4 - نقشه و طرح فرش

فرش موج ماهی

فرش کاشان

فرش موج ماهی

فرش ماشینی طرح موج ماهی یکی از زیباترین محصولاتی است که برای داشتن دکوراسیون شیک و جذاب برای خانه های امروزی توصیه می شود. به عبارت دیگر، کیفیت بالای مواد اولیه و تنوع نقوش مورد استفاده در این فرش ماشینی ۷۰۰ شانه از جمله دلایل این استقبال عمومی است. جنس نخ پرز ( ریشه ) فرش ماشینی ۷۰۰ شانه صددرصد اکرلیک هیت ست شده می باشد که عملیات هیت ست شدن نخ مانع از پرزدهی و ایجاد حساسیت می شود. ارتفاع خاب در این فرش ۱۰ میلیمتر و جنس نخ پود آن پنبه و همچنین جنس نخ تار ترکیبی از پلی استر و پنبه می باشد.

 

بهترین جنس فرش چیست؟

بهترین فرش ها آنهایی است که با ماشین آلات اصلی و نخ خاب ۱۰۰% آکرولیک هیت ست شده بافت شده باشند. در حال حاضر بهترین ماشین بافت برای فرش های ۱۵۰۰شانه، ۱۲۰۰شانه و ۱۰۰۰ شانه ساخته شرکت واندویل مدل HCI  می باشد.

 

همچنین بهترین دستگاه برای بافت فرش ۷۰۰شانه، HCP ساخت شرکت واندویل بلژیک است.

 

به صورت مثال، ممکن است ۲ فرش با مشخصات یکسان ۷۰۰شانه تراکم ۲۵۵۰ و نخ خاب ۱۰۰% آکرولیک هیت ست شده باشند ولی با ۲ دستگاه HCP و تکسیما بافته شده باشند. به طور قطع کیفیت اچ سی پی بالاتر و همچنین قیمت آن بیشتر خواهد بود.

 

همینطور مد نظر داشته باشید مهمترین نوع نخ در بافت فرش ماشینی، نخ خاب است که حتماً باید ۱۰۰% آکرولیک هیت ست شده باشد. لذا نخ تار و یا نخ پود به مانند نخ خاب دارای اهمیت خاصی نیستند.

 

نحوه خرید فرش موج ماهی زمینه سرمه ای

برای خرید فرش موج ماهی شما می توانید به صورت مستقیم از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید. اگر در این مورد تخصص ندارید و یا برایتان مشکل است، کافی است از طریق شماره تماس ۵۴۷۵۰۹۸۸-۰۳۱ با ما تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت کنیم.

همچنین شماره ۰۹۹۰۲۴۲۰۹۱۲ در واتس اپ و تلگرام آماده پاسخگویی و مشاوره به شما برای خرید فرش ماشینی هستیم.

 

آیا فرش ها ضمانت دارد؟

بله، فرش ها به مدت ۲ تا ۵ سال بسته به نوع و تاریخ درج شده در اتیکت فرش از نظر ثبات رنگ، مواد اولیه ذکر شده، کیفیت بافت و مواد مورد استفاده شده تحت گارانتی می باشد.

 

همچنین محصولات ما با رعایت شرایط زیر به مدت ۷ روز ضمانت برگشت وجه دارد.

 

۱- در صورتی که فرش دارای ایراد فنی باشد و یا فاقد کیفیت لازم باشد و یا مطابق با رنگ و شانه درخواستی شما نباشد، بلافاصله این موضوع را به اطلاع ما برسانید تا در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی های لازم برای شما بیان شود.

 

۲- فرش مورد استفاده قرار نگرفته باشد. هر علامتی که نشان دهد فرش مورد استفاده قرار گرفته، بهیچ عنوان امکان مرجوعی یا تعویض وجود نخواهد داشت.

 

۳- فرش را باید به همان صورتی که دریافت کرده اید (گونی، نایلون، کمربند و اتیکت فرش)، به همان شکل برای ما ارسال کنید و هرگونه تغییر ظاهری در بسته بندی فرش قابل پذیرش نیست.

 

۴- تنها در صورت وجود مشکل فنی و ایراد در فرش هزینه مرجوع می شود و در غیر این صورت کلیه هزینه های برگشت فرش بر عهده مشتری می باشد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.