1 - راهنمای خرید فرش, 3 - شانه و تراکم فرش, 6 - فرش

قیمت فرش ۱۲متری

فرش 1200شانه

قیمت فرش ۱۲متری

قیمت فرش ۱۲متری را میتوان قیمت اصلی فرش دانست،چرا که اولین طراحی هر نقشه از قالی برروی فرشهای ۱۲متری است قیمت فرش هم از فرش ۱۲متری مشخص میشود.فرش‌های ماشینی در ابعاد رایج استانداردی چون ۹ متری، ۶ متری، ۴ متری و همچنین سایز کناره، پادری و … بافته می شوند. شاید بتوان گفت فرش ۱۲ متری متداول ترین فرش ماشینی است که در خانه های ایرانی بسیار پرطرفدار است. طول و عرض این فرش به ترتیب ۴ و ۳ متر می باشد. قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری همواره در بازار فرش مورد توجه مشتریان قرار می گیرد چرا که انتخاب نخست بسیاری از خریداران فرش است. اما قیمت فرش بر حسب اندازه شانه و تراکم متفاوت است.

 

فرش های ۱۲ متری موجود در بازار تنوع گوناگونی دارند و دامنه آنها از فرش ۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰ تا فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ را در بر می گیرد. با این حال زمانی که قیمت فرش مطرح می شود، معمولا منظور قیمت فرش های ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ با این ابعاد است.

 

قیمت فرش ۱۲ متری کاشان

فرش ماشینی کاشان از جمله فرش های ریزبافتی است که از زیبایی، ظرافت و وضوح نقشه بالایی برخوردار است. به همین دلیل استفاده از این نوع فرش برای فرش اتاق پذیرایی منازل رایج است.

 

قیمت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰شانه کاشان نیز به طور محسوسی از فرش های ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه بیشتر است اما به همان نسبت از قیمت فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه پایین تر می باشد. در اینجا نیز قیمت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه بر حسب تراکم، جنس الیاف و تعداد رنگ زمینه متفاوت است. بهترین این نوع فرش، فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ است که از الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده بافته شده باشد.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.