1 - راهنمای خرید فرش

فرش ۷۰۰ شانه طرح گیلدا

فرش ۷۰۰ شانه طرح گیلدا

فرش ۷۰۰شانه طرح گیلدا یکی ا نقشه های بدون ترنج میباشد.فرش ۷۰۰ شانه طرح گیلدا یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی است که به دلیل طرح زیبا و جذاب ، علاقمندان زیادی را به سمت خود جلب نموده است . شرکت فرش کاشان در حالی این فرش پرطرفدار را به مشتریان گرامی عرضه می دارد که ، در بافت آن از الیاف صد در صد خالص و درجه یک اکریلیک استفاده نموده است . 

 

مشخصات فنی فرش ۷۰۰ شانه طرح گیلدا

الیاف اکریلیک کاربردی در فرش ۷۰۰ شانه از ویژگی هیت ست شده بهره مند هستند که علاوه بر افزایش دوام و طول عمر فرش ۷۰۰ شانه کاشان ، در برابر عوامل محیطی و جوی مانند گرد و غبار ، تغییرات دمایی و … از استقامت بالایی نیز برخودار می باشند .هم چنین به کار گیری الیاف طبیعی و اصل پنبه در نخ پود این قالی ایرانی کیفیت آن را نیز بسیار مطلوب نموده و بر نرمی و لطافت آن افزوده است . از دیگر مواردی که این فرش نرم و زیبا را محبوب نموده است ، می توان به بهره مندی از ۱۰ رنگ واقعی آن که بسیار شاد و سرزنده هستند اشاره نمود .

 

کارخانه فرش تندیس خاطره کاشان با استفاده از بهترین مواد اولیه فرش ماشینی ، این قالی اصیل ایرانی را در سه رنگ زمینه زیبا سرمه ای ، ترمه ای و کرم  عرضه می نماید . 

 

علاوه بر این موارد فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ طرح افشان شاهان  در تمامی ابعاد استاندارد مانند ۱۲ متری ، ۹ متری و … عرضه می گردد .

 

بهترین کیفیت فرش ماشینی

شرکت فرش کاشان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان فرش ماشینی در سراسر کشور می باشد که هدف خود را تولید و ارائه محصولاتی با بالاترین درجه کیفیت و نازلترین قیمت قرار داده است تا کلیه هم وطنان توانایی مفروش کردن منزل خود را با فرشی زیبا داشته باشند. فروشگاه آنلاین فرش تندیس خاطره کاشان ضمانت بهترین کیفیت فرش ماشینی در سراسر کشور را به مشتریان خود می دهد .

شانه و تراکم در فرش ماشینی

دو مورد از مهم ترین مشخصه های موجود در فرش ماشینی تعداد شانه و تراکم آن می باشد . به طور کلی به تعداد گره های بافته شده در یک متر از عرض فرش شانه می گویند که آن را با اصطلاح تراکم عرضی نیز شناخته و ممکن است گاهی آن را با اصطلاح reeds نیز مشاهده نمایید  . تعداد ریشه های بافته شده در یک متر از طول فرش نیز تراکم طولی نامیده می شود که این دو مورد در کیفیت محصولات بسیار موثر می باشد . رایج ترین تعداد شانه و تراکم های موجود در بازار فعلی عبارت است از ؛ فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ ، فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ ، فرش ماشینی ۱۲۰۰ با تراکم ۳۶۰۰ .

جنس نخ خاب فرش ماشینی

یکی از مرغوب ترین الیافی که در تولید فرش استفاده می گردد و از محبوبیت بالایی برخوردار است الیاف اکریلیک ۱۰۰ % هیت ست شده می باشد . شرکت فرش کاشان کلیه محصولات موجود در فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از الیاف باکیفیت اکریلیک هیت ست شده و پنبه تولید و به بازار عرضه می دارد . به دلیل اعمال فرآیند هیت ست روی الیاف بر قابلیت های فرش ماشینی افزوده می شود که از جمله آنها عبارت است از افزایش دوام و ماندگاری ، افزایش استحکام فرش ماشینی ، افزایش طول عمر و غیره .

رنگبندی در فرش ماشینی

یکی از مهمترین مواردی که در بافت فرش بسیار اهمیت دارد تعداد رنگ های واقعی و استاندارد به کار رفته در فرش می باشد که در ایجاد هارمونی رنگ فرش با دکوراسیون نقشی اساسی دارد . تعداد رنگهای مورد استفاده در فرش که در حال حاضر رایج می باشد عموما عبارت است از فرش ماشینی ۸ رنگ ، فرش ماشینی ۱۰ رنگ ، فرش ماشینی ۱۲ رنگ ،

ابعاد فرش ماشینی

در بافت فرش ماشینی ابعاد و سایزهای استانداردی تعیین شده است که پرفروش ترین این سایزها عبارتند از ۱۲ متر ، ۹ متر ، ۶ متر و ۴ متر که در بازارهای داخلی موجود می باشند . لازم به ذکر است در صورتی که مشتری درخواست بافت فرش ماشینی با ابعادی خارج از سایزهای استاندارد را داشته باشند شرکت فرش کاشان امکان بافت و تولید آن را فراهم می سازد .

رنگ زمینه فرش ماشینی

شرکت فرش کاشان در جهت افزایش تنوع محصولات به منظور ست کردن با تمامی سبک دکوراسیون های داخلی ، فرش های خود را با رنگ زمینه های مختلفی بافته و تولید می نماید . از جمله رنگهای زمینه موجود در بازار می توان بادامی ، آبی فیروزه ای ، گردویی ، سرمه ای ، روناسی ، آبی ، گلبهی ، آبی کاربنی و غیره را نام برد .

دستگاه بافت فرش ماشینی

از آنجایی که ماشین بافت فرش ماشینی در کیفیت محصول بسیار اهمیت داشته و تاثیر گذار می باشد ، شرکت فرش تندیس خاطره کاشان تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا برای تولید محصولات خود از دستگاه ها و ماشین آلات بروز و مدرنی چون HCPx2 و HCI استفاده می نماید .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.