1 - راهنمای خرید فرش

مزایای فرش با نخ هیت ست شده

مزایای فرش با نخ هیت ست شده

مزایای فرش با نخ هیت ست شده ؛ دراین نوشنه به این موضوع می پردازیم تا آخر این مقاله با ماهمراه باشید .فرش ماشینی را می توان با فاکتور های مختلفی ، کیفیت آن را مشخص کرد . هر کدام از این فاکتور ها روی قیمت و مرغوبیت آن تاثیر فراوانی دارد . برای مثال تعداد شانه فرش به طور مستقیم در قیمت فرش ماشینی تاثیر دارد. در فرش های متراکم می توان نقشهای بسیار ظریف و چشم نوازی پیاده کرد که مناسب اتاق پذیرایی شما است .

مزایای فرش با نخ هیت ست

جنس و کیفیت فرش ماشینی

 فارغ از شانه و تراکم فرش که باعث زیبایی فرش ماشینی می شود ، جنس نخ به کار رفته در فرش ماشینی نیز بسیار مهم است . هر فردی قبل انتخاب فرش خود باید از با کیفیت بودن جنس فرش ماشینی مطمئن شود . فرش های بی کیفیتی در بازار موجود است که از الیاف مصنوعی استفاده می کنند که بوی ازار دهنده مواد نفتی می دهند و ممکن است برای کسی که حساسیت دارند مشکل ایجاد کند  شما باید شناخت کافی از جنس فرش ماشینی داشته باشید تا گرفتار فرش های بی کیفیت نشوید . از مهمترین اطلاعاتی که هر خریدار باید داشته باشد ، جنس نخ فرش ماشینی است .

شناخت اصل بودن فرش

انتخاب و خرید فرش هیت ست

خریداران در هنگام خرید فرش ماشینی با فرش هیت ست شده برخورد می کنند . شاید از خود پرسیده باشید که مزایای فرش هیت ست شده چیست و آیا این فرش ها نسبت به فرش های پلی استر گران است ؟ شرکت فرش کاشان در تولید فرش های ماشینی خود از بهترین نخ های هیت ست شده استفاده می کند که باعث می شود فرش ماشینی این شرکت جزو مرغوب ترین فرش های ایران و منطقه شود . در ادامه به ویژگی ها این فرش ها اشاره خواهیم کرد و راهنمای کاملی از انتخاب یک فرش مناسب برای شما خواهیم آورد .

فرش هیت ست شده کاشان

تولید فرش با نخ هیت ست

فرایند هیت ست کردن صرفا روی نخ های آکریلیک انجام می شود . در این پروسه ابتدا نخ ها را می ریسند و سپس آن را وارد ریلی می کنند که در آن جا نخ ها توسط بخار داغ حرارت می بینند . در این فرایند رنگ ها تثبیت می شوند و دیگر به مرور زمان کیفیت و روشنی خود را از دست نمی دهد ، در ضمن این نخ ها از پرز دهی کمتری برخوردار هستند  و پس از خرید نباید نگران بر طرف کردن پرز های روی فرش منزلتان باشید .

فرش با نخ هیت ست

ویژگی های نخ های هیت ست

۱-نخ های اکریلیک هیت ست شده به دلیل پایین بودن پرز دهی ، ضد حساسیت هستند .

۲-فرش ماشینی که توسط نخ هیت ست شده بافته می شود دارای سر نخ های کاملا مشخص و جدا از هم دارد و شما می توانید به سادگی تعداد نخ ها را بشمارید .

۳-در هنگام راه رفتن بر روی این فرش ها شما احساس راحت تری خواهید داشت زیرا این الیاف زیر و خشن نیستند .

۴-نرم بودن فرش ماشینی هیت ست شده از ویژگی های کلیدی این فرش است .

۵-به دلیل قوی بودن این نخ در برابر کشش ، فرش های بافته شده با این نخ هم بسیار مقاوم خواهد بود و بعد مدتی شکل و اندازه آن تغییر نمی کند .

۶-مقاومت بالای این نخ ها از پاره شدن آن جلوگیری می کند . گرد و غبار و خاک جذب فرش ماشینی اکریلیک نمی شود و به همین دلیل نظافت این فرش کار آسانی خواهد بود .

۷-ضد حساسیت و گرد و غبار بودن نخ های هیت ست شده از علل دوستدار سلامت انسان بودن این فرش است . در صورت گذاشتن اجسام داغ بر روی فرش ، الیاف این فرش دچارتغییر شکل و سوختگی نمی شوند .

فرش هیت ست شده

 

خرید فرش از کاشان

فرش تندیس خاطره کاشان تمامی محصولات خود را با مرغوب ترین الیاف اکریلیک هیت ست شده بافت می کند.و با راه اندازی سامانه اینترنتی فروش فرش ماشینی و محصولات دیگر شامل فرش دستباف گونه فروشگاهی قوی و مطمئن برای مشتریان عزیز ایجاد کرده است  شما می توانید با مراجعه به سایت فرش کاشان از انواع فرش ماشینی ۷۰۰ شانه ، و فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه در رنگ ها و نقش های زیبا و فاخر دیدن فرمایید .

شرکت تندیس خاطره کاشان فرش تعهد می دهد که تمامی محصولات خود را ضمانت اصالت کالا برای مشتریان ارسال کند . همچنین امکانی فراهم شده که مشتریان عزیز فرش ها و محصولات سفارش داده شده خود را در درب منزل در یافت کند و بابت ارسال آن هزینه ای پرداخت نکند و ارسال رایگان فرش بهره مند شوند .

 

, , , , , , ,

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.