1 - راهنمای خرید فرش

فروش عمده فرش ماشینی

فرش زمینه روشن جدید

فروش عمده فرش ماشینی

فروش عمده فرش ماشینی  ،صحبت از خرید و فروش عمده به معنای مبادله تعداد زیادی کالاست . از طرف دیگر ، قیمت مطلوب و داشتن بهایی کم تر از قیمت فروشگاه های فیزیکی ، ویژگی خرید و فروش های عمده به حساب می آید .

 

فرش یکی از کالاهایی است که بسیاری از تولید کنندگان ، به فروش عمده آن ها می پردازند . در حقیقت تقاضای بالای مشتریان از محصولات یک کارخانه ، سبب فروش عمده توسط یک کارخانه می شود . بیشتر تولید کنندگان ، به فروش تکی اکتفا می کنند .

 

فروش کالا در حجم های زیاد ، عموما بیش از پنج فقره در مورد فرش های ماشینی را تحت عنوان خرید یا فروش عمده می دانند . قیمت پایین ، ویژگی مهم مبادلات عمده است منظور از قیمت پایین ، قیمتی است بسیار کم تر از نرخ بازار . عمده فروشی عموما ارتباطی است بین تولیدکننده و خرده فروش .

 

شرکت هایی وجود دارند که در زمینه فروش عمده فعالیت می کنند این شرکت ها باید شرایط صحیح نگهداری فرش ماشینی را داشته باشند تا بتوانند فرش ها را برای مدتی در انبار یا مکانی مناسب نگه دارند . همچنین به علت بالا بودن قیمت فرش ، نیاز به سرمایه اولیه کافی نیز مورد دیگر برای این شرکت ها ست .

 

فروش عمده فرش ماشینی

فروش عمده فرش کاشان

در دنیا افراد زیادی وجود دارند که خواهان فرش ایرانی هستند و فرش های ایرانی به بسیاری از کشور های دنیا ، صادر شده است . اما در بین تمامی آن ها به کشور هایی که در حاشیه خلیج فارس قرار دارند بیشترین صادرات فرش ماشینی از ایران صورت می گیرد .

 

کاشان را می توان یکی از مهم ترین قطب های تولید فرش ماشینی و دستبافت در جهان دانست که با دارا بودن ۵ شهرک صنعتی و بیش از ۱۲۰۰ تولید کننده و بافنده فرش برای دیگر تولید کننده های فرش ماشینی مانند فرش های ترک رقیب بزرگی می باشند .

 

حدود ۸۰ درصد از اشتغال در این شهر به کارخانه های ریسندگی و بافندگی مربوط می شود . شهر کاشان در حال حاضر به ۴۰ کشور در دنیا فروش عمده دارد . فروش عمده فرش از کاشان به کشور هایی مانند انگلیس ، آلمان ، استرالیا ، چین و کشور های همسایه ایران پاکستان ، افغانستان و امارات صورت می گیرد . هر کدام از این کشور ها فرش های با کیفیت متفاوتی و مخصوص به خود را می خواهند .

 

از کل صادرات فرش ایران حدود ۸۰ درصد آن از کاشان می باشد و برای بافت فرش های ماشینی از به روز ترین و جدیدترین دستگاه های بافت فرش در این شهر استفاده می شود . کاشان توانسته با بکارگیری نیرو های مجرب و کارشناسان خبره دست به تولید فرش های ماشینی با کیفیت زده و در سراسر جهان در زمینه صنعت فرش ماشینی حرف اول را بزند . 

 

 فروش عمده فرش به این معنی می باشد که فرش ها را در تعداد زیادی به فروش برسانند . زمانی که فرش های ماشینی را در یک کارخانه تولید می کنند اکثر آن ها را به صورت عمده به فروش می رسانند . به این صورت که مغازه داران و تاجران ، فرش های تولیدی را به صورت عمده از کارخانه ها تهیه می کنند و سپس آن ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند .

 

در این بین به دلیل وجود واسطه ( دلالان ) که همان افرادی می باشند که فرش ها را به صورت عمده خریداری کرده اند و همچنین خرده فروش ها قیمت فرش نسبت به قیمت کارخانه آن دارای افزایش می باشد تا به دست مشتر برسد . به دلیل بالا بودن تعداد خرید در عمده فروشی و همچنین خرید به صورت مستقیم و از کارخانه قیمت فرش ها بسیار پایین تر از قیمت آن ها به صورت تکی می باشد .

 

فروش عمده فرش کاشان

تفاوت قیمت عمده فرش و فرش خرده

یکی از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت بین فروش عمده فرش و خرده فرش ها قیمت آن ها می باشد . در فروش عمده فرش ماشینی ، حجم کالای مورد نظر بالا می رود به همین دلیل است که قیمت آن نسبت به قیمت خرده فروشی بسیار پایین تر است . این در صورتی است که در فروش خرده فرش حجم کالای مبادله شده بسیار کم می باشد .

 

قیمت فرش عمده

از مهم ترین مزایا و اصلی ترین مزایای فروش عمده قیمت آن است . و همچنین یکی دیگر از دلایل پایین بودن قیمت در خرید عمده فرش این است که با خرید فرش ها به صورت عمده به دلیل تهیه آنها به صورت مستقیم و از کارخانه و با حذف دلالان و واسطه ها باز هم قیمت پایین می آید .

 

بنابراین با خرید فرش ها به صورت عمده قیمت تمام شده برای شما بسیار ارزان خواهد بود . قیمت فروش عمده فرش های ۵۰۰ شانه نسبت به فروش عمده فرش های ۷۰۰ شانه و فروش عمده فرش های ۷۰۰ شانه نسبت به فروش عمده فرش های ۱۰۰۰ شانه و همین طور فروش عمده فرش های ۱۰۰۰ شانه نسبت به فروش عمده فرش های ۱۲۰۰ شانه ارزان تر می باشد .

 

زیرا هر چه تعداد شانه و تراکم در یک فرش ارتقا یابد قیمت آن ها نیز افزایش می یابد . و به صورت کلی می توان گفت که فروش فرش به صورت عمده در مقایسه با فروش فرش به صورت تکی بسیار پایین تر است .

 

فروش عمده فرش

خرید عمده فرش با قیمت ارزان از کارخانه

امروزه برای این که کسب و کار پر درآمد و پر سود داشته باشید باید سرمایه زیادی نیز داشته باشید . در شرایط امروزه جامعه و داشتن سرمایه اندک راه اندازی کسب و کار با سود و در آمد بالا غیر ممکن است .

 

اما عمده فروشی از این قضیه مستثنا می باشد .شما می توانید فرش ها را با قیمت اندک و به صورت عمده از کار خانه تهیه نمایید . بنابراین می توان گفت که خرید عمده فرش ماشینی باعث می شود که سود زیادی نصیب این خریداران شود .

 

شما می توانید برای خرید فرش به صورت عمده به شرکت فرش تندیس خاطره کاشان مراجعه نمایید و در آن جا فرش خود را به صورت عمده و با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایید و یا حتی با مراجعه به سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان، خرید فرش تکی تان را نیز را با قیمت های مناسب تهیه نمایید زیرا این شرکت علاوه بر عرضه فرش های ماشینی خود در حجم بالا و قیمت بسیار مناسب ، محصولاتش را به صورت تکی نیز با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه عرضه می دارد .

 

هم چنین سایت فرش تندیس خاطره کاشان کلیه هزینه های اضافی در خرید را حذف نموده و با این عمل در زمان و هزینه های شما بسیار صرفه جویی می شود .

 

فرش

, , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.