.

 

شما همچنین می توانید فرش را در اتاق نشیمن، در منطقه نزدیک مبل بچینید و روی آن یک میز قهوه قرار دهید. حضور در چنین اتاقی برای شما و مهمانانتان گرم و دنج خواهد بود.

 

فرش ماشینی

انتخاب رنگ

فرش ماشینی ۶ متری، مهم نیست که چه نوع طراحی در آپارتمان شما وجود دارد، هنگام انتخاب رنگ فرش یک قانون جهانی وجود دارد: سایه های روشن به صورت بصری فضا را گسترش می دهند، رنگ های تیره آن را از نظر بصری کوچکتر می کنند. همچنین بسیار مهم است که سبک کلی اتاق را در نظر بگیرید.

 

اگر اتاق به سبک خاصی تزئین شده است، طرح رنگ و الگوی فرش باید مناسب باشد. ایده آل برای سایه های ملایم و  آبی، سفید، کرم، سبز، صورتی و شنی. الگوها و تزیینات اتاق و محیط باید با سلیقه چیده شده باشند. خوب است اگر آنها با چیزی مشترک مثل اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان، پرده یا سایر عناصر تزئینی هماهنگی لازم را داشته باشند.

 

به عنوان مثال یک تصویر را با گل ها، انواع توت ها، میوه ها و گیاهان مشابه آن انتخاب کنید. فرش های خیلی غیر معمول و روشن در چنین فضای داخلی رنگارنگ ، نامناسب به نظر می رسند.

 

فرش جدید

 

فرش ماشینی ۶ متری ، برای سبک کلاسیک فرش های سنتی ایرانی یا سایر پارچه های ساخته شده از مواد طبیعی، ساخته شده در سایه های طبیعی است .  همچنین دیگر الگوهای آن دوران نیز زیبا به نظر می رسند.

 

. به عنوان مثال، هنگامی که اتاق با رنگ های روشن تزئین شده است، می توانید یک فرش روشن را روی زمین بگذارید که یکنواختی فضا را کم تر کند. چنین فضای داخلی قطعاً کسل کننده و بی روح به نظر نمی رسد. نکته اصلی این است که ترکیب رنگ ها را در سبک کلی دنبال کنید و سپس یک اتاق هماهنگ و دنج ایجاد خواهید کرد که گذراندن وقت در آن لذت بخش خواهد بود.

 

متریال فرش

فرش ماشینی ۶ متری ، در پاسخ به این سوال که چه متریالی برای ساخت فرش بهتر است، قطعا کار نخواهد کرد. همه چیز بستگی به اتاق و سبک زندگی شما دارد. به عنوان مثال، هنگامی که کودکان یا حیوانات خانگی در آپارتمان هستند، یک فرش ابریشمی گران قیمت باعث هدر رفتن پول می شود. به سرعت بی ارزش می شود و مقدار قابل توجهی از پولی که برای آن خرج کرده اید را از دست خواهید داد.

 

فرش کاشان

 

پشم

فرش ماشینی ۶ متری ، فرش هایی از مواد طبیعی همیشه بیشترین مشتری و متقاضی را داشته اند. فرش های  پشمی عمر مفید بسیار بالایی دارند، قبل از اینکه چنین فرشی  یک ارزش و قیمتی را به خانه بدهد ، از نسلی به نسلی دیگر منتقل می شود. محصولات ساخته شده از نخ های پشمی با نرمی فوق العاده ای مشخص می شوند. آنها کاملا گرما را حفظ می کنند، همچنین عایق صوتی خوبی را ارائه می دهند.

 

با این حال، این ماده دارای چندین نکته ی قابل توجهی  است. اولاً، فرش های بافته شده از پشم طبیعی بسیار گران هستند. و همه ، توانایی پرداخت چنین خریدی را ندارند، اما اگر هزینه محصول را با عمر مفید آن مقایسه کنید، قیمت کاملاً مناسب به نظر می رسد. در مرحله دوم، پشم، مانند هر ماده طبیعی، می تواند آلرژی ایجاد کند. علاوه بر این، مواد الکتریسیته ساکن را جمع می کند.

 

فرش سال 1400

ابریشم

فرش ماشینی ۶ متری ،محصولاتی که  از نخ های ابریشمی بافته شده اند از آثار هنری واقعی هستند. آنها سبک ظرافت  فوق العاده زیبایی را شامل میشوند . اما چنین آثار هنری  اصلاً ارزان نخواهند بود. علاوه بر این، این قالیچه ها  نسبتاً تزئینی هستند . زیرا ابریشم مطلقا گرم  نیست و بیشتر جنبه ی تزیینی دارد . علاوه بر این، برای اتاق و پذیرایی های  بزرگ مناسب نیست. بهتر است چنین محصولی را در اتاق خواب یا اتاق نشیمن قرار دهید.

 

پنبه

فرش ماشینی ۶ متری ، این یکی از معدود مواد طبیعی است که آلرژی ایجاد نمی کند. راه رفتن روی چنین فرشی خوشایند خواهد بود، نسبتا بادوام است. از معایب فرش نخی می توان به عایق حرارتی کم و اینکه محصول خیلی سریع له می شود و با شستشوی مکرر با آب به سرعت شکل خود را از دست می دهد، اشاره کرد.

 

فرش افشان

 

پلی پروپیلن

فرش ماشینی ۶ کتری ، این ماده مدرن مصنوعی است، اما ویژگی های آن کمتر از الیاف طبیعی نیست. فرش های پلی پروپیلن بسیار کاربردی هستند و هزینه نسبتا پایینی دارند. در عین حال، آنها برای سلامت انسان کاملاً ایمن هستند و الکتریسیته ساکن را جمع نمی کنند. و به لطف تنوع بسیار زیاد رنگ ها، یک محصول پلی پروپیلن می تواند کاملاً هر فضای داخلی را تکمیل کند. به همین دلیل است که محصولات ساخته شده از چنین الیاف مصنوعی سزاوار محبوبیت زیادی هستند.

 

همچنین شایان ذکر است که مواد قابل اشتعال هستند. بنابراین، نمی توان تشک ها را در نزدیکی بخاری ها و منابع آتش زا گذاشت. با استفاده فشرده از محصول به سرعت بی ارزش می شود. اما با توجه به قیمت تمام شده فرش، جایگزینی آنها با فرش های جدید آسان خواهد بود.

 

 

فرش کاشان

, , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.