1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

فرش کاشان سرا

فرش کاشان سرا

فرش کاشان سرا (شرکت فرش تندیس خاطره کاشان)، با هدف عرضه ی مستقیم و بی واسطه و فراهم آوردن بستری برای بررسی، انتخاب و خرید فرش ماشینی، ایرانی و بالاخص فرش کاشان راه اندازی شده است. هدف اصلی کاشان سرا، ارائه ی محصولات با کیفیت از برندهای مطرح فرش ماشینی و تابلو فرش ماشینی با قیمت فرش ماشینی منصفانه و ارائه ی ضمانت های برتر و مبتکرانه در صنعت فرش ماشینی می باشد.

انواع فرش کاشان

فرش کاشان گستردگی محصولات زیادی دارد و شما را از مراجعه حضوری به انواع فروشگاه ها بی نیاز می‌کند. در بازار رو به گسترش خرید اینترنتی فرش، کاشان سرا با فراهم آوردن بستری جهت خرید اینترنتی فرش و همچنین خرید اینترنتی تابلو فرش و با درج نمودن قیمت فرش ماشینی برای تمامی ابعاد و فرش های خود شما را قادر خواهد ساخت تا با خیالی آسوده نسبت به مقایسه ی انواع طرح و نقش فرش ها و فرش طرح جدید همچنین قیمت فرش ماشینی اقدام نمایید؛ سپس در محیطی ساده و امن نسبت به خرید اینترنتی فرش کاشان خود مبادرت ورزید و در هنگام بروز هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان مجرب کاشان سرا در تماس باشید.

 

تلفن فرش کاشان

 

خرید فرش کاشان

فرش کاشان برای رفع دو مشکلی که برای خرید مستقیم فرش وجود دارد (طی کردن مسافت طولانی و پرداخت هزینه‌های جانبی فروشگاه)؛ اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است. بدین صورت که کارخانه با طراحی سایت‌های فروشگاهی و راه اندازی شبکه‌های مختلف اجتماعی توانسته محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش برساند. مشتریان با مراجعه به سایت و یا شبکه‌های اجتماعی این شرکت‌ می‌تواند فرش مورد نظر خود را انتخاب و به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.

در این سایت، ویترین کامل از انواع فرش ماشینی کاشان را در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف مشاهده خواهید کرد که همگی با قیمت درب کارخانه و با کیفیت بافت عالی به فروش می‌رسند و شما عزیزان می‌توانید انواع فرش مدرن و زیبای موجود در سایت تندیس خاطره کاشان را مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت‌ها، به خرید فرش برای خانه یا محل کار خود بپردازید.

 

ارسال فرش کاشان

 

ارسال فرش از طریق باربری

ارسال فرش یا هر نوع کالای سنگینی معمولا از طریق باربری انجام می شود چرا که هزینه های آن بسیار مناسب تر از اتوبوس یا پست تیپاکس می باشد. نحوه پرداخت هزینه باربری به صورت پس کرایه می باشد ( پرداخت هزینه ارسال پس از تحویل مرسوله). شهر های نزدیک در کمتر از ۲۴ ساعت سفارشات خود را می توانند از باربری شهرشان تحویل بگیرند و شهر های دورتر با توجه به مسافت بین ۴۸ الی ۷۲ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

ارسال فرش از طریق اتوبوس

با توجه به محدودیت فضای اتوبوس معمولا ارسال فرش با اتوبوس انجام نمی شود و تنها سفارشات کوچک مانند تابلو فرش، فرش تشریفاتی و… که مشتری برای تحویل کالا بسیار عجله دارد از این طریق ارسال می شوند و خریدار در تعاونی ترمینال شهر خود می تواند محصول خریداری شده را دریافت نماید. هزینه ارسال از طریق اتوبوس نسبت به باربری بالاتر می باشد.

ارسال رایگان تمامی فرش های فروشگاه اینترنتی شرکت فرش تندیس خاطره کاشان جزئی از تعهد این فروشگاه اینترنتی فرش می‌باشد. خرید فرش ماشینی هیچ گاه به این راحتی نبوده است. چند نمونه از ویژگی فرش‌ها: فرش ۱۰۰% آکریلیک هیت ست شده، بافته شده با دستگاه های HCP ، HCI و شونهر Schonherr و نخ ترک و نخ ایرانی و در ابعاد فرش ۴ متری، فرش ۶ متری، فرش ۹ متری و فرش ۱۲ متری.

شرکت های همکار ما یلدای کویر ، عقیق ، سورنا و اسپادانا و بزرگمهر و پایدار و قیطران و نگین ابریشم مشهد و بافندگی خاطره کاشان و کشمیر و مشهد اردهال کاشان و همچنین نیاوران، کوروش، آسایش، کاخ، جردن، آویژه، محتشم کاشان، نگین بوم، شاهکار صفویه، نقش خاک می باشند.

 

تراکم فرش ماشینی ها و شانه فرش ماشینی : (فرش ۷۰۰ شانه) تراکم ۲۵۵۰، (فرش ۱۰۰۰ شانه ) تراکم ۳۰۰۰، ( فرش ۱۲۰۰ شانه ) تراکم ۳۶۰۰ می باشد. فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه ٰ، فرش ۱۲۰۰ شانه با بهترین کیفیت ممکن در تخصص ماست.

,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.