1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۲۲۵۰

الیاف فرش

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۲۲۵۰

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۲۲۵۰ فرش‌های طرح ۷۰۰ شانه همانگونه که از اسمشان مشخص می باشد فقط دارای طرح های ۷۰۰ شانه می باشند . در واقع این نوع از فرش‌های ۷۰۰ شانه دارای تراکم عرضی ۵۰۰ و تراکم طولی ۱۰۰۰ می باشند . تعداد رنگ های بکار رفته در آن ها ۷ یا ۸ رنگ می باشد . برای بافت فرش‌های ۷۰۰ شانه از دستگاه به‌روزی نسبت به فرش‌های ۵۰۰ شانه استفاده می‌شود . و همچنین نسبت به فرش‌های ۵۰۰ شانه در رده بالاتری قرار می‌گیرند . فرش‌های طرح ۷۰۰ شانه نسبت به فرش‌های ۷۰۰ شانه تبدیلی و۷۰۰ شانه واقعی دارای قیمت پایین‌تری می باشد .
به صورت معمول بر روی هر سه آن ها برچسب ۷۰۰ شانه می زنند . اما بعضی از افراد سودجو برچسب آن ها را جدا می کنند و تغییر می دهند و افراد از لحاظ ظاهری نمی توانند آن ها را از یکدیگر تشخیص دهند بنابراین دچار مشکل می شوند .

 

فرش 700شانه تراکم2250

 

فرش ماشینی

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۲۲۵۰ فرش ماشینی ،طرح آرتین ۷۰۰ شانه تراکم ۲۲۵۰ طرح و بافت جدید از مجموعه فرش ماشینی تندیس خاطره کاشان است. هدف اصلی کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان تولید محصولات درجه یک و با کیفیت جهت رضایت مشتریان عزیز است. قدیمی ترین فرش های متعلق به شهر کاشان است. این فرشها عمدتاً دارای طرحهای سنتی و نقشه های دستبافت هستند.
فرش از نکات مهم برای زیبایی منزل و ایجاد آرامش محیط زندگی است. فرش ماشینی به دلیل دوام بالا و قیمت مناسب تر نسبت به فرش های دستبافت مورد استقبال بیشتری قرار میگیرد. تولیدات متنوعی در زمینه فرش ماشینی وجود دارد. خوشبختانه فرش ماشینی با تمام سلایق اجتماعی و فرهنگی بافت و تولید می شود و به دلیل ارزان تر بودن نسبت به فرش های دستبافت اغلب اقشار جامعه توانایی خرید انواع مدل فرش را دارند. برای بافت فرش ماشینی از سه نخ مورد مصرف قرار می گیرد نخ پود ، نخ تار و نخ پود. در فرش های ماشینی می توان تنوع طرح های بیشتری ایجاد کرد.

 

طرح های 700شانه

چگونه فرش ماشینی با کیفیت را بشناسیم؟

با توجه به تولیدات متنوعی که در بازار فرش وجود دارد خوشبختانه فرش با تمام سلایق و فرهنگ های جامعه در قیمیت های مناسب با جدید ترین مدل ها عرضه می شود .
 متاسفانه عده ای از فروشندگان سود جو از مواد اولیه ضعیفی به نفع خود و به زیان مشتری که اکثرا آگاهی و دانش چندانی از فرش ندارند سوء استفاده کرده و فرشهایی با قیمت فرش پایین تر که با جنسها فوق العاده ضعیف تر چه از لحاظ کیفیت نخ و چه از لحاظ نوع بافت را به اسم کارخانه های معروف فرش به فروش می رسانند و در این راه برای خود سودهای کلان رقم می زنند .
– فرش ماشینی اکریلیک هیت ست فرشی لطیف و نرم تر است نسبت به فرش های پلی استر مقاومت بالایی در برابر گرما دارد.
– بوی پلاستیک یا نفت نمی دهد .
– رنگبندی شفاف تری دارد .
اگر هر کدام از این نکات را نداشته باشد قطعا فرش پلی استر است یا درصد بالایی از ناخالصی در مواد اولیه آن بکار رفته است .

 

فرش ماشینی هفتصد شانه

قیمت فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۲۵۰

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه به دلیل فروش بالایی که دارند ، در کارخانه های فرش ماشینی با تنوع بسیار زیادی از رنگ یندی و تراکم تولید می شود که هر یک از قیمت های مختلفی برخوردار است . قیمت فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۲۵۰ در فروشگاه فرش تندیس خاطره کاشان با قیمت کارخانه محاسبه و عرضه می گردد . این فروشگاه معتبر فرش محصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می نماید که از این طریق منجر به فروش فرش زیر قیمت بازار به مشتریان خود و جلب رضایت مندی آن ها شده است .

 

فرش هفتصد شانه با کیفیت

فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰شانه تراکم ۲۲۵۰ فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه را اگر بخواهیم معرفی کنیم در زمره فرش ماشینی هفت صد شانه قرار نخواهیم داد . چون فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه به این علت به این نام نامگذاری شده چون طرح های جدید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه واقعی را در تراکم ۱۰۰۰ توسط دستگاه های ۵۰۰ شانه تولید می کنند و روانه بازار می کنند . این فرش ماشینی از لحاظ قیمت و کیفیت از دو مورد قبلی ضعیف تر است . فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه در ۷ یا ۸ رنگ بافته می شود که به لطف وجود کامپیوتر طرح هایی که از این فرش می زنند نسبت به فرش ماشینی ۵۰۰ شانه زیباتر و عامه پسند تر می باشد .

چگونه فرش ماشینی 700شانه را بشناسیم

نکاتی در مورد فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

پشت تمام این سه دسته فرش که معرفی کردیم برچسب ۷۰۰ شانه زده خواهد شد که ممکن است توسط بعضی از همکاران ما مخدوش یا کنده شود . مورد بعدی اینکه فرش ماشینی ۷۰۰ شانه واقعی ، فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه و فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تبدیلی دارای درجه کیفی یک و دو خواهند بود ، پس دقت کنید از هر فرشگاهی قصد خرید داشتید به اصالت کالا توجه داشته باشید . مورد آخر اینکه فرش ماشینی ۷۰۰ شانه واقعی درجه یک به علت کیفیت بالاتر و جنس نخ به کاربرده شده از بقیه انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه گرانتر خواهد بود که برای خرید فرش باید هزینه معقولانه انجام دهید.

فرش هفتصد شانه تراکم2250

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.