1 - راهنمای خرید فرش

فرش کرم در دکوراسیون منزل

فرش کاشان

رنگ کرم دردکوراسیون منزل 

رنگ کرم در دکوراسیون منزل ،رنگ‌های روشن، طرفداران خاص خود را در بازار دکوراسیون منزل دارند. خیلی‌ها هستند که اعتقاد دارند هیچ رنگی به پای رنگ‌های ساده و روشن نمی‌رسد و این رنگ‌ها به اصطلاح دلباز هستند. رنگ کرمی، یکی از این رنگ‌ها است که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد، تا جایی که پایش به بازار فرش هم باز شده است. امروزه فرش‌های به رنگ کرم، در همه‌ی حجره‌ها و فروشگاه‌های فرش دیده می‌شوند. اگر به دنبال ایده‌هایی برای چیدن دکوراسیون منزل خود محور یک فرش کرم هستید یا مثلا می‌خواهید از نحوه‌ی ست مبل با فرش کرم آگاه شوید، در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ ترین دغدغه های چیدمان یا دکوراسیون منزل، هماهنگ کردن رنگ های وسایل خانه است. اینکه از چه رنگی استفاده کنیم تا فضایمان بزرگ تر دیده شود، یا در فضاهای بزرگ این سؤال مطرح می شود که از چه رنگ یا ترکیب رنگ هایی استفاده کنیم که فضا روشن تر به نظر آید. یکی از رنگ هایی که در بزرگ تر و بازتر به نظر رسیدن محیط کمک کننده است، رنگ کرم می باشد.

 

خصوصاً استفاده از فرش کرم در دکوراسیون که به‌ نوعی کف خانه را روشن تر می کند باعث می شود این رنگ روشن کف منزل به کل فضا انعکاس یافته و سبب وسیع تر دیده شدن منزل شود. تأثیر فرش کرم در دکوراسیون همانند استفاده از سرامیک یا پارکت های روشن در کف اتاق است که نسبت به سرامیک های تیره و شکلاتی رنگ فضای روشن تری را حاصل می کنند.

 

فرش کرم با چه مبلمانی در دکوراسیون پذیرایی هماهنگ می شود؟

برای رسیدن به طرح چیدمان و ترکیب رنگ مورد نظرمان، لازم است تا برای ترکیب کل وسایل منزل ایده داشته و برنامه ریزی کرده باشیم. برای پاسخ به این سؤال که فرش کرم در دکوراسیون با چه رنگ مبلمانی هماهنگ می شود.

 

ابتدا باید این سؤال را از خود بپرسید که می خواهید تم و سبک اصلی چیدمان منزلتان به صورتی باشد؟ آیا سبک مدرن را می پسندید یا سبک چیدمان سنتی را ترجیح می دهید؟ در صورت انتخاب هر یک از این دو گزینه، آیا فضای تک رنگ یا فضایی یا تم رنگی مشابه را می پسندید یا فضای با ترکیبی از رنگ های مختلف را دوست دارید؟ بر اساس نوع پاسخ و در واقع سلیقه شما، می توان راهکار ها و ترکیب های چیدمان متنوعی را پیشنهاد کرد.

 

 

رنگ کرم و خواص این رنگ

قبل از ارائه چند پیشنهاد مفید و کاربردی در استفاده از فرش کرم در دکوراسیون منزل در کنار سایر وسایل، بهتر است کمی از ویژگی های این رنگ زیبا بگوییم. رنگ کرم در زمره رنگ های خنثی به شمار می رود.

 

این رنگ، رنگی شادی آور و صد البته آرامش بخش می باشد. ساختار رنگ کرم از در هم آمیخته شدن دو رنگ قهوه ای و سفید به وجود آمده است. در این حالت با بالا و پایین شدن تناژ هر یک از دو رنگ اصلی تشکیل دهنده به تون خاصی از روشنی یا تیرگی رنگ کرم دست می یابیم.

 

خاصیت اصلی رنگ کرم، روشن کنندگی و گسترده تر جلوه دادن فضا است. از آن جایی که رنگ کرم، رنگی خنثی است، ترکیب آن با رنگ های ملایم دیگر و حتی رنگ های تند بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

 

 

 استفاده از فرش کرم در دکوراسیون 

چنانچه فرش کرم رنگ خریداری کرده اید و قصد دارید یک دکوراسیون جذاب را طرح ریزی و چیدمان نمایید، می توانید از پیشنهادات زیر نیز بهره گیری نمایید.ترکیب فرش کرم در دکوراسیون منزل با مبلمان رنگ صدفی یا سفید ترکیبی بسیار جذاب را به دست خواهد داد. همان طور که این ترکیب رنگ انتخاب اکثر نوعروسان برای چیدمان منزل جدیدشان است.

 

ترکیب فرش کرم با رنگ های آبی و حتی صورتی نیز فضایی شاد و روشن و شادی آور را رقم خواهد زد. می توانید در این راستا را کوسن های رنگی با ترکیبی از رنگ های لیمویی، آبی و صورتی استفاده نمایید.

 

همچنین از رنگ گل هایی که در فرش کرم شما به کار رفته اند می توانید برای انتخاب رنگ سایر وسایل مانند رو تختی ها یا رنگ مبل های با پارچه گلدار، ایده بگیرید.همان طور که گفته شد استفاده از رنگ های خنثی مانند کرم به عنوان رنگ زمینه در دکوراسیون، مانند استفاده از فرش کرم در دکوراسیون، دست شما را برای انتخاب و به کارگیری انواع رنگ ها در چیدمان منزل باز می گذارد.

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.