1 - راهنمای خرید فرش

فرش مناسب آشپزخانه

فرش ماشینی

فرش مناسب آشپزخانه

فرش مناسب آشپزخانه ،خریدن فرش برای آشپزخانه سلیقه ای است و اجباری برای آن وجود ندارد.فرش در آشپزخانه باعث زیباتر شدن فضای آن میشود بنابراین اگر تصمیم به خرید فرش برای آشپزخانه دارید باید بدانید چه فرشی برای آشپزخانه مناسب است .آشپزخانه محیط پر رفت و آمدی است و خیلی از مواقع هم در حین آشپزی مواد غذایی یا ادویه های مختلف بر روی آن میریزد به همین دلیل مهمترین نکته قابل توجه جنس و کیفیت فرش آشپزخانه است.در ادامه توضیحاتی در این رابطه خواهیم داد.

ویژگی فرش آشپزخانه

از آنجایی که در آشپزخانه مدام با غذا سروکار دارید ،احتمال کثیف شدن آن بسیار بالاست بنابراین بهتر است فرشی را انتخاب کنید شستشوی آن آسان و وزن آن پایین باشد تاحمل و نقل آن براحتی انجام شود.

بهتر است برای آشپزخانه فرشی را انتخاب کنید که قیمت آن مناسب باشد تا اگر بر اثر شستشوی زیاد ازبین رفت بتوانید فرشی دیگر تهیه کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد سبک چیدمان منزل است زیرا هیچوقت فرش اصیل به آشپزخانه هایی با سبک مدرنیته همخوانی ندارد.

ابعاد فرش آشپزخانه

در هنگام خرید فرش آشپزخانه باید به ابعاد آن توجه کرد.فرشی که انتخاب میکنید نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد.اگر آشپزخانه مستطیلی دارید بهتر است از فرش های باریک استفاده کنید.درصورتی که از میز ناهارخوری در آشپزخانه استفاده میکنید باید فرشی انتخاب کنید که کل صندلی ها را بپوشاند.

طرح فرش آشپزخانه

طرح فرش آشپزخانه بستگی به دکوراسیون آشپزخانه و منزلتان دارد.اگر از دکوراسیون سبک مدرن استفاده میکنید بهتر است فرشی با طرح های ساده و خلوت بردارید.در غیر این صورت میتوانید از طرح های شلوغ و سنتی استفاده کنید.

 

رنگ فرش آشپزخانه

یکی از مسائل مهم برای انتخاب فرش آشپزخانه رنگِ این فرش است که بهتر است روشن نباشد تا نیاز به شستشوی آن کمتر باشد.اگر علاقه مند به رنگ روشن هستید به سراغ فرش هایی بروید که نگاره و نقش های پر پیچ و تاب داشته باشند تا لکه ها و کثیفی ها کمتر به چشم بیایند.

 

برای آشپزخانه گلیم فرش بهتر است یا فرش

گلیم فرش ها به دلیل سبک بودن ، قیمت ارزان ، طرح های متنوع و بافتی که دارد خریداران زیادی داشته و یکی از گزینه های مناسب برای پوشش آشپزخانه به حساب می آید.گلیم فرش به دلیل بافتی که دارد باعث میشود تا زمانی که نوشیدنی ، غذا یا هر چیزی که روی فرش ریخت به داخل فرش نفوذ نکند و براحتی شستشو شود.

 

خرید فرش آشپزخانه

شرکت فرش تندیس خاطره کاشان از معتبرترین عرضه کنندگان فرش و گلیم در ایران میباشد.با خرید از این شرکت از کیفیت بالا و قیمت پایین و تنوع بی نظیر فرش و گلیم بهره مند شوید.اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.کارشناسان ما با پاسخگویی تمام وقت و در اختیار قرار دادن مشاوره رایگان جهت خرید فرش در خدمت شما دوستان میباشد.

 

فرش کاشان

 

,,,,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “فرش مناسب آشپزخانه

  1. سرنا گفت:

    سلام. ببخشید شما برای آشپزخانه بیشتر فرش را پیشنهاد می دید یا گلیم فرش رو؟ آخه همش آب میریزه روش و زود میپوسه؟؟/

    1. شرکت تندیس خاطره گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که آبریزی زیاد هست می تونید گلیم پهن کنید تا پوسیده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.