1 - راهنمای خرید فرش

فرش کاشان طرح باغ ملک

فرش ماشینی

فرش کاشان طرح باغ ملک 

فرش کاشان طرح باغ ملک دررنگ های کرم ،فیلی ،سرمه ای بافت می شود . فرش ۷۰۰شانه با تراکم ۳۰۰۰می باشد واز طرح های خاص و پرفروش فرش کاشان است . در طراحی نقشه این فرش از سبک فرش های کلاسیک استفاده شده اما سعی شده است که با تغییر در بعضی از نقشه ها نقشه خاص و زیبایی را بافت کنند.

 

شهر کاشان از گذشته تا بحال از قطب های هنر فرش بافی محسوب میشود. امروزه توسعه صنعت و تکنولوژی در زمینه فرش بافی باعث شده تا فرش ماشینی هم مثل فرش دست بافت در بازار سهم بسزایی داشته باشد. این کارخانه فرش ۷۰۰ شانه کاشان با تراکم ۳۰۰۰ را در ایران با بیشترین تنوع طرح و رنگ تولید میکند و هر روز بر تعداد تنوع آن نیز افزوده میشود.

 

خرید آسان فرش ماشینی

مشخصات فرش کاشان – نقشه باغ ملک 

 

فرش کاشان طرح باغ ملک ۷۰۰شانه و با تراکم۳۰۰۰ است . زمینه رنگ این فرش ، سرمه ای ،کرم، فیلی به کار رفته است. نقشه باغ ملک از طرح های مدرن و به روز فرش کاشان است که در آن طرح ها و گل های این فرش بسیار ریزبافت و با تنوع رنگی بالایی بافته شده است. نخ استفاده شده برای این فرش نخ اکرولیک که بهترین نوع نخ در فرش ماشینی است. از مشخصات نخ اکرولیک این است که بسیار بادوام و فاقد پرزدهی است و به همین دلیل این فرش ها ضد حساسیت و آلرژی هستند.

 

 لازم به ذکر است که فرش ماشینی کاشان دارای استاندارد های بین المللی و استاندارد ایرانی است و دارای بیشترین صادرات فرش در میان کارخانجات ایران را دارا می باشد.

 

فرش کاشان

نحوه خرید و ثبت سفارش

  • در هنگام انتخاب فرش می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

  • لطفا در هنگام ثبت سفارش اطلاعات تماس را به درستی وارد کنید.

 

  • تسویه تمامی سفارشات در محل و پس از رویت فرش و اطمینان از محصول سفارش داده شده انجام می‌شود، مبلغ بیعانه ۲۰درصد کل مبلغ فرش می باشد.

 

  • برای پیگیری سفارش می‌توانید از طریق حساب کاربری اقدام نمایید و یا با شماره تماس سایت در ارتباط باشید.

 

  • ارسال محصولات پس از دریافت بیعانه صورت می‌گیرد.

 

  • ارسال‌های شهرستان با باربری انجام می‌شود و بین ۴ تا ۷ روز کاری زمان می‌برد.

 

  • عودت و تعویض فرش ، در صورت مغایرت طرح و رنگ فرش سفارشی از طرف مشتری، امکان پذیر است.

 

  •  برای تمامی محصولات امکان بافت در سایزهای سفارشی بصورت جفتی وجود دارد.

 

فرش

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.