1 - راهنمای خرید فرش, 6 - فرش

فرش گل برجسته هایبالک

فرش 700 شانه

فرش گل برجسته هایبالک

فرش گل برجسته هایبالک امروزه صنعت فرش ماشینی با پیشرفت های زیادی روبه رو است که فرش گل برجسته از آخرین تکنولوژی قالی ماشینی کاشان است. درحال حاضر به دلیل انتخاب دقیق و توجه زیاد به زییایی منزل فرشهای گل برجسته طرفداران زیادی پیدا کرده است. دکوراسیون جدید فرش گل برجسته هایبالک در راستای پیشرفت های بسیاری که در صنعت فرش ماشینی ایران بوجود آمده است.

تولید فرش های گل برجسته یکی از این دستاوردها در سال های اخیر صنعت فرش ماشینی میباشد. که در تولید فرش ماشینی گل برجسته از نخ های هایبالک هیت ست شده جهت بافت استفاده میشود که از رنگ فرش های متنوعی استفاده می شود. رنگ سرمه ای فرش رنگ گردویی فرش، رنگ لاکی، رنگ نسکافه ای و…

 

خرید فرش گل برجسته

اکنون نیز با توجه به انتخاب های دقیق در دکوراسیون منزل و همچنین زیبایی خاصی که فرش گل برجسته دارد تمایل به خرید این فرش بسیار فزونی یافته است، فرش گل برجسته کاشان، فرش تندیس خاطره ، فرش تندیس  در سالهای اخیر تمایل زیادی به بافت فرش های گل برجسته نشان داده اند و از آن موارد می توان به فرش کاشان اشاره کرد.

 

نحوه آماده کردن و بافت فرش گل برجسته هایبالک

قسمتهایی از فرش که نخ هایبالک بکار رفته فرو رفته و قسمت های دیگر برجسته میباشد.

که معمولا این دسته از فرش ها نازکترند یا اصلاحا کم خاب ترند.

مثلا در فرش های ۱۲۰۰ شانه نخ هایبالک ۴ الی ۵ میلیمتر و نخ اکریلیک هیت ست شده ۷ الی ۹ میلیمتر میباشد. که همین اختلاف میل مابین نخ هایبالک (نخ کاملا حجیم یا پفکی) و نخ اکریلیک گل فرش را برجسته می کند.

 

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.