6 - فرش

فرش کاشان سرا

فرش کاشان

فرش کاشان سرا

کاشان سرای فرش ماشینی ، و – تابلو فرش ماشینی- ایران، با هدف عرضه ی مستقیم و بی واسطه و فراهم آوردن بستری برای بررسی و انتخاب و ، خرید فرش ماشینی ، ایرانی و بالاخص – فرش کاشان – راه اندازی شده است.هدف اصلی ما، ارائه ی محصولات با کیفیت از برندهای مطرح – فرش ماشینی – و – تابلو فرش ماشینی – با – قیمت فرش ماشینی – منصفانه و ارائه ی ضمانت های برتر و مبتکرانه در صنعت فرش ماشینی می باشد.گستردگی محصولات  شما را از مراجعه حضوری به انواع فروشگاه ها جهت ، خرید فرش ماشینی ، بی نیاز می کند.

 

 

در بازار رو به گسترش ، خرید اینترنتی فرش ، با فراهم آوردن بستری جهت خرید اینترنتی فرش و همچنین خرید اینترنتی تابلو فرش و با درج نمودن قیمت فرش ماشینی برای تمامی ابعاد و فرش های خود شما را قادر خواهد ساخت تا با خیالی آسوده نسبت به مقایسه ی انواع طرح و نقش فرش ها و فرش طرح جدید همچنین – قیمت فرش ماشینی – اقدام نمایید؛ سپس در محیطی ساده و امن نسبت به – خرید اینترنتی فرش کاشان – خود مبادرت ورزید و در هنگام بروز هر گونه سئوال و یا مشکل با کارشناسان مجرب در تماس باشید. ارسال رایگان تمامی فرش های – فروشگاه اینترنتی فرش کاشان – جز تعهد این ، فروشگاه اینترنتی فرش ، می باشد. – خرید فرش ماشینی – هیچ گاه به این راحتی نبوده است. چند نمونه از ویژگی فرش ها : فرش ۱۰۰% آکریلیک، هیت ست شده ، بافته شده با دستگاه های HCP ، HCI و شونهر Schonherr و نخ ترک و نخ ایرانی و در ابعاد فرش ۴ متری ، فرش ۶ متری، فرش ۹ متری و فرش ۱۲ متری. به قیمت تولیدی و در حقیقت خرید فرش از کارخانه و یا همان خرید فرش کاشان از کارخانه و خرید فرش ماشینی به قیمت کارخانه و خرید فرش ماشینی از کارخانه با ضمانت کتبی.

 

 

شرکت های همکار ما یلدای کویر ، عقیق ، سورنا و اسپادانا و بزرگمهر و پایدار و قیطران و نگین ابریشم مشهد و بافندگی خاطره کاشان و کشمیر و مشهد اردهال کاشان و همچنین نیاوران، کوروش، آسایش، کاخ، جردن، آویژه، محتشم کاشان، نگین بوم، شاهکار صفویه، نقش خاک می باشند. تراکم فرش ماشینی ها و شانه فرش ماشینی : (فرش ۷۰۰ شانه) تراکم ۲۵۵۰، (فرش ۱۰۰۰ شانه ) تراکم ۳۰۰۰، ( فرش ۱۲۰۰ شانه ) تراکم ۳۶۰۰ می باشد. فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه ٰ، فرش ۱۲۰۰ شانه با بهترین کیفیت ممکن در تخصص ماست.

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.