1 - راهنمای خرید فرش

فرش ماشینی طرح نسترن

فرش کاشان

فرش ماشینی طرح نسترن

فرش مدل نسترن ،فرش ماشینی مدل نسترن مشخصات فنی کامل یک فرش ماشینی ممتاز را دارا میباشد از جمله مهمترین شناسه های یک فرش ماشینی میزان شانه (تعداد گره در یک متر عرضی) و میزان تراکم ( تعداد گره در یک متر طولی ) می باشد که فرش نقشه نسترن با شانه ۱۰۰۰ شانه و تراکم ۳۶۰۰ تراکم تولید می شود. این فرش نمونه ی صادراتی ایران در زمینه فرش است که دارای رنگبندی منظم و مواد اولیه درجه یک ، نخ خاب ۱۰۰% اکریلیک هیت ست و با الیاف کیفی A+ بافت شده است .

 

فرش کاشان نقشه نسترن ، فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ یکی دیگر از تولیدات مجموعه های کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان می باشد. فرش کاشان  مدل نسترن ، با بهترین کیفیت نخ و پیشرفته ترین دستگاه های فرش ماشینی در کارخانجات فرش ماشینی بافته شده است.

 

فرش کاشان طرح نسترن

فرش طرح نسترن ، درسایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان به قیمت عمده درب کارخانه ارائه می شود. در خرید اینترنتی فرش مستقیم از کارخانه، هزینه های انبارداری و نمایشگاه داری و هزینه های جانبی مربوط به آن حذف می گردد و به همین علت قیمت ها حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد پایین تر از قیمت نمایشگاه های سطح شهر است و تنها دلیل این امر حذف واسطه های فروش و هزینه های جانبی آن می باشد.

 

قیمت فرش نسترن 

قیمت فرش کاشان مدل نسترن ، ۷۰۰ شانه تابع عوامل بسیاری است و هر نوع فرشی با هر نوع مواد اولیه و دستگاه بافتی، دارای قیمتی متفاوت با دیگر محصولات است. این بدان معنی است که عوامل بسیاری در تعیین قیمت فرش ماشینی دخالت دارند که از آن جمله می توان به تعداد شانه و تراکم، نوع نخ مصرفی ، دستگاه بافت و برند تولید کننده فرش کاشان اشاره کرد.

 

در خصوص تولیدات فرش ماشینی کاشان اینبار صنایع فرش کاشان ، طرحی نوین و پرفروش را برای عرضه  به بازار فرش ماشینی و هموطنان عزیز آماده عرضه و فروش کرده است . طرح فرش جدید نسترن از طرح های منحصر به فرد فرش کاشان است که تلفیقی از هنر سنتی و مهارت و تولیدات صنعتی هست که به صورت عرضه مستقیم و بی واسطه از کارخانه تا منزل مشتری در سایت فرش تندیس خاطره کاشان آماده فروش می باشد. قالی ماشینی مدل نسترن در تمامی ابعاد استاندارد مثل فرش ۶ متری ، فرش ۹ متری ، فرش ۱۲ متری و ابعاد قالیچه و کناره موجود و قابل بافت است.

 

طرح فرش کاشان

امروزه طرح فرش ماشینی به سه دسته کلی تقسیم شده است ، بخش اول طرح فرش دستبافت هست که معمولا علاقه مندان به دکوراسیون سنتی یا تلفیق فرش ماشینی سنتی با دکوراسیون مدرن به دنبال آن هستند . طرح های فرش های دستبافت روی بافت های مختلف مثل ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه وجود دارند اما معمولا به خاطر ریزبافتی و ظرافت بالای ۱۲۰۰ شانه بیشتر طرح های ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ طرح های فرش دستبافت هستند .

 

 مشخصات کامل تمامی تولیدات و محصولات فرش کاشان تماما در شناسنامه مشخصات فرش ثبت شده و پشت فرش حک شده است به این صورت که قابلیت تغییر ، دستکاری و برند سازی که گاها در سایت ها و فروشنده های نامعتبر دیده می شود در آن غیرممکن است.

 

نقشه نسترن به عنوان طرح جدید فرش کاشان از مجموعه طرح های با ترکیب رنگ زیبا و خاص هست و در رنگ  پرفروش فرش ماشینی مثل فرش کرم ، فرش سرمه ای ، فرش ترمه ای ، فرش ابی فیروزه ای  قابل تولید و بافت است.

 

,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.