4 - نقشه و طرح فرش

فرش هالیدی ۱۲۰۰ شانه

فرش کاشان

فرش ماشینی ۱۲۰۰ طرح هالیدی

فرش هالیدی ۱۲۰۰ شانه یکی از طرح های است که زیبایی و  ظرافت چشمگیری دارد  طرح این فرش سنتی است و شباهت بسیاری به فرش های دستباف دارد . اگر فضای دکوراسیون شما حالت سنتی دارد یا مایلید که حالت سنتی بگیرد به شما پیشنهاد می کنیم این فرش را خریداری کنید.

 

خصوصیات فرش هالیدی

فرش ۱۲۰۰ شانه هالیدی دارای تراکم ۳۶۰۰  است ، نخ خواب استفاده شده در این فرش از الیاف اکرولیک هیت ست شده تشکیل شده. ضخامت این فرش حدود ۶ تا ۷ میلیمتر میباشد و با چله پنبه بکار رفته در آن دقیقا نرمی و ظرافت فرش های دستبافت ریزبافت را دارد. این فرش رنگ بندی زیادی دارد شرکت تندیس خاطره کاشان فرش هالیدی ۱۲۰۰ را در انواع رنگ های سیلور یا نقره ای ، دودی ، سرمه ای و …تولید می کند شما میتوانید با مراجعه به سایت رنگبندی این فرش را مشاهده کنید.

فرش ۱۲۰۰ شانه  طرح هالیدی در ابعاد استاندارد و رایج قابل سفارش است. از جمله آنها می توان به اندازه های ۱۲متری، ۹ متری، ۶ متری، قالیچه ۴ متری و سایز کناره ها اشاره کرد.

 

 

خرید فرش هالیدی به صورت حضوری

هرچند شرکت فرش تندیس خاطره  کاشان  این اطمینان را به مشتریان عزیز خود می دهد که در صورت خرید غیر حضوری فرش با ضمانت صحت و سلامت کامل به دست شان خواهد رسید اما برخی از مشتریان دوست دارند خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند. شرکت تندیس خاطره کاشان این امکان را برای این افراد فراهم اورده است برای خرید حضوری از شرکت فرش کاشان کافیست به آدرس : کاشان شهرک صنعتی ، سلیمان صباحی ، بلوار دکتر اسلامی ، کارخانه و نمایشگاه تندیس خاطره کاشان مراجعه نمایید.

جهت خرید فرش هالیدی با شماره تلفن ۰۹۱۲-۲۴۲-۰۹۹۰ تماس بگیرید.

 

خرید اینترنتی و غیر حضوری فرش هالیدی

فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان کیفیت بسیار بالایی دارد و تنوع طرح و رنگ آن همواره پاسخگوی سلایق مشتریان بوده است. اقتباس از طرح های قالی های دستباف کاشان و کیفیت بالای محصول به دلیل استفاده از الیاف مرغوب آکریلیک که شبیه پشم است، فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان را مورد توجه همگان قرار داده و به همین دلیل فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره کاشان، امکان خرید اینترنتی فرش هالیدی ۱۲۰۰ شانه را برای مشتریانی که مراجعه حضوری برایشان مقدور نیست، فراهم کرده تا مشتریان فرش بتوانند این محصولات لوکس ماشینی را با کمترین قیمت فرش و در کوتاه ترین زمان، خریداری کنند.

علاوه بر این مشتریان عزیز می توانند از سایر مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره کاشان نیز بهره مند شوند. از جمله این مزایا می توان به ضمانت اصالت و کیفیت کالا اشاره کرد و همینطور فروش اقساطی، بهره مند شوند.

فروشگاه اینترنتی تندیس خاطره کاشان به دلیل اطمینان از کیفیت محصولات خود در صورت وجود هرگونه عیب های بافندگی و تولیدی یا مغایرت سفارش با کالا به مشتریان خود ضمانت بازگشت کالا را ارائه می کند.

برای خرید  فرش از تندیس خاطره کاشان  به سایت ما مراجعه کنید یا یکی از آیکن های زیر را انتخاب کنید.

جهت خرید فرش هالیدی با شماره تلفن ۰۹۱۲-۲۴۲-۰۹۹۰ تماس بگیرید.

 

برای خرید مستقیم فرش از تندیس خاطره کاشان یکی از آیکن های زیر را انتخاب کنید.

 

 

, , , , , , , , , , ,

 

فرم تماس با ما

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.