1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

فرش مدرن چیست ؟

باغ ارم

فرش مدرن چیست ؟

چگونه بهترین فرش را برای یک خانه مدرن انتخاب کنیم؟

فرش مدرن چیست؟ وقتی اکثر مردم به یک فرش مدرن فکر می کنند، معمولاً به فرش های ساده ی ایرانی  فکر می کنند. فرش این روزها انتخاب سنتی‌گرایان است، اما می‌تواند زیبایی‌شناسی معاصر را به همان اندازه که جایگزین‌هایش می‌کند، ارائه دهد.

 

فرش مدرن چیست؟ این فرشهای مدرن گرم به نظر می‌رسند و احساس سادگی وآرامش را فریاد می‌زنند. بیایید تا درباره آن بیشتر بدانیم : چه کسی دوست ندارد با پای برهنه روی یک فرش گرم و مجلل راه برود؟ فرش‌ها عایق‌های خوبی هستند و در مواقعی که نیاز به دراز کسید روی زمین را دارید، آنها جایگزین مناسبی برای کاناپه هستند.

 

فرش مدرن چیست؟

اما ممکن است با خود فکر کنید که فرش مناسب می تواند زیبایی معاصری را برای یک خانه مدرن ارائه دهد. اگر انتخاب های درستی داشته باشید، دلیلی وجود ندارد که راحتی و گرما را فدای سبک خاص کنید. شما می توانید هر دو آنها را باهم داشته باشید.

 

فرش مدرن چیست ؟ما راهنمای خرید فرش مناسب برای یک خانه مدرن را گردآوری کرده ایم. قبل از اینکه ایده یک کفپوش نرم و مجلل برای خانه خود را رد کنید، به گزینه های زیر فکر کنید.

 

دوام را در نظر بگیرید

فرش مدرن چیست؟ یکی از دلایلی که بسیاری از افراد کفپوش سخت را انتخاب می کنند این است که نسبت به فرش بادوام تر و تمیز کردن آن راحت تر است. در حالی که این در بیشتر موارد درست است، برخی از الیاف نسبت به بقیه مقاوم‌ترهستند.

در اینجا متداول ترین الیاف موجود در بازار امروزی آورده شده است:

 

نایلون

فرش مدرن چیست؟ نایلون بادوام، مقاوم در برابر آب و تمیز کردن آن بسیارآسان است. همچنین درجه ای از محافظت در برابر لکه های دائمی را ارائه می دهد. این ماده دست ساز در لمس نرم است، اما همان سطحی از تجمل را که از فرش پشمی دریافت می کنید، ارائه نمی دهد. با این حال، یک فرش پرز کوتاه ساخته شده با نایلون می تواند به خوبی در یک فضای معاصر با زیبایی شناسی مینیمالیستی کار کند.

 

سطح نرمی مناسب را انتخاب کنید

فرش مدرن چیست؟ نرمی معمولاً کلمه ای نیست که برای توصیف یک منطقه زندگی مدرن استفاده می شود. بله، یک فرش نرم ممکن است برای دراز کشیدن عالی باشد، اما ممکن است برای زیبایی کلی فضا مناسب نباشد. جستجوی خود را با فرش های پرز کوتاه بافته شده با الیاف دست ساز – یا حداقل ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی محدود کنید.

 

فرش مدرن

از طرف دیگر، می توانید از راه دیگری بروید و چیزی بسیار عمیق و مجلل را انتخاب کنید. به هر حال، یک کفپوش مجلل می تواند راهی عالی برای از بین بردن یکنواختی خطوط تمیز و مینیمالیسم محیط شما باشد.

ساده یا طرح دار؟

فرش مدرن چیست؟ هنگامی که شمع و الیاف مورد نظر در فضای زندگی مدرن خود را شناختید، وقت آن است که یک الگو را انتخاب کنید. یک فرش طرح دار ممکن است چندان مدرن به نظر نرسد، اما می تواند برای آن فضا ، مناسب باشد. در واقع، چند شکل اینجا و آنجا می تواند یک فضای معاصر را به چیزی جالب تر تبدیل کند.

 

 

فرش کاشان

, , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.