1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰

فرش ماشینی

 

قیمت فرش ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰

قیمت فرش ۱۵۰۰شانه تراکم ۴۵۰۰،در سری مقالات معرفی انواع فرش ماشینی این بار توضیحاتی در مورد محصول جدید کارخانه های بزرگ فرش ماشینی کاشان یعنی فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ می دهیم، اینکه فرش ۱۵۰۰ شانه چیست؟ ویژگی و مشخصات فنی این فرش کدام است؟ قیمت این محصول و دیر سوالات شما در این متن پاسخ داده خواهد شود.

معرفی فرش ۱۵۰۰ شانه جدید کاشان

در پایخ به این سوال که فرش ۱۵۰۰ شانه چیست؟ باید بگوییم به طور کلی مفهوم شانه در فرش ماشینی معادل معنی رجشمار در فرش دستباف است، برای مثال فرش ۷۰ رج دستباف معمولا فرش ابریشمی بسیار ظریف و ریزبافتی است که بافت آن زمان و زحمت زیادی نیاز دارد و بعد از فرش های عتیقه گران قیمت ترین نوع فرش دستباف هم به شمار می رود.

حال کارخانه های فرش کاشان همان ریزبافتی و ظرافت را با کمک دستگاه جدید فرش ۱۵۰۰ شانه، در فرش ماشینی ایجاد نموده اند. طرح های بسیار ظریف و خاص، نقشه های متفاوت و شکیل همگی در بافت به صورت فرش ۱۵۰۰ شانه ۱۲ متری، و دیگر ابعاد رایج بافت فرش انجام شده و فرش ابریشم گونه و زیبایی را حاصل نموده اند. در این گالری می توانید زیباترین و جدیدترین این نقشه های فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان را دنبال کنید.

مشخصات و قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه 

فرش ۱۲ متری استاندارد ترین سایز فرش ماشینی است که طراحان فرش ماشینی تمامی طرح های فرش را بر مبنای این اندازه طراحی می کنند و تحویل شرکت های فرش داده و در صورت تایید نقشه اولیه، سایر اندازه های فرش را نیز طراحی می کنند. از سوی دیگر با توجه به ابعاد خانه های ایرانی، فروش فرش ۱۲ متری ۱۵۰۰ شانه کاشان نیز بیشتر از سایر ابعاد فرش می باشد. ضخامت فرش ۱۵۰۰ شانه کمتر از فرش ۷۰۰ شانه و فرش ۱۰۰۰ شانه است، بنابراین اگر یک فرش با خواب بلند می خواهید، فرش ۱۵۰۰ شانه را فراموش کنید. این فرش زیبا، شکیل و جذاب است، اما خاب کوتاهی دارد و در اصطلاح نازک تر از فرش های با شانه کمتر است. 

 

 فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان

با توجه به جدید بودن فرش ۱۵۰۰ شانه کاشان و مشهد، ممکن است در شهر شما تنوع زیادی در طرح و نقشه های موجود در نمایشگاه فرش ماشینی نباشد، لذا اگر می خواهید جدیدترین تولیدات کارخانه های بزرگ فرش ماشینی کاشان را که انواع فرش ۱۵۰۰ شانه ۱۲ متری، ۹ متری و… را تولید می کنند را مشاهده کنید، بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا وارد بخش گالری فرش ۱۵۰۰ شانه شوید. این گالری به صورت پیوسته توسط کارشناسان سایت به روز شده و جدیدترین تولیدات که در بازار و نمایشگاه های بزرگ کشور فروش خوبی داشته اند نمایش داده می شود. پس از انتخاب طرح فرش از طریق فروشگاه اینترنتی فرش تندیس خاطره کاشان می توانید با مشاورین سایت ارتباط گرفته و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

,,,,,,,,,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.