1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش هفتصدشانه

فرش کاشان زمینه آبی

قیمت فرش هفتصدشانه

قیمت فرش هفتصدشانه  ،فرش هفتصد شانه با این تراکم برترین و با کیفیت ترین نوع ۷۰۰ شانه را بخود اختصاص داده بطوری که قیمت فرش هفتصد شانه بر مبنای تراکم ۲۵۵۰ لحاظ میشود بسیاری از کارشناسان تراکم ۲۵۵۰ را برای فرش ۷۰۰ شانه تراکم استاندارد این تراکم میدانند.تااخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

فرش هفتصد شانه قیمت متفاوتی دارد که با توجه به تراکم و نوع نخ ان متفاوت هست 

 

قیمت فرش هفتصدشانه

فرش هفتصد شانه چیست ؟

فرش ماشینی هفتصد شانه به فرشی گفته میشود که در عرض یک متر فرش ، ۷۰۰ عدد گره وجود دارد یعنی تعداد گره های عرضی فرش بافته شده ۷۰۰ عدد گره وجود دارد. بهمین خاطر اصطلاح ۷۰۰ شانه را بخود میگیرد . برای مثال فرش ۹متری ۷۰۰ شانه که عرض فرش ۲.۵ متر هست تعداد گره های عرضی ان که ۲.۵ متر است ۲.۵*۷۰۰ گره میباشد که به عدد ۱۷۵۰ گره در عرض فرش می رسیم.

در نظر داشته باشید تراکم فرش ۷۰۰ شانه تعداد گره ان در طول فرش است. که البته نمیشود دقیق بشماریم و تعداد گره های طولی فرش مشخص نیست.

 

فروش ویژه فرش ۷۰۰ شانه کاشان

فرش هفتصدشانه تولیدی فرش تندیس خاطره کاشان از برترین الیاف بین المللی ۱۰۰% اکرولیک هیت ست شده می باشد که این الیاف از مقاومت بالای برخوردار هست به همین خاطر  ۶۰ ماه ضمانت کیفیت دارد.

 

قیمت فرش هفتصد

مزایای فرش کاشان هفتصد شانه

فرش ماشینی هفتصدشانه کاشان مزیت های زیادی داشته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

۱-ارتفاع خاب زیاد در فرش های هفتصد شانه

خاب فرش هفتصد شانه در مقایسه با فرش های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه، ارتفاع بیشتری دارد، که سبب ایجاد نرمی بیشتر در آن می شود. به همین دلیل برای منازلی پر رفت و آمد و مکان هایی که پاخور زیاد دارد، و برای فرش اتاق خواب و فرش آشپزخانه بسیار مناسب است.

 

به دلیل ارتفاع نخ خاب بیشتر در این مدل فرش ماشینی، ضخامت این فرش بیشتر است. ضخامت فرش های ۷۰۰ شانه در حدود ۱۱ میلی متر است و از عبور گرما و سرما جلوگیری می کند. به همین دلیل برای نشستن مناسب می باشد و مقاومت بالاتری در برابر فشار و شستشو دارد.

 

۲-وجود طرح های متنوع در فرش ۷۰۰ شانه

معمولا فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه با طرح های سنتی بافته می شود. و این سبک باعث حفظ زیبایی هنر ایرانی در صنعت فرش می شود و طرفداران خاص خود را دارد.

 

به جز طرح های سنتی، فرش های هفتصد شانه در طرح های فانتزی و مدرن نیز تنوع بسیار بالایی دارد. رنگ بندی مدرن و امروزی این فرش در کنار رنگ های سنتی، قابلیت ست شدن با دکوراسیون های مدرن را دارد. رنگ فیلی، طوسی، نقره ای و سرمه ای از رنگ های محبوب در این فرش است. همچنین در مدل های گل برجسته و ساده نیز در بازار موجود می باشد.

 

۳-دوام و عمر بالای فرش ۷۰۰ شانه

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان، مقاومت بالایی در مقابل عوامل محیطی مانند نور، حرارت و شستشو دارد. و این ویژگی ها باعث طولانی بودن عمر و ماندگاری آن می شود.

 

قیمت فرش هفتصدشانه کاشان

فرش ۷۰۰ شانه  جدید

فرش ۷۰۰ شانه از محصولات خاص فرش ماشینی هست که با تراکم های مختفی تولید میشود:

  1. فرش طرح  ۷۰۰ شانه تراکم ۱۵۰۰
  2. فرش طرح  ۷۰۰ شانه تراکم ۲۱۰۰
  3. فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۲۵۰
  4. فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰
  5. فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰

 

همانطور که در بالا می بینید فرش ۷۰۰ شانه با تراکم های متفاوتی تولید میشود که این موضوع باعث بوجود امدن قیمت های مختلف در فرش هفتصدشانه می شود.

 

تراکم در فرش ماشینی تعداد نخ یا گره در طول فرش میباشد که با کاهش تراکم به مراتب نخ کمتری در فرش استفاده میشود که باعث پایین تر شدن هزینه تولید و پایین شدن قیمت فرش می شود .

 

با درنظر گرفتن این مطلب میتوان گفت قیمت فرش ۷۰۰شانه تراکم ۱۵۰۰ قیمتی پایین تر از فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۲۵۰ و ۲۵۵۰ دارد.

 

با کاهش تراکم فرش پر بودن و زیبای فرش هم کم میشود و پیشنهاد ما برای خرید فرش ۷۰۰ شانه تراکم استاندارد و اصلی ۲۵۵۰ هست که بهترین تراکم برای فرش ۷۰۰ شانه می باشد.

 

فرش هفتصد شانه جدید

خرید فرش کاشان ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ طرح جدید

به دلیل فروش مستقیم فرش کاشان ازشرکت فرش تندیس خاطره کاشان از کارخانه ، شما عزیزان از میان جدید ترین طرح ها و نقشه های خرید می کنید.

 

سایت شرکت فرش تندیس خاطره کاشان تنها فروشگاه اینترنتی با امکان خرید حضوری فرش باعث شده شما فرش  ماشینی درجه یک  با کیفیت کارخانه را با بهترین قیمت خرید کنید .

 

تفاوت خرید ازفرش تندیس خاطره کاشان ، بهترین قیمت به همراه مناسب ترین قیمت بعلاوه امکان خرید حضوری میباشد . هروقت قصد سفارش داشتید و امکان بازدید حضوری نداشتید میتوانید با پرداخت ۵۰ هزار تومان بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و الباقی رو درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین می توانید از فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان، ۱۰۰۰ شانه کاشان ،۷۰۰شانه شرکت فرش تندیس خاطره کاشان نیز دیدن فرمایید.

 

قیمت فرش ماشینی هفتصد شانه

قیمت فرش کاشان هفتصد شانه تراکم ۲۵۵۰

فرش هفتصد شانه جدید کاشان نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان و فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان قیمت مناسب تری دارد.وازلحاظ کیفیتی هم فرشهای خوبی است.

 

فرش ۷۰۰ شانه در میان فرش های باکیفیت از قیمت مناسبتری برخوردار هست . به دلیل استفاده از نخ ۱۰۰% اکرولیک در فرش های اورجینال ۷۰۰ شانه عمر بالای دارند و برای مشتریانی که بدنبال فرش با کیفیت خوب و قیمت مناسب بهترین گزینه هست.

 

مقالات بیشتر:

خریداینترنتی فرش۷۰۰شانه

رنگ فرش سال ۱۴۰۰

 

فرش

, , , , , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.