1 - راهنمای خرید فرش

فرش کاشان ۱۲۰۰شانه

فرش جدید سال 1401

فرش کاشان ۱۲۰۰شانه

فرش کاشان ۱۲۰۰شانه پرفروش ترین فرش ماشینی ایران که به دلیل ظرافت و ریزبافتی آن طرفداران زیادی رو به سمت خود جلب کرده فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته و ساده هر کدام نقشه و طرح جدید خود را دارد.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه با کیفیت عالی بدون پرزدهی و ضد حساسیت بوده و رقیب اصلی فرش دستبافت است  که زیبایی را در تولید فرش ماشینی بوجود اورده است.

 

فرش ۱۲۰۰ چیست؟

فرش ۱۲۰۰ شانه به فرش های گفته میشود که تعداد گره عرضی فرش در ۱متر ۱۲۰۰ گره یا ریشه می باشد .فرش های ۱۲۰۰ شانه استاندارد دارای تراکم طولی ۳۶۰۰ هست. هرچقدر تعداد گره عرضی فرش بالاتر برود فرش ریزبافت تر و شفافیت بیشتری پیدا می کند.

 

فرش سال چه فرشیه؟

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته نسبت به قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه ساده و نرمال معمولا تخته ای ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان بالا تر هست که علت ان استفاده از نخ گران قیمت هایبالک هست که در بافت فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته استفاده میشود

ضمانت پایین ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت

کارخانه فرش کاشان بزرگترین تولید کننده فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان و در ایران فرش های هزارو دویست شانه را با صورت ۸ رنگ و ۱۰ رنگ تولید می کند.

 

گلوریا زمینه صدفیقیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه درب کارخانه

قیمت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه بالاترین کیبفیت بسیار پایین تراز نمایشگاههای شهرتان می باشد واگر به صورت مستقیم از کارخانه صورت یگیرد خیلی به صرفه می باشد.

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه در فروشگاهها و نمایندگی  فرش کاشان با ۲۰% بالاتر عرضه می شود.

 

قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه

قیمت فرش ماشینی ۹متری درب کارخانه که این قیمت در نمایندگی های فروش بیشتر از ۲۰% عرضه میشود .لطفا از نمایندگی ها و فروشگاه های فرش تقاضای این قیمت نفرمایید.

محاسن فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه محاسن بسیار زیادی دارد که در ذیل ۵دلیل برای خرید فرش ۱۲۰۰ شانه را ذکر می کنیم:

 

۱-فرش‌ ۱۲۰۰ شانه به دلیل داشتن تعداد بالای گره از لطافت و ظرافت بیشتری برخوردار هستند.

۲-فرش‌های ۱۲۰۰ شانه شبیه ترین فرش های ماشینی به فرش دستبافت هستند و برای خریدارانی که علاقه زیادی به فرش دستباف و نقشه های ان دارند با پرداخت مبلغی به مراتب کمتر بهترین گزینه هست.

۳-در فرش‌ ۱۲۰۰ شانه به دلیل بالا بودن شانه و تراکم ، نقش‌ها و طرح‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند از وضوح بیشتری برخوردار هستند.

۴-فرش‌ ۱۲۰۰ شانه از تعداد نقشه و طرح های زیبای برخوردار هست.

 

معایب فرش ۱۲۰۰ شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه از مزایای زیادی برخوردار هست و یکی از بهترین گزینه های انتخاب فرش در حال حاظر می باشد ولی ۲مورد نام برده شده در زیر را میت وان تنها معایب فرش ۱۲۰۰ شانه در مقابل دیگر تولیدات فرش ماشینی نام برد:

 

۱-فرش ۱۲۰۰ شانه به دلیل ریزبافتی و تراکم بالای که دارد از نخ ظریف و ریزی در بافت آن استفاده می شود که باعث نازک شدن و ظریف شدن آن می شود که در بعضی از سلیقه ها این مورد را معایب فرش ۱۲۰۰ شانه می دانند.

۲-بالابودن قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه در مقابل فرش های ۵۰۰ شانه ،فرش ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه یکی دیگر از معایب این نوع فرش می باشد که خریداران در انتخاب ان دچار مشکل می شوند

 

فرش ۷۰۰ شانه بهتره یا فرش ۱۲۰۰ شانه ؟

این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر از نظر قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه را با فرش ۷۰۰ شانه مقایسه کنیم، فرش ۷۰۰ شانه گزینه بهتری می باشد. اما از نظر زیبایی و تراکم بالا، پیشنهاد ما فرش ۱۲۰۰ خواهد بود.

 

فرش ۱۲۰۰ شانه بخریم؟

فرش ۱۲۰۰ شانه از فرش های زیبا و دستبافگونه تولیدی فرش ماشینی می باشد که طرفدار های زیادی رو به خود اختصاص داده اینکه شما از فرش منزلتان چه توقعاتی دارید بهترین راه برای انتخاب فرش هست.

اگر فرش انتخابی شما برای زیبای منزل – رنگ های زیبا ، طرحی دستبافگونه ،لطافت بالا و قابلیت تمیز شدن سریع مهم است فرش ۱۲۰۰ شانه بهترین گزینه می باشد.

البته بعضی از مشتریان وزن فرش هم در موقع خرید مدنظر دارند که باید به استحضار برسانیم که فرش های ۱۲۰۰ شانه وزن پایین تری دارند و برای حمل و نقل گزینه خوبی می باشند.

نادیا زمینه ترمه ای

فرش ۱۲۰۰ شانه را از کجا بخریم؟

به دلیل فروش مستقیم فرش تندیس خاطره از کارخانه فرش کاشان، شما عزیزان از میان جدید ترین طرح ها و نقشه های خرید می کنید. سایت کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان با امکان خرید حضوری فرش باعث شده شما فرش ماشینی درجه یک با کیفیت کارخانه را با بهترین قیمت خرید کنید .تفاوت خرید از فرش تندیس خاطره کاشان ، بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت بعلاوه بیشترین تنوع . هروقت قصد سفارش داشتید و امکان بازدید حضوری نداشتید می توانید با پرداخت مبلغی بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و الباقی رو درب منزل تحویل بگیرید.

این فروش موفق آمیز فقط با همکاری و رضایت شما عزیزان اتفاق افتاده است . ما این را فراموش نخواهیم کرد و همیشه در کنار شما هستیم شعار بازار فرش بهترین کیفیت به همراه بهترین قیمت همیشه در ذهن مدیریت و کارکنان بازار فرش تندیس خاطره کاشان خواهد ماند.

 

فرش های ۱۲۰۰ شانه به دو صورت بافت می شوند.

  • فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ بافت نرمال
  • فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته

 

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰

فرش ۱۲۰۰ شانه با کیفیت های مختلف تولید می شود که برترین کیفیت فرش ۱۲۰۰ شانه را درفرش تندیس خاطره کاشان تولیدکرده ایم که با نخ ۱۰۰% اکرولیک هیت ست شده و دارای ۶۰ ماه ضمانت کیفیت می باشد.

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.