1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 5 - دکوراسیون فرش

 فرش ماشینی۱۵۰۰شانه دردکوراسیون

تفاوت قیمت فرش

 فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه دردکوراسیون

فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه دردکوراسیون در صورتی که به دنبال یک فرش دستباف هستید و می‌خواهید هزینه ای کمتر برای خرید آن پرداخت کنید ، پیشنهاد ما به شما محصولات فرش ماشینی  ۱۵۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه می باشد زیرا به علت تراکم بالایی که دارا می باشند به فرش دستباف شباهت زیادی دارند.

 

 در صورتی که یک فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه را در جلوی مبل های خانه خود پهن نمایید از ویژگی که فرش ۱۵۰۰شانه برای دکور خانه خواهد داشت لوکس و گرانبها نشان دادن منزل شما خواهد بود. برای آشنایی با فرش  ماشینی ۱۵۰۰شانه در دکوراسیون دراین مقاله با ماهمراه باشید.

 

ویژگی های فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه

 در بافت فرش ۱۵۰۰شانه از ظریف ترین نخ استفاده می شود زیرا این قالی ماشینی با تراکم بالایی که دارد باعث می شود که گل و طرح های قالی در هم پیچیده شوند و نقش آن ها در فرش نمایان نباشد، به همین خاطر از نخ اکرولیک هیت ست استفاده می شود.

 

 اصطلاح هیت ست هم به این معنا می باشد که نخ اکرولیک پس از فرایند بخار دهی به نخی با فرسایش و مقاومت بالا تبدیل می شود.

 

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه در دکوراسیون به علت پر تراکم بودن فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه نمی توان آن را با الیاف ضخیم بافت، بدین جهت تولید کنندگان الیاف اکریلیک را طی فرآیند گرمادهی که با اصطلاح هیت ست شناخته می شود، از ضخامت نازکی برخوردار است و بدین واسطه آن را در محصولات پر تراکمی چون فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ به کار می برند. 

 

فرش ماشینی 1500شانه کاشان در دکوراسیون

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ گل برجسته

 فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه تندیس خاطره کاشان، یکی از جدیدترین محصولات این شرکت فرش می‌باشد که با جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌های بافندگی روز دنیا تولید می‌شود. این فرش‌ها در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند که یکی از پرفروش‌ترین طرح‌ها، فرش افشان ۱۵۰۰ شانه است. شما عزیزان از طریق فروشگاه آنلاین فرش تندیس خاطره ، می‌توانید خرید اینترنتی فرش های ۱۵۰۰ شانه را به‌صورت نقدی و خرید قسطی فرش انجام دهید.

 

 منظور از فرش ۱۵۰۰ شانه، فرشی است که تعداد گره‌های عرضی آن در یک متر ۱۵۰۰ گره باشد و در طول که تراکم می‌باشد نیز شامل ۴۵۰۰ گره باشد. فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰، رایج‌ترین نوع بافت این فرش و استاندارد آن می‌باشد. این محصول در دو نوع فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته و ساده، بافت و تولید می‌گردد.

 

 بهترین فرش ۱۵۰۰ شانه، فرشی است که دارای جنس نخ با کیفیت و نشان ثبت شده استاندارد باشد. فرش ماشینی مدل ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ این شرکت دارای جنس نخ تمام اکریلیک هیت ست شده و ۳۶ ماه ضمانت محصول می‌باشد.

 

فرش 1500شانه در دکوراسیون

خرید فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه

 در صورتی که قصد خرید فرش ۱۵۰۰ شانه را پیدا کرده اید می توانید از طریق سایت شرکت فرش تندیس خاطره اقدام به سفارش این محصول نمایید ، توجه داشته باشید که این محصول دارای طراحی دستباف گونه بوده و قادر است زیبایی خاصی را به منزل شما بدهد.

 

 ویژگی خرید محصولات فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه از فروشگاه قیمتی بسیار مناسب و تخفیف خورده این فرش می باشد که شما می توانید قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه فروشگاه را با دیگر نمایشگاه مقایسه کنید و سپس به خرید خود از طریق فروشگاه اقدام نمایید.

 

 توجه داشته باشید که محصولات فرش ماشینی فروشگاه دارای امکان ارسال رایگان با پرداخت بیعانه به درب منزل می باشند و هنگامی که شما فرش را دریافت کردید می توانید ما بقیه هزینه فرش را پرداخت کرده باشید.

 

فرش ماشینی 1500شانه در دکوراسیون

رنگ های فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه

رنگ های فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه را می توان سرمه ای، آبی فیروزه ای، کرم سفید، کرم با حاشیه شکلاتی، کرم با حاشیه لاکی، روناسی، فیلی و بژ را اشاره کرد که هر کدام می تواند جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل شما دهند.

 در خصوص انتخاب رنگ فرش در خرید اینترنتی فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه که محصولات جدیدی هستند،  اما در اینجا لازم است به این نکته اشاره داشت که رنگ فرش اهمیت خاصی در دکوراسیون منزل شما دارد چرا که انتخاب مناسب آن می تواند علاوه بر زیبا کردن فضای منزل، در بزرگ نشان دادن فضا نیز کمک کند.

, , , , , , , , ,

 

فرش کاشان

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.