1 - راهنمای خرید فرش

فرش نقره ای در دکوراسیون

فرش ماشینی

فرش نقره ای در دکوراسیون

فرش نقره ای در دکوراسیون ،رنگ نقره ای شباهت زیادی به سطح صیقل خورده نقره دارد، در واقع گونه متالیک رنگ خاکستری است. بعضی از تناژهای رنگ نقره ای بیشتر شبیه رنگ خاکستری هستند و به همین علت تشخیص رنگ خاکستری از نقره ای کمی سخت است.

رنگ نقره ای نشانگر سرما، علمی بودن، اعتبار و پرستیژ است. این رنگ با انرژی زیادی که دارد بر بدن تاثیرات مثبت می گذارد. رنگ نقره ای برای درمان بیماران روحی مفید است و میزان توان نبوغ، خلاقیت، تفکر و آگاهی برتر را در انسان بیدار و تقویت می کند.رنگ نقره ای در دکوراسیون: رنگ هایی مانند طلایی، برنزی و نقره ای را خیلی سخت می شود در دکوراسیون امروزی استفاده کرد. این رنگ ها بخاطر خاصیت درخشندگی یا زنگار گونه ای که دارند باعث می شوند فضا کاملا به چشم بیاید.

 

ترکیب رنگ بندی چیدمان و دکوراسیون فرش نقره ای معمولا شامل چهار رنگ اصلی: نقره ای ،طوسی،دودی و سفید است. برای تنظیم یک هارمونی مناسب بین فرش ،کفپوش، مبل و پرده بهتر است ابتدا فرش را انتخاب کنید سپس مبل و پرده را بخرید.

 

سعی کنید بین انتخاب رنگ ها و طرح ها بیش از حد زیاده روی نکنید.سعی کنید رنگ فرشتان در تضاد با رنگ کف پوشتان باشد این خود باعث میشود که فرش شما از نظر بیننده بیشتر جلوه کنید و طرح و رنگ آن کاملا واضح باشد.

 

 

برای ترکیب رنگ ها با رنگ نقره ای گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد.به عنوان مثال، رنگ نقره ای به همراه رنگ صورتی یا بنفش کمرنگ فضا را زنانه تر می کند و یا رنگ نقره ای در کنار رنگ کرم فضا را گرم و تسکین دهنده می کند و یا ترکیب رنگ نقره ای با رنگ قهوه ای شکلاتی، دکوراسیون را سلطنتی می کند.

 

قوانین ست کردن رنگ مبل با فرش

فرش نقره ای در دکوراسیون نیاز به رعایت چندین اصول و قانون دارد. یکی از مهمترین اصول ست کردن مبل و فرش توجه به رنگ انتخابی مبلمان و یا کوسن های آن هاست. به طور مثال اگر مبلمان شما دارای رنگ های گرم و نسبتا تند است پس فرش انتخابی شما باید دست کم از رنگ های خنثی و با تناژ ملایم تری از رنگ مبلمان باشد. همچنین اگر مبلمان انتخابی شما دارای طرح های نسبتا شلوغ است، فرش انتخابی شما باید حتما ساده انتخاب شود تا سبب اغتشاش بصری در فضای شما نشود.

 

اصول و نکات ست کردن فرش با مبل

فرش نقره ای در دکوراسیون
برای ست کردن مبل و فرش یکی از کارهای ساده این است که فرش و مبلتان باید یک رنگ باشد تا ظاهر ساده و یکدستی به فضا بخشد. مثلا اگر رنگ فرشتان کرم است بهتر است رنگ مبلتان را با همان رنگ با کمی اختلاف در تیرگی در نظر بگیرید و دیگر وسایل را متفاوت انتخاب کنید تا فضا بی روح نشود .

دورنگ مختلف به کار ببرید

فرش هایی که دارای دو رنگ یا بیش تر هستند، دست تان را برای انتخاب مبل مناسب باز می گذارند و شما می توانید یکی از رنگ های فرشتان را در انتخاب مبل لحاظ کنید . فرش های چند رنگ از این لحاظ برتری دارند که رنگ های به کار رفته در آن ها بسیار متنوع می باشد.

بنابراین، شما با داشتن یکی از آن ها دیگر نگران انتخاب مبل با رنگ مناسب نخواهید بود. در واقع، این فرش ها هر رنگی را که شما برای مبل های خود انتخاب کنید، دارند و به همین خاطر با هر مبلی به خوبی ست می شوند.

 

 

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.