1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰

فرش ماشینی

قیمت فرش ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰

قیمت فرش ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰ شرکت فرش تندیس خاطره کاشان ،کاشان تولید کننده جدیدترین مدل های فرش ماشینی از جمله فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ می باشد که این محصول را به صورت مستقیم به فروش می رساند. چرا خرید فرش هزار و دویست شانه؟ اکثرا خریداران به کیفیت فرش ماشینی توجه بیشتری می کنند و افراد معدوی صرفا به فکر خرید ماشینی ارزان قیمت هستند. ظرافت فرش ۱۵۰۰ شانه و همچنین فرش ۱۲۰۰ شانه باعث جذابیت این مدل قالی شده است.

البته این دلیلی بر بی کیفیت بودن سایر فرش های ماشینی کاشان نمی باشد. اگر در محیطی که قرار دارید بر روی زمین نشستن را به استفاده از مبل ترجیح می دهید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان به دلیل ضخامت بیشتر انتخاب مناسبی برای شما می باشد اما اگر اولویت انتخاب برایتان ظاهر فرش می باشد محصولات تراکم بالاتر زیبایی بیشتری خواهند داشت. در ادامه به قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه  تراکم ۳۶۰۰ اشاره خواهیم کرد.

فروش فرش ماشینی

فروش فرش دستباف در شهر کاشان قدمتی صدها ساله دارد و حجره های بازار سنتی این شهر در گذشته محل خرید و فروش فرش توسط تجار و بازرگانان بوده است. امروزه از کاشان به عنوان پایتخت فرش ماشینی جهان نام برده می شود به طوری که تولیدات این شهر علاوه بر مصرف داخلی وارد بازارهای جهانی نیز شده و در بیرون از مرزها به فروش می رسند. در نمودار زیر میزان فروش فرش ماشینی به کشورهای دیگر مقایسه شده است.

فرش ۶ متری یا ۹ متری ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰

انتخاب اندازه یکی از مسائل مهم در خرید فرش ماشینی کاشان می باشد. معمولا دو ابعاد ۶ و ۹ متری طرفداران بسیار بیشتری دارند که از دلایل آن می توان به امکان استفاده در محل های مختلف حتی در صورت جابه جایی منزل اشاره کرد. فرش ۷۰۰ شانه HCP 6 متری در مقابل قیمت فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ ارزان تر می باشد از همین رو رتبه اول فروش فرش ماشینی در اندازه ۶ متری (۳ در ۲) مربوط به این محصول می باشد. قیمت انواع فرش ماشینی ۶ متری و ۹ متری در جدول زیر مقایسه شده اند.

افرادی که قصد خرید ماشینی ارزان قیمت دارند به وفور دیده شده که اجناس بی کیفیت و به اصطلاح fake را خریداری می کنند و در ابتدا فکر می کنند با پرداخت هزینه کم یک فرش نو خریداری کرده اند اما پس از گذشت مدت زمانی متوجه می شوند که متاسفانه پول خود را در جوی آب ریختنه اند.

خرید اینترنتی فرش ۱۲۰۰شانه تراکم ۳۶۰۰

با توسعه اینترنت روش های خرید تغییر کرده و شرایط راحت تری را در پیش روی خریداران قرار داده است. یکی از محصولات کارخانه فرش کاشان که در مجموعه فرش تندیس خاطره کاشان به صورت اینترنتی به فروش می رسد فرش ماشینی ۶ متری می باشد. مشغله های روزمره فرصت گشت و گذار در بازار را برای همگان امکان پذیر نمی کند و افراد ترجیح می دهند اوقات فراغت خود را صرف تفریح، ورزش، آموزش و یا استراحت کنند.

فرش تندیس خاطره کاشان یکی از بزرگ ترین مجموعه های فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی می باشد که با فراهم کردن شرایط بسیار آسان برای خرید اینترنتی فرش ماشینی سعی در جلب رضایت مشتریان گرامی دارد. مهم ترین حسن خرید اینترنتی فرش کاشان خرید فرش به قیمت درب کارخانه می باشد که پرداخت وجه آن نیز هنگام تحویل محصول انجام می شود تا خریداران با خیالی آسوده اقدام به تهیه فرش در هر نقطه ای از کشور که هستند نمایند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.