1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 6 - فرش

فرش ۱۲۰۰شانه

فرش 700 شانه

فرش ۱۲۰۰ شانه ۳۶۰۰ تراکم

فرش ۱۲۰۰شانه با تراکم ۳۶۰۰کیفیتی عالی وفرشی ضد حساسیت استکه بدون پرزدهی وبا نخ عالی که بعنوان نخ آکرلیک الیاف بایر آلمان است .فرش ۱۲۰۰شانه کاشان دارای ۱۰رنگ واقعی بودهکه زینت بخش خانه های ایرانی است.

 

در حوزه مسایل فنی بافت فرش، مانند فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان که از آن در این قسمت نام برده شده است، یکسری اصطلاحات رایج وجود دارد که ما به طور مختصر به توضیح دو اصطلاح در این حوزه می پردازیم.

 

اصولا به تعداد ریشه یا اصطلاحا گره رنگ در یک مترعرض فرش شانه فرش گفته میشود . یه عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش ۱۲۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر عرض فرش، ۱۲۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است.

 

مثال: قالی ۳۵۰ شانه یعنی در هر متر عرض فرش معادل ۳۵۰ ری شه (گره رنگ) بافته شده است. شانه‌هایرایج بازار عبارتند از ۳۵۰-۴۴۰-۵۰۰ – ۷۰۰ شانه.

 

تراکم طولی فرش یا شانه فرش چیست؟

اصولا به تعداد ریشه یا اصطلاحا گره رنگ در یک متر طول فرش، شانه فرش گفته میشود . به عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش ۳۶۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر طول فرش، ۳۶۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است.

 

از آنجایی که کارخانه فرش کاشان، از همه محصولات خود از جمله فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان خود، اطمینان ۱۰۰% دارد، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت میکند و کارشناسان کارخانه فرش کاشان در صورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام مینمایند .

 

طراحی فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان 

از مشخصه های بازر فرش های بافته شده توسط کارخانه فرش کاشان، استفاده از طرح های زیبا و چشم نواز که توسط استادان و هنرمندان نامی طراحی شده است می باشد که این طرح ها علاوه بر کیفیت بالای هنری که دارند با رنگ بندی زیبا و حرفه ای از دست استادان طراح خارج شده و کارخانه فرش کاشان با کمال میل جهت تولید محصولی زیبا، با کیفیت و چشم نواز از طرح هایی با این استاندارد استقبال می نماید.

 

فرش کاشان

نخ های با کیفیت به کار رفته در فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان

از مشخصه های دیگر فرش ۱۲۰۰ شانه تولیدی کارخانه فرش کاشان استفاده نکردن از نخ های پلاستیکی و بی سی اف می باشد . زیا این نخ ها کیفیت خوبی ندارند و عمر فرش را بسیار کاهش میدهند. همانطور که بالاتر عرض شد، همیشه برای تولید و بافت فرش کاشان از نخ اکریلیک که بهترن نخ موجود در بازار می باشد و فرشی با کیفیت و بادوام را به ما عرضه میکند، استفاده میشود.

 

بسیاری از طرح های فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان برگرفته از فرش های نفیس و درجه یک ابریشمی می باشد و به کار گیری این طرح باعث مرغوبیت خروجی نهایی برای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی خواهد بود.

 

ضمانت و کیفیت تضمینی فرش ۱۲۰۰شانه

مفتخر هستیم به عنوان بزرگترین تولید کننده فرش کاشان ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ آماده خدمت رسانی و مزین کردن خانه های با صفا و زیبای ایرانی ها در هر نقطه از ایران عزیزمان خواهیم بود.از آنجایی که کارخانه فرش کاشان، از محصولات خود اطمینان ۱۰۰% دارد، تمامی فرش های تولید کارخانه خود را از نظر کیفیت به مدت ۱۰ سال ضمانت میکند و کارشناسان کارخانه فرش کاشان در صورت بروز هر نوع مشکل برای فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان، نسبت به رفع مشکل اقدام می نمایند .

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,

 

با ما در ارتباط باشید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.