1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش

چگونه فرش ۷۰۰شانه را تشخیص دهیم؟

الیاف فرش

چگونه فرش ۷۰۰شانه را تشخیص دهیم؟

چگونه فرش۷۰۰شانه را تشخیص دهیم؟یکی از اصلی ترین و پرفروش ترین فرش های ماشینی کاشان جزیئ فرش های هفتصد شانه می باشد . این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار های فرش ایران عرضه و تولید می شوند .

فرش های هفتصد شانه اصل کاشان در دسته های فرش طرح هفتصد شانه ، فرش ۷۰۰ شانه اصلی و فرش هفتصد شانه تبدیلی تولید می شود . برای تشخیص فرش های هفتصد شانه اصل باید به تعداد شانه و تراکم فرش توجه کرد .

 

چگونه فرش 700شانه را تشخیص دهیم؟

 

فهرست مطالب

 

 

 

 

 

تشخیص شانه فرش ۷۰۰ شانه واقعی

تعداد شانه قالی ماشینی مربو ط به ریشه های موجود در یک متر عرضی فرش می شود. برای پی بردن به مقدار شانه هر فرش باید ده سانتی متر از گره های پشت فرش را شمرد.

فرش های ۷۰۰ شانه از فرش های ماشینی زیبا و با کیفیت هستند که هر چند با تعداد کمتری گره در شانه فرش بافته می شوند ولی کیفیت و دوام زیادی دارند.

در ده سانتی متر فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل ۷۰ گره وجود دارد. مضرب این تعداد گره در ده مساوی است با تعداد گره های یک مترعرضی فرش.

 

تشخیص فرش 700شانه

فرش طرح ۷۰۰ شانه

فرش های طرح ۷۰۰ شانه همان گونه که از نامشان مشخص است فقط دارای طرح فرش های ۷۰۰ می باشند و فرش های طرح ۷۰۰ شانه در واقع فرش های ۵۰۰ شانه ای می باشند که دارای تراکم ۱۰۰۰ هستند و برای بافت آن ها از دستگاه های ۵۰۰ شانه استفاده می شود .

فرش های طرح ۷۰۰ شانه دارای تعداد رنگ ۷ و یا ۸ رنگ می باشند . فرش های طرح ۷۰۰ شانه به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح و قیمت مناسب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .

 

 

فرش‌های ۷۰۰ شانه تبدیلی

فرش‌های ۷۰۰ شانه تبدیلی به فرش‌های گفته می‌شود که برای بافت آن ها از دستگاه های ۵۰۰ شانه استفاده می کنند . برای بافت فرش‌های ۷۰۰ شانه در دستگاه های ۵۰۰ شانه باید تغییراتی را  اعمال نمایند تا بتوانند آن ها را ببافند . فرش ها ی ۷۰۰ شانه تبدیلی دارای تراکم عرضی ۷۰۰ و تراکم طولی ۱۵۰۰ می باشند .

 فرش‌های ۷۰۰ شانه تبدیلی نسبت به فرش‌های ۷۰۰ شانه واقعی داری قیمت کمتری می باشند . در بعضی از فروشگاه های نا معتبر آن ها را به عنوان فرش‌های ۷۰۰ شانه واقعی به فروش می رسانند .

 

چگونه فرش 700شانه را تشخیص دهیم؟

خرید فرش ۷۰۰ شانه

مشتریان عزیزی که قصد خرید فرش ماشینی را دارند ، قبل از خرید فرش ماشینی مورد نظر خود از تمامی اطلاعات فرش نهایت اطمینان را برخوردار شوند و سپس به خرید فرش بپردازند .

افراد سود جو در بازار و نمایشگاه های فرش ، فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه تبدیلی و فرش های طرح ۷۰۰ را جایگزین فرش های هفتصد شانه اصلی و واقعی می کنند و به مشتریان میفروشند .

فرش های طرح ۷۰۰ شانه و تبدیلی ، کیفیت و قیمت پایین تری نسبت به فرش های هفتصد شانه دارند و طول عمرشان نیز از فرش های هفتصد شانه واقعی کمتر است.

 

 

نکته پایانی

در شرکت فرش تندیس خاطره کاشان تنها فرش طرح ۷۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه واقعی درجه یک عرضه می شود و از ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ تا ۷۰۰ شانه تراکم۳۰۰۰ تنوع محصول وجود دارد که هر دو با قیمت واقعی تولیدی و با بهترین جنس در دسته ی خود از فرش تندیس خاطره کاشان به دست هموطنان عزیز می رسد.

ارتباط با ما

شما همراهان عزیز با مراجعه به سایت شرکت تندیس خاطره کاشان از متنوع ترین محصولات این شرکت دیدن فرمایید .شرکت فرش تندیس خاطره کاشان محصولات خود را با بهترین نخ ها و الیاف ها می بافد تا مشتریان از کلیه اجناس این شرکت اطمینان داشته باشند.

 

 

, , , , , , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.