1 - راهنمای خرید فرش

قیمت فرش ۹متری

فرش 1200شانه

قیمت فرش ۹متری

قیمت فرش ۹متری براساس قیمت فرش ۱۲متری محاسبه میشود وبه نسبت شانه وتراکم متفاوت است .خرید فرش ماشینی ارزان قیمت یکی از اهداف اصلی خریداران فرش در سراسر کشور می باشد. به دلیل اوضاع اقتصادی کشور و نیاز خانوارها به فرش، کارخانه فرش کاشان تولید فرش های ارزان قیمت را در برنامه تولیدی خود قرار داده است تا با توجه به نیاز فرش ماشینی به عنوان یک کالای اساسی گامی در جهت کمک به اقتصاد خانواده ها برداشته باشد.

 

البته قیمت فرش ماشینی ۹ متری و دیگر ابعاد فرش ماشینی که در فروشگاه آنلاین فرش کاشان خدمت شما عزیزان ارائه می شود تنها به دلیل عرضه مستقیم فرش از کارخانه تا منزل ارزان تر از نمایشگاه های فروش حضوری می باشد و به هیچ عنوان دلیلی بر پایین بودن کیفیت محصولات نسبت به مراکز فروش فرش دیگر نمی باشد.

 

در این مقاله شما را در خصوص خرید فرش ماشینی ارزان قیمت راهنمایی می کنیم تا پس از خرید و مقایسه قیمت فرش درب کارخانه با مراکز دیگر حس رضایت را از خریدتان داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی

چه عوامل و معیارهایی می توانند بر قیمت فرش ماشینی ۹ متری تاثیرگذار باشند؟ در ادامه مهم ترین مواردی که می توانند بر روی قیمت فرش ماشینی کاشان موثر باشند را تشریح می کنیم.

 

  • دستگاه بافت فرش ماشینی: دستگاه های فرش ماشینی یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت فرش ماشینی می باشند به طور مثال فرش ۷۰۰ شانه ممکن است با دستگاه تکسیما (Textima) و HCP بافت شود ولی فرش تکسیما به عنوان محصول فرش ماشینی ارزان قیمت می باشد و فرش اچ سی پی در دسته فرش های با کیفیت ماشینی قرار می گیرد. امروزه دستگاه بافت فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ که HCI-X3 می باشد به عنوان مدرن ترین ماشینی آلات بافت فرش به حساب می رود.

 

  • الیاف فرش: مواد اولیه در تولید فرش به عنوان دومین عامل در ارزان و یا گران تر بودن قیمت فرش ماشینی ۹ متری می باشد. اگر می خواهید فرش درجه یک با طول عمر بالا خریداری نمایید فرش هایی با نخ خاب اکریلیک و تار و پود پنبه خالی می تواند به عنوان یک فرش خوب سالیان طولانی در منازل شما مورد استفاده قرار بگیرد. اما فرش های پلی استر، بی سی اف و ورژن اگر چه ممکن است مزایای دیگری از جمله فرش ارزان قیمت، براقیت و برخی دیگر را داشته باشند اما دوام و ماندگاری فرش های اکریلیک را نخواهند داشت.

 

  • آهار و تکمیل فرش: کارخانه فرش ماشینی کاشان همکاری با بهترین واحدهای آهار و تکیل فرش را انجام می دهد که با استفاده از چسب استاندارد و به اندازه و بسته بندی مطلوب مرغوب ترین فرش ها را روانه بازار فروش می کند.

 

فرش ماشینی گرد ۹ متری

فرش ۹ متری گرد یکی دیگر از محصولات فرش ماشینی ارزان قیمت کارخانه فرش کاشان می باشد که با طرح های بسیار متنوع و با قطر ۲.۵ و ۳ متر در مرکز خرید اینترنتی فرش پرسان پارس به فروش می رسد.

 

قیمت فرش ماشینی ۹ متری گرد و مستطیل تفاوت هایی را به دلیل تغییرات در ابعادشان دارند. البته اگر قصد استفاده از فرش گرد ۹ متری در منزلتان را دارید به فضای در اختیارتان توجه داشته باشید تا در پهن نمودن فرش ماشینی دچار مشکل نشوید.

خرید اینترنتی فرش ۹ متری کاشان

همواره وجود واسطه ها در خرید فرش ماشینی باعث افزایش قیمت فرش ماشینی ۹ متری می شود از همین رو با راه اندازی امکان خرید اینترنتی فرش کاشان در کارخانه فرش ماشینی ارزان ترین قیمت فرش به دست شما مصرف کنندگان محترم خواهد رسید.

 

در فروشگاه اینترنتی فرش کاشان علاوه بر گارانتی و ضمانت نامه کتبی فرش های عرضه شده، نشان استاندارد که مهر تاییدی بر کیفیت فرش ماشینی می باشد بر روی لیبل فرش ها حک شده است تا مشتریان محترم علاوه بر خرید فرش ماشینی ارزان قیمت از محصولی درجه یک و ممتاز بهره ببرند.

تشخیص فرش اصلی از تقلبی

انتخاب رنگ فرش مناسب

فرش ماشینی ارزان قیمت کرم، سرمه ای، آبی فیروزه ای، آبی کاربنی، روناسی، بژ و فیلی رنگ های انواع فرش ۹ متری ماشینی را تشکیل می دهند که در انتخاب شما می تواند تاثیر گذار باشد چرا که انتخاب فرش مناسب در زیبایی منزل شما بسیار موثر می باشد.

 

نوع رنگ و قیمت فرش ماشینی ۹ متری هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند مگر در موارد خاص که قیمت یک نخ خاص گران تر باشد و باعث افزایش جزئی قیمت فرش ماشینی شود.

فرش ۹ متری طرح جدید

جدیدترین طرح های فرش ۹ متری کدامند؟ امروزه رقابت بر سر تولیدات متفاوت فرش ماشینی می باشد و به همین دلیل کارخانجات فرش کاشان دائما در حال رونمایی از جدیدترین محصولات فرش ماشینی می باشند. کارخانه فرش کاشان همواره با حمایت از مصرف کنندگان و فروش فرش ماشینی ارزان قیمت، سعی در به روز رسانی نقشه و طرح های فرش ماشینی داشته است.

 

فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ جدیدترین تولید فرش ماشینی می باشد که با طرح های مدرن و سنتی در کارخانه فرش ماشینی عرضه می شود.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.