مقالات

قیمت فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰

فرش رنگ سیلور 1500شانه

قیمت فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰

قیمت فرش ماشینی  ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰ ،فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه یکی از جدید ترین فرش های ماشینی است که به دلیل ضخامت پایین و ظرافت زیاد آن و شباهت بی اندازه اش به فرش دستباف بسیار مورد استقبال قرار می گیرد . این فرش می تواند به عنوان فرش پذیرایی یا فرش برای جهیزیه نیز استفاده شود و زیبایی دکوراسیون منزل شما را دو چندان کند .

 

تولید فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه برای اولین بار در شهر کاشان تولید و از آن در نمایشگاه ها رونمایی شد . فرش ۱۵۰۰ شانه به دلیل تعداد شانه و تراکم بالا بسیار به فرش دستبافتگونه نزدیک است به طوریکه می توان آن را یک فرش دستبافتگونه واقعی دانست . فرش ماشینی جدید ۱۵۰۰ شانه به دلیل ظرافت بالا و ضخامت پایین آن بسیار مورد پسند قرار می گیرد . در این محصول امکان بافت طرح و نقشه های ریز که امکان بافت آن در فرش ۱۲۰۰ شانه وجود ندارد بافت می شوند .دراین مقاله درمورد قیمت فرش ماشینی۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰توضیحاتی ارایه میکنیم.

 

قیمت فرش کاشان

 

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه 

فرش ۱۵۰۰ شانه در ابعاد مختلف چون فرش ۱۵۰۰ شانه ۶ متری ، فرش ۱۵۰۰ شانه ۹ متری و فرش ۱۵۰۰ شانه ۱۲ متری تولید و در اختیار خریداران قرار می گیرد . فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه ۱۲ متری کاشان طرح کندیس یکی از پرفروش ترین فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه می باشد . این فرش به دلیل کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر خود از لحاظ قیمت نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه بالاتر است .

 

فرش کاشان 1500شانه

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

همانطور که در فرش های ماشینی دیگر عواملی بر روی قیمت تاثیر گذار است در فرش ۱۵۰۰ شانه نیز آن عوامل موثر است . عواملی چون ؛تعداد شانه و تراکم ، تعداد رنگ به کار رفته در بافت ، ابعاد فرش ، جنس الیاف در بافت فرش و دستگاه بافنده بر روی قیمت فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه نیز تاثیر می گذارد . قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ کاشان نسبت به سایر فرش های ماشینی نیز بالا تر است .قیمت فرش ماشینی ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰ازفرشهای دیگر گرانتراست.

 

فرش 1500شانه

چرافرش۱۵۰۰شانه بخریم ؟

چرافرش ۱۵۰۰شانه ریز بافتی و زیبایی فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ گل برجسته کاشان، هر خریداری را شیفته خود می کند. تراکم بالای این فرش های دستباف گونه، آن ها را شبیه به تابلوهای نقاشی زیبایی کرده است که البته با نخ بافته شده اند.

 

این ریز بافتی فوق العاده و شگفت انگیز این فرش که عموما با تراکم ۴۵۰۰ تولید می شود، تولیدکنندگان را ترغیب کرده است که طرح های زیبا و ماندگار فرش دستباف ایرانی را طراحی کرده و با استفاده از توانایی بالای این دستگاه ها تولید کنند. این را از ما بپذیرید که فرش ۱۵۰۰ از نظر ظرافت و زیبایی، رقیب سرسختی برای فرش های دستباف بوده و شاید بتوان گفت از این نظر از آن پیشی گرفته است. زیرا فرش دستباف اگر از نظر ریز بافتی هم به پای آن برسد، چون تولید آن زمانبر و همراه با هزینه زیادی است، تنوع طرح و نقشه آن نیز برای خریداران اندک خواهد بود.

 

اگر طرفدار پر و پا قرص نقش و نگارهای ریز بافت فرش هستید و دوست دارید دنیای رنگین فرش زیر پای خود را واقعی تر و جذاب تر کنید، سراغ فرش های ۱۵۰۰ شانه بروید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.